Klopt. Breedband was nog een luxe en kiddies waren nergens te bekennen. Vooral de Brits waren altijd supertof.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedereen was ook vriendelijk toen, altijd praatje maken.
Ah ik kan wel stoppen met de racequote:
?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik kan wel stoppen met de race [ afbeelding ] ?
Haha gelukkig is Nederland niet zo grootquote:
Zit je nou toch in die race?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha gelukkig is Nederland niet zo groot
nee hoor ik zit te wachtenquote:
maakt niet uit! idee hadden we al eigenlijk alquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Sorry jongens, maar mijn zoontje is nog steeds ziek en werd gillend wakker.....
Ik moest wel..... Mijn excuses...
jij jaquote:
haha dat is met butchquote:
Jaa zo lijkt het wel maar eigenlijk had ik een langzame deelnemer die steeds zijn auto voor die van mij zette. Overmacht!quote:
En de laatste ronde Hockenheim had ik een mega achterstand weggereden en zat ik achter je in de laatste 2 bochten maar ik werd overmoedig en knalde er weer af.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 06:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaa zo lijkt het wel maar eigenlijk had ik een langzame deelnemer die steeds zijn auto voor die van mij zette. Overmacht!
Evo's, Skylines, Lancers, Audi's, BMW's... Geen 60's of 70's meer in ieder geval. Wat een domper was het voor mij gisteren zeg. Baal er nog van..... Shitzooi.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha ik vind het prima hoor zonder tunes rijden, moeten het wel leuke auto's zijn die goed rijden en niet van die glijwagens.
We kunnen natuurlijk ook gewoon 1 race getunede auto's doen en 1 race gewoon stock. Kan ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Evo's, Skylines, Lancers, Audi's, BMW's... Geen 60's of 70's meer in ieder geval. Wat een domper was het voor mij gisteren zeg. Baal er nog van..... Shitzooi.
Volgende week bv allemaal met A600 Japanese Imports ofzo.
En het lijstje met auto's mag kleiner, hoe minder variatie, hoe meer het aankomt op Balls of steel en banenkennis. Zorgt voor close racing en dat is juist vet.
True, we laten het aan penningmeester Desu over.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon 1 race getunede auto's doen en 1 race gewoon stock. Kan ook.
Oh oke, maar hoe controleer je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
True, we laten het aan penningmeester Desu over.
Opvoeren mag wel, maar finetunen niet. Dat bedoel ik.
Probeer de stabilisatorstangen eens. Ik zet die bij meeste auto's een stuk strakker. Ik zit ook vaak bijna op het randje van liftoff in een scherpe bocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben altijd benieuwd naar het afstellen. Wie doet wat en waarom? Versnellingsbakken en vering kan ik nog wel afstellen maar de rest is lastig.
Inderdaad erg gelachen gister! Het gaf mij een bijzonder goed gevoel dat ik op Sebring 7 ronden vooraan kon rijden,uiteindelijk 3e kon worden en nog mensen gelapt heb ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef Row-1 het volgende:
2 verschillende races lijkt me leuker, dus 1 race met afgestelde auto's en 1 met standaard wagens.
Zo is er voor ieder wat. En nog een tip als je wil tunen, kijk goed naar je telemetrie
Vond het leuke races gister! Ook al was het voor mij niet heel erg spannend omdat ik de 1e 2 races constant vooraan reed. Gaf me eerlijk gezegd wel goed gevoel dat ik mensen kon lappen. Alleen sommige gingen niet lekker aan de kant, maar heel veel hinder was het niet want ik liep ver voor. En jammer dat ik niet kan praten door me mic. En het taggen op het laatst was ook heel grappig!
En sowieso was het gezellig! Ook toen de vriendin van tostiboi er bij kwam haha!
Maar ik vond het idee van Duitsers tegen Amerikanen heel tof, en dan in b of a klasse, en wel beperkte auto keuze
Hoop dat desunoto er wat leuks van maakt want hij organiseert het goed!
Wat heb ik nou eigenlijk gewonnen?
Wat ook nog zou kunnen, is dat 1 iemand een auto tuned en die shared met de rest? (tuning setup via de storeplace ofzo? ) Dan kan je iig nog zelf iets met de paint doen, maar zijn wel alle auto's hetzelfdequote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
En de laatste ronde Hockenheim had ik een mega achterstand weggereden en zat ik achter je in de laatste 2 bochten maar ik werd overmoedig en knalde er weer af.
Bij Suzuka liep ik ook in bij de bochten, maar je bak was op rechte stukken sneller.
Toen werd mijn zoon gillend van de pijn wakker....
Wellicht de volgende race avond zonder tuning setups? Dat zou voor mij wel fijn zijn want:
A) Ik heb al niet veel game tijd en ik ken niet alle banen goed.
B) Upgraden EN tunen gaat ten koste van tijd die ik kan gebruiken om de banen goed te leren kennen.
Wellicht vraag ik een hoop, maar op zo'n manier blijft het ook leuk voor mensen met weinig tijd.Plus voor mij is het een extra motivatie, daar het dan puur op banenkennis aankomt en ik niet 4+ uur spendeer aan een setup waar ik door tijdsgebrek niks mee kan.
Ik hoop dat men zich een beetje in mijn positie kan plaatsen.
Maar DAMN wat ging ik er hard af bij Hockenheim..... Ik zit bij PiereTT bijna in zijn uitlaat en werd overmoedig.
Plus dat mijn auto de traagste van het veld was kwa trekkracht en top snelheid, dus moest ik echt hard rijden.... Iedereen een C422 en ik een half brak afgestelde C420...
Kut avond was het.
Owja, mijn headset zat half ingeplugd. Zat veel te vloeken e.d maar niemand hoorde me de helft van de tijd..
Ik weet wel dat ik sowieso 2 x door jou werd gelaptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef Row-1 het volgende:
2 verschillende races lijkt me leuker, dus 1 race met afgestelde auto's en 1 met standaard wagens.
Zo is er voor ieder wat. En nog een tip als je wil tunen, kijk goed naar je telemetrie
Vond het leuke races gister! Ook al was het voor mij niet heel erg spannend omdat ik de 1e 2 races constant vooraan reed. Gaf me eerlijk gezegd wel goed gevoel dat ik mensen kon lappen. Alleen sommige gingen niet lekker aan de kant, maar heel veel hinder was het niet want ik liep ver voor. En jammer dat ik niet kan praten door me mic. En het taggen op het laatst was ook heel grappig!
En sowieso was het gezellig! Ook toen de vriendin van tostiboi er bij kwam haha!
Maar ik vond het idee van Duitsers tegen Amerikanen heel tof, en dan in b of a klasse, en wel beperkte auto keuze
Hoop dat desunoto er wat leuks van maakt want hij organiseert het goed!
Wat heb ik nou eigenlijk gewonnen?
DIT>quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat ook nog zou kunnen, is dat 1 iemand een auto tuned en die shared met de rest? (tuning setup via de storeplace ofzo? ) Dan kan je iig nog zelf iets met de paint doen, maar zijn wel alle auto's hetzelfde
Misschien is het een idee?
En er zitten hier sowieso een paar mensen die goed zijn in het tunen. Dan maakt het voor iedereen wel een stuk spannender en komt het sowieso op baan kennis en balls of steel aan
Dan heb je wel bv een soort van cup, Seat Leon cup, of die Clio cup. Of welke auto dan ook cupquote:
Had jij opgenomen gister?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:39 schreef Row-1 het volgende:
Mij lijkt het nog steeds het leukste om 1 tune race te doen en 1 met standaard auto's. Zo kan iedereen toch tevreden zijn? Ik vind het juist leuk om zelf te tunen in plaats van iemand anders zijn tune te pakken
just sayin...
Kop op,volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Row-1 mocht je een compilatie maken, mijn uitglijder was epic. Die mag erin. Voor de rest wil ik mijn auto niet zien, behalve toen ik Tosti inhaalde op Suzuka (waarna hij hem er weer voor zette....)
Ik baal nog steeds GIGANTISCH van gisteren.....
1. Die wipeout omdat ik Pierre te hard naderde, moest van t gas en verloor grip...
2. Dat iemand nog effe zout in de wond flikkerde door mij NOGMAALS van de baan te laten gaan.
3. Kankerhard rijden, Butch in mijn vizier en WEER eraf omdat ik hem te graag wilde inhalen. Had 7e kunnen worden, zijn Ferrari gleed teveel in de bochten.
4. De hele fucking week is mijn zoon toppie, maar op de avond dat ik niet gestoord kan worden, haalt ie het in zijn botte kop om weer pijn te krijgen.
Heb erg dubbele gevoelens over gisteravond. Dan deed mijn headset het ook nog eens 9 van de 10x niet.....
Kutavond...
Snap ik, maar anders denken jullie dat het een ragequit was en tuurlijk kan t ventje er niks aan doen, maar ik mag er wel van balen dat het JUIST op dat moment gebeurd....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kop op,volgende keer beter
En van je zoontje kan hij ook niet helpen natuurlijk,en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je er voor hem bent als hij pijn heeft
Klopt,wel een kuttiming inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Snap ik, maar anders denken jullie dat het een ragequit was en tuurlijk kan t ventje er niks aan doen, maar ik mag er wel van balen dat het JUIST op dat moment gebeurd....
Ben niet boos op hem, maar het was gewoon kuttiming.
Eerste was Desunoto of DE,tweede was ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Wie had het gisteren eigenlijk over een boek genaamd: Hoe berijd/bereid ik paarden?
Ik lag zo dubbel als een calzone, maargoed dat hoorde men niet omdat mijn headset fucked is.
En die opmerking over een grote stofwolk en een lullig bandje die eruit komt rollen!
Ow man....Tranen gelaten daarom, zo lekker droog en melig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eerste was Desunoto of DE,tweede was ik
Klopt ja,dat haalt ie qua range draadloos echt netquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Jij stond ook te roken op het balkon dacht ik?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt,wel een kuttiming inderdaad.
Trouwens,ik vond het idee van America vs. Germany erg leuk. PI tussen A592 en A596, en Dan Road America en Nurburgring GP circuit?
Ik zal zometeen een opzet maken van dit idee,dat kunnen we dan bijschaven nogquote:
Niceness!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal zometeen een opzet maken van dit idee,dat kunnen we dan bijschaven nog
Ik ook. En daarna zijn er voor de keer er op genoeg ideeën.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt,wel een kuttiming inderdaad.
Trouwens,ik vond het idee van America vs. Germany erg leuk. PI tussen A592 en A596, en Dan Road America en Nurburgring GP circuit?
Ik noemde dat boekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Wie had het gisteren eigenlijk over een boek genaamd: Hoe berijd/bereid ik paarden?
Ik lag zo dubbel als een calzone, maargoed dat hoorde men niet omdat mijn headset fucked is.
En die opmerking over een grote stofwolk en een lullig bandje die eruit komt rollen!
Of Infinion raceway wat gisteren iemand zei, vond ik ook wel een goeie!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Maakt allemaal niet uit DoofenSchmirz volgende keer beterWaarom Road America en niet Road Atlanta of Infineon Raceway
En dan nog twee dingen: De Mazda 787B is trouwens echt geniaalWajoo. Die wil ik hebben. En op mijn storefront staat een replay van mijn vriendin in de Kia Cee'd op de Top Gear track
![]()
Road Atlanta of Infineon is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Maakt allemaal niet uit DoofenSchmirz volgende keer beterWaarom Road America en niet Road Atlanta of Infineon Raceway
En dan nog twee dingen: De Mazda 787B is trouwens echt geniaalWajoo. Die wil ik hebben. En op mijn storefront staat een replay van mijn vriendin in de Kia Cee'd op de Top Gear track
![]()
Die oudere Amerikanen zijn misschien leuker/mooier? Maar voor nieuwe modellen is ook wat te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:28 schreef PierreTT het volgende:
Ok,wat zeggen jullie van de range qua jaren? Van 1980 tm 1990? 1990 tm 2000? 2000 tm 2010? Er zijn namelijk vrij veel (voornamelijk) Amerikaanse auto's,toch even een selectie maken
Top!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:31 schreef PierreTT het volgende:
Tracks worden dan Infineon en Nurburgring GP!
Perfect nu nog welke jaren?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:31 schreef PierreTT het volgende:
Tracks worden dan Infineon en Nurburgring GP!
Tussen A592 en A596 lijkt me leuk. En qua jaren is vanaf 2000 tot hedeb wellicht leuk,keer met moderne auto's.Dan is er ook veel keus en veel auto's die dicht bij elkaar liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Perfect nu nog welke jaren?
B500 achtig?
Ja daar zit ook wat in. Ik ga eens kijken of we dan genoeg overhouden. PI toch naar A,anders kan je weinig upgradenbij veel auto'Squote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:43 schreef Bastard het volgende:
Jaren 90 duits? Merc 190 oid zou leuk zijn op de baan.
A is dan weer zo snelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wat in. Ik ga eens kijken of we dan genoeg overhouden. PI toch naar A,anders kan je weinig upgradenbij veel auto'S
Laguna Seca een optie in plaats van Infineon? Hele toffe track en staat garant voor goede battles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb even een opzet gemaakt:
Titel: USA vs. Germany
Max PI: B498
Jaren: 1990 t/m 2000
Tracks: Infineon (Long? Nascar?)
Nurburgring GP Full
USA:
1997 Acura NSX B471
1996 Chevrolet Impala SS D276
1990 Chevrolet Camaro IROC-Z D341
1996 Corvette Grand Sport B473
1996 Dodge Stealth R/T B440
1993 Ford SVT Cobra R D346
1992 Ford Escort Cosworth C371
1995 Ford Mustang Cobra R C412
2000 Ford Mustang Cobra R B494
1992 GMC Typhoon C376
1991 GMC Syclone C385
1997 Lexus SC300 D308
2000 Saleen S281 B447
Germany:
2000 Audi S4 C415
1995 Audi RS2 Avant B446
1991 BMW M3 C357
1995 BMW M5
1995 BMW 850CSi
1997 BMW M3 B468
2000 BMW Z8 B477
1990 Mercedes 190 E Evolution C377
1992 Volkswagen Golf E243
1998 Volkswagen GTI VR6 D301
1995 Volkswagen Corrado VR6 D321
Op/aanmerkingen? Graag, het is maar een opzet
Ik vind dit de beste race tot nu toequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb even een opzet gemaakt:
Titel: USA vs. Germany
Max PI: B498
Jaren: 1990 t/m 2000
Tracks: Infineon (Long? Nascar?)
Nurburgring GP Full
USA:
1997 Acura NSX B471
1996 Chevrolet Impala SS D276
1990 Chevrolet Camaro IROC-Z D341
1996 Corvette Grand Sport B473
1996 Dodge Stealth R/T B440
1993 Ford SVT Cobra R D346
1992 Ford Escort Cosworth C371
1995 Ford Mustang Cobra R C412
2000 Ford Mustang Cobra R B494
1992 GMC Typhoon C376
1991 GMC Syclone C385
1997 Lexus SC300 D308
2000 Saleen S281 B447
Germany:
2000 Audi S4 C415
1995 Audi RS2 Avant B446
1991 BMW M3 C357
1995 BMW M5
1995 BMW 850CSi
1997 BMW M3 B468
2000 BMW Z8 B477
1990 Mercedes 190 E Evolution C377
1992 Volkswagen Golf E243
1998 Volkswagen GTI VR6 D301
1995 Volkswagen Corrado VR6 D321
Op/aanmerkingen? Graag, het is maar een opzet
Qua auto's toch goed te doen? Genoeg keuze en upgrademogelijkheden leek mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:55 schreef Row-1 het volgende:
Laguna seca is idd mooie battle track! Maar infineon rijd ook lekker! Verder is het idee top!
Schreeuwende opa'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:59 schreef Bastard het volgende:
Ben trouwens blij dat jullie niet van die schreeuwende tieners zijn
Dit vind ik dan wel weer een leuke race.quote:Inschrijflijst
Kopieer deze lijst met jouw gegevens.
Er is plaats voor maximaal 16 deelnemers.
[FOK username] - [X360 gamertag] - [clublid/geen clublid]
1. PierreTT - PierreTT - clublid
2. SoldMayor - SoldMayor - n.v.t.
Ik denk dat er dan wat band vallen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Duitsers uiteraard rood met witte cirkels op elke flank met een hakenkruis.
Mooie opzet. Ik ben er bij!quote:Inschrijflijst
Kopieer deze lijst met jouw gegevens.
Er is plaats voor maximaal 16 deelnemers.
[FOK username] - [X360 gamertag] - [clublid/geen clublid]
1. PierreTT - PierreTT - clublid
2. SoldMayor - SoldMayor - n.v.t.
2. Desunoto - Replica of Love - clublid
We reden gisteravond toch in een aantal van de mooiste auto's uit de game... vond ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een leuke race.
Teminste normale auto's.
Je berichtje was binnengekomen ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Toen werd mijn zoon gillend van de pijn wakker....
Oh, dat ligt waarschijnlijk niet aan jou hoor. Die headsets zijn gewoon niet zo erg goed. Ik hoorde soms slechts korte fragmenten van zinnen en veel onverstaanbaar gekraak. Andersom ook geloof ik, tenminste dat hoorde ik nog van Pierre in de party chat. Daar ging het al iets beter, maar toch...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Owja, mijn headset zat half ingeplugd. Zat veel te vloeken e.d maar niemand hoorde me de helft van de tijd..
Niet als niemand op de "report" knop klikt, maar zulke designs vind ik wel sneu. Maar ik denk dat Suiker het niet serieus bedoelde. Tenminste, dat mag ik hopen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wat band vallen...
Laguna seca en NURBURGRING!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef Bastard het volgende:
Normaal rij ik ook wel beter, harder en inderdaad in een zone. Maar door al dat gebabbel was ik helemaal uit ritme.
Hee maar welke banen nou want dan kan ik vanavond wat doen. Rest vd week geen tijd voor.
En een livery van een willekeurig Duitse gasleverancier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Duitsers uiteraard rood met witte cirkels op elke flank met een hakenkruis.
Iedereen die achter je reed gisteren niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:33 schreef Row-1 het volgende:
Baal zo dat ik bij deze race niet aanwezig kan zijn
Eventueel nog uit te breiden met Road Atlanta/Maple Valley en Hockenheimquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef Desunoto het volgende:
Wel het "GP Circuit" van de Nurburgring. Ook niet onbelangrijk om te vermelden.![]()
Laguna Seca en Nurburgring GP, twee mooie circuits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |