Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
Ja ik zat te denken aan iets met tunen, toen dacht ik aan de custom auto's hier. De 2 meest idiote zijn dan wel de RookworstRacer en de Dragqueen.quote:
Desunoto en ik de enigen tot nu toe die niet met de GTA rijden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
De rides tot nu toe:
Row-1
[ afbeelding ]
DutchErrorist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiereTT
[ afbeelding ]
Doofenschmirz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Invine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Invine ook niet hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Desunoto en ik de enigen tot nu toe die niet met de GTA rijden?
Ja godver.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik de GTA ga gebruiken hoor.
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ik zet je auto niet voor Jan Lul neer.quote:
Ja sorry, ik kom vanavond met de definitieve auto, maar zo als ik nu zie wordt het een Corvair Monza. Misschien niet het snelst, maar hij rijdt wel ontzettend fijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja, ik zet je auto niet voor Jan Lul neer.
Heb ik nog wel een mooie liverie voor als je die nog niet hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom vanavond met de definitieve auto, maar zo als ik nu zie wordt het een Corvair Monza. Misschien niet het snelst, maar hij rijdt wel ontzettend fijn
Nou, mijn Alfa rijdt echt super nu!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom vanavond met de definitieve auto, maar zo als ik nu zie wordt het een Corvair Monza. Misschien niet het snelst, maar hij rijdt wel ontzettend fijn
Stuur maarquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:45 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een mooie liverie voor als je die nog niet hebt?
Ik zat trouwens te denken (haha, doof, denken...)...quote:
Wow! Nice! Ik zet net een 1.25.3 neer, en dat vond ik al heel watquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef Desunoto het volgende:
De Lamborghini Muira is ook een 1.24.4 auto op Sebring Short. En er zit nog meer in!
De Chevrolet Corvair heb ik ook even geprobeerd maar die blijft toch wat achter bij de GTA helaas. Het rijdt fenomenaal, maar op alle fronten moet die toch iets inleveren, acceleratie, top, grip. Maar misschien heeft het wel met de onderdelen te maken aangezien ik wel Corvairs her en der hoog op de leaderboards zie staan.
Maar die corvair plakt echt aan het wegdekquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:42 schreef Desunoto het volgende:
Oh, laat maar. Ik heb niks gezegd. Met race banden zet ik zojuist een 1.13.5 neer op Hockenheim Short met ruimte voor verbetering. De Corvair is wel degelijk een concurrent voor de Alfa.
Het verschil zit hem wel in het gewicht. Mijn Alfa is nu ~300 kg lichter en Forza 4 berekeningetjes geven lichte auto's toch een klein PI voordeel.
Ik vind echte raceskins veel toffer om te zien dan die "blije" skins..quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik zat trouwens te denken (haha, doof, denken...)...
Wellicht is het wel leuk om onze auto's voor tijdens online races een thema te geven.
Etenswaren ofzo, bv Rookworst, Bal gehakt, whatever. Als het maar nergens op slaat.
Momenteel ben ik bezig met een "Sideways Schnitzel", een beetje ala Rookworst Racer.
In forza 2 zat ik ooit in het "Bami Reesing Tiem" en hadden we allemaal chinese gerechten op onze auto's...
Het is maar een idee, maar hoe hilarisch zou het zijn om door een rijdende tompouce oid ingehaald te worden. Het zorgt wel voor de nodige (extra) meligheid.
Ga haten biatch!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind echte raceskins veel toffer om te zien dan die "blije" skins..
Oh enquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind echte raceskins veel toffer om te zien dan die "blije" skins..
In wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb jij mijn invite al eens geaccepteerd?
Heb je nu toch die Nissan gepaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rondetijden met mijn nieuwe Corvair, zelfde setup, racebanden, achterspoiler (geen voor!) en een paar andere dingetjes:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar die corvair plakt echt aan het wegdek
Waarom wil je die niet dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Rondetijden met mijn nieuwe Corvair, zelfde setup, racebanden, achterspoiler (geen voor!) en een paar andere dingetjes:
1.12.8 op Hockenheim Short
58.1 op Suzuka East
1.25.8 op Sebring Short
Ongeveer gelijkwaardig aan de Alfa GTA op Hockenheim en Suzuka, maar komt iets tekort op Sebring. Al met al toch een zeer snel wagentje.
Alleen jammer dat bij het verwijderen van de achterspoiler de PI van 422 naar 428 omhoog schiet. Ik wil die achterspoiler niet en ik heb hem helemaal niet nodig, maar als ik hem eraf haal, moet ik ook nog eens wat motoronderdelen wegdoen... dat schiet ook niet op.
Spoiler zorgt voor extra gewicht en extra drag.quote:
Agh ik race mee voor de fun. Ik ben toch niet competitief of goed genoegquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Spoiler zorgt voor extra gewicht en extra drag.
Eigenlijk moet ik mijn voorspoiler er ook af halen, maar dan ben ik mijn olijke smileys ook kwijt.
Ik ook, de tijden die sommigen hier neerzetten zijn voor mij (nog) niet haalbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh ik race mee voor de fun. Ik ben toch niet competitief of goed genoegdus ik doe het gewoon voor de lol
Het is nog under construction .quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef Desunoto het volgende:
Die Ferrari 365 Daytona
Ik zou wel de chromen achterbumpers bij de Corvette eraf halen. Volgens mij kan dat. Dan komt de paint die je erop hebt zitten beter tot z'n recht.Die hood vind ik ook niet mooi, maar die lijkt wel met het design meegerekend te zijn.
Kan toch ook haast niet anders? Anders is hij meer dan 422quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef Desunoto het volgende:
Die Ferrari 365 Daytona
Ik zou wel de chromen achterbumpers bij de Corvette eraf halen. Volgens mij kan dat. Dan komt de paint die je erop hebt zitten beter tot z'n recht.Die hood vind ik ook niet mooi, maar die lijkt wel met het design meegerekend te zijn.
Nee, inmiddels normale hood weer. Zag ook geen reet met dat ding... ik rij in de cockpit met alleen snelheidsmeter.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan toch ook haast niet anders? Anders is hij meer dan 422
Blij zijn met 1:29 op sebring net zoals ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik haal die tijden van jullie allemaal niet hoor
Vanavond maar weer eens proberen
Ik ook hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Blij zijn met 1:29 op sebring net zoals ik.![]()
![]()
![]()
Ik heb net zelfs gecheat.quote:
Weet niet welke auto je rijd maar ik heb het vorige deel uitgespeeld dus kan het circuit wel dromen. De rede waarom ik top 5000 speler van de wereld ben op die baan in een mindere auto is omdat ik bijna 37 ben en niet meer de reflexen heb van een tiener, en veel minder tijd heb om te trainen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb net zelfs gecheat.![]()
Een C425 ipv C422 tuning setup gekocht van iemand anders en zelfs toen bleef ik op 1:29.3 hangen.Dan kan ik net zo goed mijn eigen C422 weer gebruiken.
Snap er geen kut van. 4 seconden langzamer dan de top hier op een rondje van wat zal het zijn 3 km?
Lol wat grappig, wist helemaal niet dat je zo "oud" was, ben zelf 24. Niet gedacht dat er mensen mee zouden doen die veel "ouder" warenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet welke auto je rijd maar ik heb het vorige deel uitgespeeld dus kan het circuit wel dromen. De rede waarom ik top 5000 speler van de wereld ben op die baan in een mindere auto is omdat ik bijna 37 ben en niet meer de reflexen heb van een tiener, en veel minder tijd heb om te trainen.
Haha ja ik haal net de 1.30 manquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Blij zijn met 1:29 op sebring net zoals ik.![]()
![]()
![]()
Ik ben 32 en zit in hetzelfde schuitje als Bastard. Hij heeft denk ik ook een gezin, dan kan je niet wanneer je wil je xbox aanslingeren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lol wat grappig, wist helemaal niet dat je zo "oud" was, ben zelf 24. Niet gedacht dat er mensen mee zouden doen die veel "ouder" waren
Maakten ze maar meer auto trailers zoals deze, maar dan met meer footage, dat zou echt awesome zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vanaf vandaag gratiesch te downloaden.
En de mensen die er niet bij zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik denk dat er vanavond twee groepen zijn. De mensen die heel snel zijn en de mensen die dat niet zijn. Ik hoor bij de laatste overigens
Ik denk dat we halverwege wel in de grindbak kunnen stoppen voor een picknick, het is toch een verloren strijd...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik denk dat er vanavond twee groepen zijn. De mensen die heel snel zijn en de mensen die dat niet zijn. Ik hoor bij de laatste overigens
Als het maar gezellig is, dan ben ik al blijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik denk dat we halverwege wel in de grindbak kunnen stoppen voor een picknick, het is toch een verloren strijd...
Ook een gezin inderdaad, moet je afstemmen of laat gamen en weer vroeg op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ben 32 en zit in hetzelfde schuitje als Bastard. Hij heeft denk ik ook een gezin, dan kan je niet wanneer je wil je xbox aanslingeren.
De afgelopen week heb ik voor mijn doen al veel gespeeld, puur alleen ter voorbereiding.
Normaal game ik 3 uur in de week, nu heb ik er al dik 7 opzitten.
En nog suck ik. Ineens kom ik niet onder de 1.16 op Hockenheim Short.
Andere gears in bochten probeer ik ook, maar het lijkt wel een soort mentale muur waar je zelf doorheen moet knallen. 1 uitschieter naar de 1.14.3 gehad, maar toen weer 1.16
Ik moet gewoon door die 1.16 barriere weten te breken...
Ik ga wel wat replays kijken. Sommige bochten rijd ik constant lijn technisch perfect en andere bochten verneuk ik keer op keer weer.
Het lukt me gewoon niet om beter te rijden...
Die laatste 2 bochten vind ik ook het lastigste om de juiste lijn te pakken. Maar ik mag niet klagen want ik rijd snelle tijden op Hockenheim (1.12.xxx)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een gezin inderdaad, moet je afstemmen of laat gamen en weer vroeg op.
Vrijdagavond is mijn avond, ik game dan, punt
Probeer eens tegen een ghost te rijden uit de leaderboards, misschien dat ze net een bocht anders aansnijden?
Heb zelf veel problemen met die laatste 2 bochten, rij ik niet constant de nette lijn met als gevolg traag het rechte stuk op en dat scheelt zo 2 seconden verlies!
Jij mag überhaupt nooit klagen over Forza.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 bochten vind ik ook het lastigste om de juiste lijn te pakken. Maar ik mag niet klagen want ik rijd snelle tijden op Hockenheim (1.12.xxx)
Hoe pak jij bocht 2?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 bochten vind ik ook het lastigste om de juiste lijn te pakken. Maar ik mag niet klagen want ik rijd snelle tijden op Hockenheim (1.12.xxx)
Bocht 2 is toch die scherpe bocht? Die kun je toch zowiezo niet in zijn 4 of 3 nemen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoe pak jij bocht 2?
Er zit een weefvlak links van de baan. Daar krijg ik mijn auto nooit mooi op en moet ik dus vanuit een kleinere hoek insturen, wat me snelheid kost.
Volgens mij laat ik daar sowieso 1,5 seconde liggen.
Tevens zegt mijn gevoel dat ik die bocht in zijn 4 moet doen om een later schakelmoment te voorkomen, maar mijn reflexen zeggen elke keer weer 3...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Bocht 2 is toch die scherpe bocht? Die kun je toch zowiezo niet in zijn 4 of 3 nemen?
Ah die, is idd een rotbocht, maar ook die zo wijd mogelijk aanpakken, maar niet op het geweven stuk, en heel laat insturen zodat je al redelijk recht op het rechte stuk uit komt en vroeg op het gas kuntquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het rood omcirkelde en die rotbocht naar links.
Nu ik zo kijk zie ik idd dat ik te vroeg rem en te lang bezig ben met insturen en uitkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ah die, is idd een rotbocht, maar ook die zo wijd mogelijk aanpakken, maar niet op het geweven stuk, en heel laat insturen zodat je al redelijk recht op het rechte stuk uit komt en vroeg op het gas kunt
Volgens mij neem ik em in zijn 3, weet het niet zeker. Maar zeker niet in zijn 4.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nu ik zo kijk zie ik idd dat ik te vroeg rem en te lang bezig ben met insturen en uitkomen.
Ik moet later in de ankers, meer op de toeren remmen. Neem jij hem in zijn 2 of 3?
Gezien dat je ook een Giulia gebruikt, liggen onze gears waarschijnlijk wel gelijk ongeveer.
En bocht 1? Als ik in zijn 5 aan kom kakken, laat ik alleen het gas even los om voorwaartse in zijwaartse kracht om te zetten, insturen en vol het gas er weer op...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Volgens mij neem ik em in zijn 3, weet het niet zeker. Maar zeker niet in zijn 4.
Ik in 2, vouw m door de binnenkant en trek in eenstreep door binnenkant volgend knikje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Volgens mij neem ik em in zijn 3, weet het niet zeker. Maar zeker niet in zijn 4.
Ik laat ook het gas los maar schakel volgens mij wel terug naar 4quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En bocht 1? Als ik in zijn 5 aan kom kakken, laat ik alleen het gas even los om voorwaartse in zijwaartse kracht om te zetten, insturen en vol het gas er weer op...
Voelt voor mij het snelst, maar ik kan er naast zitten.
Hockenheim is sowieso een erg leuk circuit om te rijden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Bastard het volgende:
Met mercedes 190 of een subaru wrx in C is dat een heel leuk circuit iig.
Geef maar infineon racewayquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hockenheim is sowieso een erg leuk circuit om te rijden.
Maple Valley voor het betere smijtwerk.quote:
Voor het driften is ie best leuk ja, maar verder...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Maple Valley voor het betere smijtwerk.
Die ken ik nog wel! Kon je ook eigen designs maken e.dquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:07 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Voor het driften is ie best leuk ja, maar verder...![]()
Maar Infineon![]()
Zat vroeger al in de NASCAR serie van Papyrus (toen nog onder de naam Sears Point)Wat een heerlijke game was dat.
Klopt, alleen ik had deze versiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel! Kon je ook eigen designs maken e.d
Goud waard tegenwoordig. Gaat voor gemiddeld voor meer dan 80 euro weg op ebay meende ik.quote:
Ik heb daar een BMW setup voor man man man.. dat oude ding de 2002 ofzo.quote:
Zit jij nu ook in de 1.12's? Laag of hoog?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Dat ding gaat echt heel snel inderdaad. Heb een B500 setup van iemand anders gebruikt voor een top 200 tijd op het Top Gear circuit een tijdje terug.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar een BMW setup voor man man man.. dat oude ding de 2002 ofzo.
Dat gaat allejezus hard
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Bastard het volgende:
Alleen Replica of love boven me, maar die tel ik nooit mee
Dat houdt je zeker tegen. Kan je makkelijk uitzetten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik STM aan heb staan van voor mijn nieuwe tune setup. Wellicht houdt dat de auto ook wat tegen....
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht godverdomme. Nu heb ik geen tijd meer om ermee te testen voordat we los gaan vanavond....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Dat houdt je zeker tegen. Kan je makkelijk uitzetten.
Met STM aan merk je soms niet eens dat je overstuur hebt, want de auto wordt door dat systeem vertraagt om het in toom te houden. Als je STM uit zet en je setup wat aanpast voor minder overstuur, ga je uiteindelijk een stuk sneller.
Nee vergissing haha, rijd 1.13 constantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zit jij nu ook in de 1.12's? Laag of hoog?![]()
Ik kom alleen tot 1.12.8 met de Corvair en GTA. Heb net een '65 Mustang aangepast met racebanden en daarmee kom ik tot een 1.13.6. En dan heb ik niet eens de goede balans gevonden tussen onderstuur en overstuur. Daar moet nog wat aan gebeuren.
[..]
Dat ding gaat echt heel snel inderdaad. Heb een B500 setup van iemand anders gebruikt voor een top 200 tijd op het Top Gear circuit een tijdje terug.![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ook even naar jouw tune setup gekeken, maar die was voor 90% hetzelfde als de mijneAlleen heb je andere performance parts gebruikt om op C422 te komen.
Gearbox is nagenoeg hetzelfde, camber, downforce en de balans tussen over en onderstuur zijn op een paar tienden na hetzelfde.
Standaard 3 of 4 sec sneller dan mij terwijl ik dan uit zit te blazen en het snot van mn gezicht veeg, ja hee!quote:
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Standaard 3 of 4 sec sneller dan mij terwijl ik dan uit zit te blazen en het snot van mn gezicht veeg, ja hee!
Ben wel benieuwd hoe hard jij met die BMW kan!
Oh ben jij het?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?
Forza 1: Nurburgring Nordschleife 10 laps met Mini's.
Midtown Madness 3: Loopings met een cementwagen![]()
(Het is mij, DarqMasta)
[XBox] Midtown Madness 3 Topic 9!!!! fucking jaar geleden....
Nooit meer ZOVEEL lol gehad online sinds toen... Waar blijft deel 4!?
9 jaar geleden... geloof dat ik toen net begon met online gamen op de pc..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zeg, kan je je nog 2 iconische momenten herinneren?
Forza 1: Nurburgring Nordschleife 10 laps met Mini's.
Midtown Madness 3: Loopings met een cementwagen![]()
(Het is mij, DarqMasta)
[XBox] Midtown Madness 3 Topic 9!!!! fucking jaar geleden....
Nooit meer ZOVEEL lol gehad online sinds toen... Waar blijft deel 4!?
Dit wordt het eerst sinds 9 jaar dat we weer samen een Forza titel spelen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ben jij het?![]()
Ja die momenten waren echt lachen, midtown madnesstikkertje spelen
MotoGp1 demo zat er net voor en dat racespel waar ik de naam even niet van weet, was de beste tijd op live
nee cho is sjotime en gijsje79 is gijsje79quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit wordt het eerst sinds 9 jaar dat we weer samen een Forza titel spelen!
Chocobo is toch gijsje79? (Ja, ik ben/was Robhimself ja)
Ah.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee cho is sjotime en gijsje79 is gijsje79
Voor het eerst het Live logo in beeld zien deed me een traantje wegpinken ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:28 schreef Bastard het volgende:
Maart 2001 of 2002 begon live, en meteen een live kit gekocht. Dat was echt een nieuwe game ervaring!
Iedereen was ook vriendelijk toen, altijd praatje maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor het eerst het Live logo in beeld zien deed me een traantje wegpinken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |