Blijkbaar heb jij een heerlijk balkonquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet trouwens voor de 4e keer dit jaar 2 geile duivies van mijn balkonnetje wegjagen![]()
Dat mannetjes zit alweer te hosselen en gisteren zat er een vrouwtje bij
kan ik wéér takkies gaan ruimen zo
vuile dierenbeul dat ik ben
Hey, goedemorgen. Long time no see. Al huisje gevonden?quote:
Of had je nachtdienst?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen we in een ander topic Bluezz
quote:
Dan zal het alarm wel weer tegenvallen zo als altijd... Wel jammerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Code oranje.
Ik heb weinig vertrouwen in oranje.
Ik maak me niet druk hoor, niet over het weer in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
Maak je niet druk Mickeys... Er gebeurt verder niets . Ramen en deuren en gordijnen dicht, koptelefoon op en verder met je boek
Volgens mij bedoelde Chufi dat hij zelf met de gordijnen dicht en koptelefoon op gaat zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor, niet over het weer in ieder gevalZit me druk te maken om welke film ik wil zien en ik weet het gewoon niet. Heb wel op aanraden van vriendin Legends of the seeker als tv serie gedownload. Zijn een hele reeks boeken van dus kijken of dat wat is en dat ik daarna alsnog de boeken ga lezen.
Boek wat ik nu lees is een stuk lastiger om door te komen. The Host ... komt in maart 2013 de verfilming van uit, maar verhaal is erg warrig al hoewel het nu al wel wat herkenbaarder word
Echt niet, bij mij gaan de ramen open en fototoestel erbij als het echt spectaculair wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Chufi dat hij zelf met de gordijnen dicht en koptelefoon op gaat zitten
Heerlijk he, ik hou er ook van, maar ik heb het hier net horen rommelen en het is nu alweer droog en licht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet, bij mij gaan de ramen open en fototoestel erbij als het echt spectaculair wordt
Dat wist ik al . ,,, Maar oranje stelt weer niks voor dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik hou er ook van, maar ik heb het hier net horen rommelen en het is nu alweer droog en licht.
Kan ook de voorbode zijn geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wist ik al . ,,, Maar oranje stelt weer niks voor dus
Hier aan de kust wel even een hevige storm en slagregens met een paar onweersflitsen gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef chufi het volgende:
Het rommelt blijkbaar nergens... Hier even wat harde regen gezien maat dat was het ?
Net nu ik het lees, begint het te knallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier aan de kust wel even een hevige storm en slagregens met een paar onweersflitsen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |