Blijkbaar heb jij een heerlijk balkonquote:Op donderdag 21 juni 2012 06:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet trouwens voor de 4e keer dit jaar 2 geile duivies van mijn balkonnetje wegjagen![]()
Dat mannetjes zit alweer te hosselen en gisteren zat er een vrouwtje bij
kan ik wéér takkies gaan ruimen zo
vuile dierenbeul dat ik ben
Hey, goedemorgen. Long time no see. Al huisje gevonden?quote:
Of had je nachtdienst?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen we in een ander topic Bluezz
quote:
Dan zal het alarm wel weer tegenvallen zo als altijd... Wel jammerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Code oranje.
Ik heb weinig vertrouwen in oranje.
Ik maak me niet druk hoor, niet over het weer in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
Maak je niet druk Mickeys... Er gebeurt verder niets . Ramen en deuren en gordijnen dicht, koptelefoon op en verder met je boek
Volgens mij bedoelde Chufi dat hij zelf met de gordijnen dicht en koptelefoon op gaat zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor, niet over het weer in ieder gevalZit me druk te maken om welke film ik wil zien en ik weet het gewoon niet. Heb wel op aanraden van vriendin Legends of the seeker als tv serie gedownload. Zijn een hele reeks boeken van dus kijken of dat wat is en dat ik daarna alsnog de boeken ga lezen.
Boek wat ik nu lees is een stuk lastiger om door te komen. The Host ... komt in maart 2013 de verfilming van uit, maar verhaal is erg warrig al hoewel het nu al wel wat herkenbaarder word
Echt niet, bij mij gaan de ramen open en fototoestel erbij als het echt spectaculair wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Chufi dat hij zelf met de gordijnen dicht en koptelefoon op gaat zitten
Heerlijk he, ik hou er ook van, maar ik heb het hier net horen rommelen en het is nu alweer droog en licht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet, bij mij gaan de ramen open en fototoestel erbij als het echt spectaculair wordt
Dat wist ik al . ,,, Maar oranje stelt weer niks voor dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik hou er ook van, maar ik heb het hier net horen rommelen en het is nu alweer droog en licht.
Kan ook de voorbode zijn geweest...quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wist ik al . ,,, Maar oranje stelt weer niks voor dus
Hier aan de kust wel even een hevige storm en slagregens met een paar onweersflitsen gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef chufi het volgende:
Het rommelt blijkbaar nergens... Hier even wat harde regen gezien maat dat was het ?
Net nu ik het lees, begint het te knallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier aan de kust wel even een hevige storm en slagregens met een paar onweersflitsen gehad.
En windstil hier nu......quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Net nu ik het lees, begint het te knallen
Dan zit het eraan te komenquote:
Scherp chufi.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef chufi het volgende:
Donkerder wordt het wel. maar ook later......
te melden niets voor vandaag. Jij wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie leukers te melden dan het weer?
neuh... sowly.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie leukers te melden dan het weer?
Genoeg te melden, maar niets leuks, dus daarom hoopte ik op julliequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
te melden niets voor vandaag. Jij wel?
Frappant om te zien hoe dat zich regionaal verspreid...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Mickeys het volgende:
ik hang er nog redelijk in al hoewel het ergste lijkt te zijn geweest. Volgens mij net wel ergens ingeslagen.. men o men wat een knal. Mijn oren deden zeer en mijn raam stond te trillen in de sponningen.... vond het eventjes heel erg eng
Neuh, alleen een hele waterige tuin en straat maar verder... lijkt mee te vallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Frappant om te zien hoe dat zich regionaal verspreid...
Verder niks gebeurt toch?
Ik moet bekennen dat ik nog nooit een LotR heb gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
neuh... sowly.
Ow wacht. Heb net Legend of the Seeker gekeken... erg gaaf (als je van LotR versies houd)
OK ... Slecht nieuws mah je delen, maar hoeft nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg te melden, maar niets leuks, dus daarom hoopte ik op jullie
Ja, inderdaad, het bleef of een aardig tijdje hangen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef Mickeys het volgende:
Ow, buienradar laat wel zien dat het boven Almere heel erg was
Ik heb hier raam open staan heerlijk weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Mickeys het volgende:
ik hang er nog redelijk in al hoewel het ergste lijkt te zijn geweest. Volgens mij net wel ergens ingeslagen.. men o men wat een knal. Mijn oren deden zeer en mijn raam stond te trillen in de sponningen.... vond het eventjes heel erg eng
Ja lekker he, ik heb ook alles open gezet, want het was bloedheet in huis.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb hier raam open staan heerlijk weer
Hier gaat echt nu geen raam open... dan regent het naar binnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb hier raam open staan heerlijk weer
Nou het was echt benauwdquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier gaat echt nu geen raam open... dan regent het naar binnen
Effe buiten ioniserenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Lijkt erop dat het ergste alweer is geweest. Kan ik strakjes !!! mijn mandje induikelen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Lijkt erop dat het ergste alweer is geweest. Kan ik strakjes !!! mijn mandje induikelen
quote:
Voorspelbaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik had nog wel zo'n spannende TT
Ik denk dat sig000 nog steeds aan de beademing ligt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Aleandra het volgende:
Ja inderdaad. Maar of het verder ook spannend bleef??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am confused !quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef chufi het volgende:
Eureka er is hoop , maar scoorden ze niet in eigen doel ?
Ow... goed dat je het zegt ik dacht om half negenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijkt wel, wedstrijd begint om 20:45Succes
Zeker een kwartier extraquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... goed dat je het zegt ik dacht om half negenheb ik nog tijd zat, eten enzo...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat sig000 nog steeds aan de beademing ligt.
Heb me verslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef ze nog een kans ook, Duitsland mist erg makkelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe mijn Griekse Shirt aangetrokken![]()
Als Griekenland wint wordt hij hier persoonlijk afgeleverd door neef Papadopoulos![]()
moeten ze wel winnen natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Echt een lekker moment om te ontdekken dat je paprika chips op is trouwens![]()
Gelukkig heb ik wijn
Smerige retsina zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Echt een lekker moment om te ontdekken dat je paprika chips op is trouwens![]()
Gelukkig heb ik wijn
Vergeet het maar.quote:
Ik zou je gauw weer omkleden als ik jouw wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jajajajajajawrijf het er maar in
ik zal mijn nederlaag dragen als een manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou je gauw weer omkleden als ik jouw was
Nee laat ik dat maar niet zeggen ....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal mijn nederlaag dragen als een man
Keep up the spiritquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, tis pas de eerste helftut ken nog wel
Zo is het, kerel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Morgen iig niet een of andere 'gate' omdat ze verloren hebbenquote:
Toch nog 4-2 scheelt tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen iig niet een of andere 'gate' omdat ze verloren hebben
Wahay, pingel
Ik kwam pas laat binnenvallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch nog 4-2 scheelt toch![]()
Met die watjes van tegenwoordig is dat een loze kreet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat binnenvallen.
Waarschijnlijk waren de Grieken beter en hebben ze onterecht verloren
Ik ookquote:
Als man zou ik het gewoon uittrekken en in blote bast uithuilenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik me omkleden of dit nog effe aanhouwen ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook
Van Rossem vond ik intrigerend gisteren, vooral hoe vd Gijp hem durfte aan te pakken.
Of heb je het niet over VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |