Voor het driften is ie best leuk ja, maar verder...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Maple Valley voor het betere smijtwerk.
Die ken ik nog wel! Kon je ook eigen designs maken e.dquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:07 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Voor het driften is ie best leuk ja, maar verder...![]()
Maar Infineon![]()
Zat vroeger al in de NASCAR serie van Papyrus (toen nog onder de naam Sears Point)Wat een heerlijke game was dat.
Klopt, alleen ik had deze versiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel! Kon je ook eigen designs maken e.d
Goud waard tegenwoordig. Gaat voor gemiddeld voor meer dan 80 euro weg op ebay meende ik.quote:
Ik heb daar een BMW setup voor man man man.. dat oude ding de 2002 ofzo.quote:
Zit jij nu ook in de 1.12's? Laag of hoog?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 bochten vind ik ook het lastigste om de juiste lijn te pakken. Maar ik mag niet klagen want ik rijd snelle tijden op Hockenheim (1.12.xxx)
Dat ding gaat echt heel snel inderdaad. Heb een B500 setup van iemand anders gebruikt voor een top 200 tijd op het Top Gear circuit een tijdje terug.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar een BMW setup voor man man man.. dat oude ding de 2002 ofzo.
Dat gaat allejezus hard
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Bastard het volgende:
Alleen Replica of love boven me, maar die tel ik nooit mee
Dat houdt je zeker tegen. Kan je makkelijk uitzetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik STM aan heb staan van voor mijn nieuwe tune setup. Wellicht houdt dat de auto ook wat tegen....
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht godverdomme. Nu heb ik geen tijd meer om ermee te testen voordat we los gaan vanavond....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Dat houdt je zeker tegen. Kan je makkelijk uitzetten.
Met STM aan merk je soms niet eens dat je overstuur hebt, want de auto wordt door dat systeem vertraagt om het in toom te houden. Als je STM uit zet en je setup wat aanpast voor minder overstuur, ga je uiteindelijk een stuk sneller.
Nee vergissing haha, rijd 1.13 constantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zit jij nu ook in de 1.12's? Laag of hoog?![]()
Ik kom alleen tot 1.12.8 met de Corvair en GTA. Heb net een '65 Mustang aangepast met racebanden en daarmee kom ik tot een 1.13.6. En dan heb ik niet eens de goede balans gevonden tussen onderstuur en overstuur. Daar moet nog wat aan gebeuren.
[..]
Dat ding gaat echt heel snel inderdaad. Heb een B500 setup van iemand anders gebruikt voor een top 200 tijd op het Top Gear circuit een tijdje terug.![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ook even naar jouw tune setup gekeken, maar die was voor 90% hetzelfde als de mijneAlleen heb je andere performance parts gebruikt om op C422 te komen.
Gearbox is nagenoeg hetzelfde, camber, downforce en de balans tussen over en onderstuur zijn op een paar tienden na hetzelfde.
Standaard 3 of 4 sec sneller dan mij terwijl ik dan uit zit te blazen en het snot van mn gezicht veeg, ja hee!quote:
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Standaard 3 of 4 sec sneller dan mij terwijl ik dan uit zit te blazen en het snot van mn gezicht veeg, ja hee!
Ben wel benieuwd hoe hard jij met die BMW kan!
Oh ben jij het?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?
Forza 1: Nurburgring Nordschleife 10 laps met Mini's.
Midtown Madness 3: Loopings met een cementwagen![]()
(Het is mij, DarqMasta)
[XBox] Midtown Madness 3 Topic 9!!!! fucking jaar geleden....
Nooit meer ZOVEEL lol gehad online sinds toen... Waar blijft deel 4!?
9 jaar geleden... geloof dat ik toen net begon met online gamen op de pc..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?
Forza 1: Nurburgring Nordschleife 10 laps met Mini's.
Midtown Madness 3: Loopings met een cementwagen![]()
(Het is mij, DarqMasta)
[XBox] Midtown Madness 3 Topic 9!!!! fucking jaar geleden....
Nooit meer ZOVEEL lol gehad online sinds toen... Waar blijft deel 4!?
Dit wordt het eerst sinds 9 jaar dat we weer samen een Forza titel spelen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ben jij het?![]()
Ja die momenten waren echt lachen, midtown madnesstikkertje spelen
MotoGp1 demo zat er net voor en dat racespel waar ik de naam even niet van weet, was de beste tijd op live
nee cho is sjotime en gijsje79 is gijsje79quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit wordt het eerst sinds 9 jaar dat we weer samen een Forza titel spelen!
Chocobo is toch gijsje79? (Ja, ik ben/was Robhimself ja)
Ah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee cho is sjotime en gijsje79 is gijsje79
Voor het eerst het Live logo in beeld zien deed me een traantje wegpinken ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef Bastard het volgende:
Maart 2001 of 2002 begon live, en meteen een live kit gekocht. Dat was echt een nieuwe game ervaring!
Iedereen was ook vriendelijk toen, altijd praatje maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor het eerst het Live logo in beeld zien deed me een traantje wegpinken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |