SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ben je weer aan't stampen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef MsMessy het volgende:
Maar goed, mijn record van de laatste tijd aan uren praten was niet met Henry
I'll see you at the meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Keihard en spring nog een keer extra ook
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?quote:
Is dat een hint?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld isquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
Nee! Maar ik snapte de bam even niet hahaquote:
Je kent me echt nog niet he?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld is
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floeptequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Maar ik snapte de bam even niet haha
Kijk, dat snap ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floepte
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?quote:
Gewoon even bellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveelquote:
Oh echt., haha niet bellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet meequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Eh? Que?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Teveel naar EggsTC geluisterd op radio49?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet mee
Lui ding!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]telefoon lag aan de andere kant van het bed sorry
Oh echt? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit radio 49 geluisterd hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die schreeuwt in zijn radioshow regelmatig BAM
Your lossquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:53 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh echt? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit radio 49 geluisterd heb
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]Daar heb je het zelf naar gemaakt dan
Dat moet haast welquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
Hoe block ik iemandquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
fuckquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel voor het zeggen
Hehequote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel voor het zeggen
Klassiekertjequote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef henrivo het volgende:
Ik maak mn eigen Radio 49 wel
En ik noem het..
Radio 49 en een beetje
Zou je nou niet eens maken dat je gaat douchen en naar bed gaatquote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zou je nou niet eens maken dat je gaat douchen en naar bed gaatJij bent de zeurpiet van vaste tijden en kijk nou zelf weer
Kom maar op met die plaat. Dit geeft herinneringen aan sensationeel black 2002quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:15 schreef henrivo het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik er nog 1, wil je em horen?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar liever een zeurpiet dan een zwarte piet
Of clown
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kom maar op met die plaat. Dit geeft herinneringen aan sensationeel black 2002
Meer!!!quote:
Of DHHD - Rushquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:22 schreef henrivo het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Seriously? Doe je ze weg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb nog een stuk of 80 oldstyle (hoe anders te noemen want die meuk van tegenwoordig is bagger) vinyls staan
Gok dat ik er vroeger zo'n 450+ had? Zoiets in elk geval.. Spijt dat ik ze weggedaan heb, zaten best goeie tussenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb nog een stuk of 80 oldstyle (hoe anders te noemen want die meuk van tegenwoordig is bagger) vinyls staan
Ja zoiets had ik er ook. En ja ook spijt vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gok dat ik er vroeger zo'n 450+ had? Zoiets in elk geval.. Spijt dat ik ze weggedaan heb, zaten best goeie tussen
Had er geen tijd meer voor en kon t geld goed gebruiken, heb nu een midi controller (2 kleine draaischijfjes dat via usb loopt zodat je via je laptop kan mixen, wacht ik zal t laten zien dan begrijp je t beter) maar wil ooit wel weer een keer echte vinyl draaitafels kopenquote:
Voornamelijk geld en ruimtegebrek. Ik heb op dit moment niets aan apparatuur. Wel wat instrumenten voor teruggekocht. Ik zou ook wel weer een keer met zwart goud bezig willen zijn. Cd's enzo is het toch net nietquote:
Rot jij nou gauw op zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je bent anderhalf uur te laat
gr gr Zeurpiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met de SL1200's, die ken je denk wel. Hebben me overigens niets gekost, maar das een lang verhaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Voornamelijk geld en ruimtegebrek. Ik heb op dit moment niets aan apparatuur. Wel wat instrumenten voor teruggekocht. Ik zou ook wel weer een keer met zwart goud bezig willen zijn. Cd's enzo is het toch net niet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Rot jij nou gauw op zegik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ook sl gehad daarna reloop rp-6000 mk5 ofzo. Waren net zo goed imo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de SL1200's, die ken je denk wel. Hebben me overigens niets gekost, maar das een lang verhaal
Daarna nog de CDJ 400's gehad, ging opzich wel aardig maar is het idd net niet
SL1200 voor die leventjuhhh
Insgelijks....quote:
Groot gelijk. Wou dat ik kon snoozenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr wilde eigenlijk in Nijmegen werken, maar heeft ervan afgezien.
2 uurtjes snoozen ftw!
quote:
In het weekend is het fijnquote:
Snoozen niet, maar uitslapen wel?quote:
Ik nog steeds de koningquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:39 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaa, ik was altijd de koningin van het uitslapen
QFTquote:
Dan heb jij vast geen kantoorbaan waarvoor je al vroeg uit bed moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb jij vast geen kantoorbaan waarvoor je al vroeg uit bed moet.Ik heb dat wel en toch wil ik zo min mogelijk snoozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met snoozen kom ik nog brakker uit bed dan zonder| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik sta een kwartier na het aflopen van de wekker op. Maar soms wil ik gewoon niet opstaan maar wordt je toch gedwongenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb dat wel en toch wil ik zo min mogelijk snoozen.
Met snoozen kom ik nog brakker uit bed dan zonder
Ik heb een chronish slaapgebrek. Iedere minuut extra "slaap" is mooi meegenomen. In de vakantie maar eens bijtanken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb dat wel en toch wil ik zo min mogelijk snoozen.
Met snoozen kom ik nog brakker uit bed dan zonder
Goed plan, heb tot op heden enkel het weekend daarvoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een chronish slaapgebrek. Iedere minuut extra "slaap" is mooi meegenomen. In de vakantie maar eens bijtanken!
In de weekenden tank ik onvoldoende bij...quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan, heb tot op heden enkel het weekend daarvoor
Neem een lekker rustmoment voor jezelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In de weekenden tank ik onvoldoende bij...
Ik heb pas over twee weken vakantie.
quote:
Hahaha, zo erg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:53 schreef Pien85 het volgende:
Wel erg fijn om op mijn laatste werkdag gruwelijk chagrijnig wakker te worden.![]()
Behoorlijk jaquote:
Gewoon doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaZin om iemand heel hard te schoppen en dat te blijven doen als 'ie op de grond ligt.
Too late...quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen MsMessy.Goed geslapen?
Pien85: gewoon vrolijk blijven.
Ja, maar wie zal ik daar 's voor uitkiezen?quote:
Niet mijquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar wie zal ik daar 's voor uitkiezen?
Good morning to you too!quote:
Messyquote:
Wat een geweldsoverwegingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Mwah beetje kort geslapen, van 2 tot 8. Maar verder niets te klagenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen MsMessy.Goed geslapen?
Pien85: gewoon vrolijk blijven.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vannacht bezoek gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vannacht bezoek gehadIk meerdereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kperquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik heb er gisteren eentje gevoerd aan de stofzuigerquote:
Tja... Je bent al een jaartje ouder he.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben gisteren ook laat naar bed gegaan, merk het nu wel
Goed zo! Ik moet nog een vliegenmepper scoren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren eentje gevoerd aan de stofzuiger
Ik dood toch echt de meeste met de blote handquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed zo! Ik moet nog een vliegenmepper scoren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Das kut, hier wordt ook al flink geknepenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Bleh, krijg net te horen dat ik maar 1 van de 2 aangevraagde cursussen mag volgen om budgettaire redenen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Bleh, krijg net te horen dat ik maar 1 van de 2 aangevraagde cursussen mag volgen om budgettaire redenen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dood toch echt de meeste met de blote handSame here, een heleboel 'trofeeën' aan de muur en het dakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Soliquequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Je bent al een jaartje ouder he.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag volgens mijn werkgever ook een cursus gaan doen, geloof ik... Maar aangezien het een hip bedrijf is sturen ze daar smsjes over... Ik heb de helft van het smsje gekregen... geen idee dus wat ik kan gaan doen, en als ik er over bel krijg ik alleen te horen dat ze het nog een keer gaan proberen
Ik werk hier al 7 jaar, voor het eerst twee cursussen aangevraagd (al die tijd gewoon slechte manager gehad). Nu blijkt dat ik er maar 1 van mag volgen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das kut, hier wordt ook al flink geknepen
Was een inkoppertje hahaquote:
Das eerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk hier al 7 jaar, voor het eerst twee cursussen aangevraagd (al die tijd gewoon slechte manager gehad). Nu blijkt dat ik er maar 1 van mag volgen.
Een collega van me die pas een jaar in dienst is heeft al het dubbele aan opleidingen uitgegeven (en heeft er nog een paar op de planning staan voor dit jaar).
Dat dacht ik ook ja!quote:
tja als de economie veranderd....quote:
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik lees de ondertitel van Solique en een heel gedicht komt naar boven.
Goedemorgenquote:
Dat is ook zo, maar een beetje vertrouwen in het personeel kan geen kwaad vind ik. Als het bedrijf er toch beter van wordt is er mijns inziens niets aan de hand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja als de economie veranderd....
bazen moeten ook gewoon een bedrijf runnen en zo
wel als je het gewoon niet kunt betalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar een beetje vertrouwen in het personeel kan geen kwaad vind ik. Als het bedrijf er toch beter van wordt is er mijns inziens niets aan de hand.
Ik krijg het gevoel dat de manager die het hardst kan schreeuwen de meeste cursussen kan regelen voor de medewerkers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja als de economie veranderd....
bazen moeten ook gewoon een bedrijf runnen en zo
quote:
quote:And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.
mijn gevoel is dat het in het bedrijfsleven altijd zo gaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat de manager die het hardst kan schreeuwen de meeste cursussen kan regelen voor de medewerkers.
Ik heb het even aan iemand voorgelegd. Als hij ook niks voor elkaar kan krijgen volgt een leuk gesprek met HR.In de CAO is namelijk vastgelegd dat er een bepaald budget per medewerker wordt gereserveerd.
Met andere woorden: het opleidingsbudget is/wordt niet eerlijk verdeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn gevoel is dat het in het bedrijfsleven altijd zo gaat
Ah, de regel uit mijn handtekening.quote:
truequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met andere woorden: het opleidingsbudget is/wordt niet eerlijk verdeeld.
flink geflirt dus gisteren?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
true
sorry ik ben nog niet op mijn scherpst
ik heb nogal een kater
nee valt mee!quote:
oh bij mij is dat juist andersom (ook al zit daar ook wel een keerpunt in)quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee valt mee!
eerder flink gedronken
en dan krigj ik overal moeite mee
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh bij mij is dat juist andersom (ook al zit daar ook wel een keerpunt in)
Zeker wel, lekker ding hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:48 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Kper ik had gisteren thuis nog even naar die foto's van london gekeken. Mag er best wezenik blijf erbij dat ze iets te grote borsten heeft maar voor de rest ziet ze er prima uit
ze lijkt qua lichaam heel erg op een ex van me... ook van die mooie brede heupen en een peertje als lichaam. niets mis mee. En daar zit die grens tussen mooi stevig zacht en rond en dikquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel, lekker ding hoor
Lekkere dag op het werk nu
Haha, ik ben zo benieuwd wat voor welke man nou de grens daartussen is he.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze lijkt qua lichaam heel erg op een ex van me... ook van die mooie brede heupen en een peertje als lichaam. niets mis mee. En daar zit die grens tussen mooi stevig zacht en rond en dik
ik denk dat dat per persoon afhangtquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo benieuwd wat voor welke man nou de grens daartussen is he.
Dat zal per persoon verschillenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo benieuwd wat voor welke man nou de grens daartussen is he.
Net een aanvraag geschreven, vond hem zelf goed. Wordt ie afgeknald omdat het toch niet is wat ze willen zien. Doe je ergens je best op...quote:
Dat is ook zeker zo hoor, vind die grenzen zo leuk verschillendquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk dat dat per persoon afhangt
Hmm, dat is wel balen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net een aanvraag geschreven, vond hem zelf goed. Wordt ie afgeknald omdat het toch niet is wat ze willen zien. Doe je ergens je best op...
Rondingen bij een vrouw zijn mooi, maar zoals ik al aangaf moet het niet gaan flubberenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze lijkt qua lichaam heel erg op een ex van me... ook van die mooie brede heupen en een peertje als lichaam. niets mis mee. En daar zit die grens tussen mooi stevig zacht en rond en dik
Mjah, altijd leuk. Maar goed, we gaan gewoon verder. Dag is nog niet voorbij.quote:
Dat is geen leuk vooruitzicht...zouden het gewoon afschieten omdat ze weten dat je toch misschien weg gaat en er mee vandoor gaan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net een aanvraag geschreven, vond hem zelf goed. Wordt ie afgeknald omdat het toch niet is wat ze willen zien. Doe je ergens je best op...
Dat is waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, altijd leuk. Maar goed, we gaan gewoon verder. Dag is nog niet voorbij.
Maar dat zal voor vrouwen ook wel gelden denk ik zo. en dan bedoel ik de dikte van een manquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo hoor, vind die grenzen zo leuk verschillend
Was je dronken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik stond vanmorgen op de de tramhalte...
Zullen vrouwen ook wel hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo hoor, vind die grenzen zo leuk verschillend
...staat er een konijn met een lantaarnpaal op z'n schouder. Ik zeg: waarom heb jij een lantaarnpaal op je schouder. Dat konijn zegt: dan blijven de vossen uit de buurt. Ik zeg: maar er zijn hier helemaal geen vossen. Waarna dat konijn antwoordt: zie je wel, het werkt!quote:
Haha, dus strak en rond?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rondingen bij een vrouw zijn mooi, maar zoals ik al aangaf moet het niet gaan flubberen
Als ik er maar mee kan spelen
T hoeft geen afgetrainde sixpack te zijn iig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar dat zal voor vrouwen ook wel gelden denk ik zo. en dan bedoel ik de dikte van een man
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
...staat er een konijn met een lantaarnpaal op z'n schouder. Ik zeg: waarom heb jij een lantaarnpaal op je schouder. Dat konijn zegt: dan blijven de vossen uit de buurt. Ik zeg: maar er zijn hier helemaal geen vossen. Waarna dat konijn antwoordt: zie je wel, het werkt!
[..]
...staat er een konijn met een lantaarnpaal op z'n schouder. Ik zeg: waarom heb jij een lantaarnpaal op je schouder. Dat konijn zegt: dan blijven de vossen uit de buurt. Ik zeg: maar er zijn hier helemaal geen vossen. Waarna dat konijn antwoordt: zie je wel, het werkt!
Die mannen zijn sowieso in de minderheid. en dan met name all-year round....dat is gewoon zo moeilijk (of je moet aan de aas enzo zitten of een genetisch wonder zijn)quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, dus strak en rond?
[..]
T hoeft geen afgetrainde sixpack te zijn iig.
[..]
heb je al een cadeau kunnen vinden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben oudquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oudere menschen hier kennen het nog wel:
Nee! Dus als je nog tips hebt, ze zijn welkom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je al een cadeau kunnen vinden?
Ach, voor mij zijn ze prima hoor, die borsten, maar goed om te horen dat er meer mensen zijn die wel van een maatje meer houden. Hoe moet ik dat gekeken precies opvatten trouwens?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:48 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Kper ik had gisteren thuis nog even naar die foto's van london gekeken. Mag er best wezenik blijf erbij dat ze iets te grote borsten heeft maar voor de rest ziet ze er prima uit
mijn tips werden niet zo gewaardeerd gisterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee! Dus als je nog tips hebt, ze zijn welkom.
ow god die is slechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, welnee. Brainstorm even mee met me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn tips werden niet zo gewaardeerd gisteren
Waar heb je een cadeau voor nodig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, welnee. Brainstorm even mee met me.
Ik kan met die aanvraag niet veel doen, die gaat toch naar AgentschapNL, zal er zelf niets aan overhoudenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is geen leuk vooruitzicht...zouden het gewoon afschieten omdat ze weten dat je toch misschien weg gaat en er mee vandoor gaan?
Maar de manier waarop het gebracht wordt is dan wel weer...bijzonder te noemen. Je had erbij moeten zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god die is slecht
het doet gewoon een beetje pijn
Ken de variant met zout om tijgers weg te jagen op de marktquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ouders zijn 40 jaar getrouwd. Wat geef je dan? Ik vind dat soort dingen lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar heb je een cadeau voor nodig?
40 euro in eurocenten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ouders zijn 40 jaar getrouwd. Wat geef je dan? Ik vind dat soort dingen lastig.
Mja, snap ik.. Ik zal eens nadenkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar de manier waarop het gebracht wordt is dan wel weer...bijzonder te noemen. Je had erbij moeten zijn denk ik.
In een sok? Dat is meer handig voor het achterhoofd van inbrekers denk ik.quote:
Mag ook in een kistje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In een sok? Dat is meer handig voor het achterhoofd van inbrekers denk ik.
iets waar je zelf wat aan hebt ooit?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tips die ik tot nu toe kreeg zijn drank, een ballonvaart, een reisbon, een dildo, een grafkist, bloemen.quote:
Ze zijn TOTAAL niet van het dingen ondernemen, om het nóg lastiger te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iets waar je zelf wat aan hebt ooit?
nee, weekendje weg of zo?
speciale diner 'ervaring' (iemand die thuis komt koken of eten in het donker of zo)
workshop samen iets doen (tapas maken of zo)
ballonvlucht
skydive ding (vond mijn stiefvader laatst briljant)
helicoptervlucht over het eigen huis?
proefles vliegen
iets met de kinderen (kind?)
wat is het budget?
Handig, haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze zijn TOTAAL niet van het dingen ondernemen, om het nóg lastiger te maken.
Een leuke speech met veel humor en een leuke tuin bbq organiseren!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
owja dat is niet zo handig van zequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze zijn TOTAAL niet van het dingen ondernemen, om het nóg lastiger te maken.
Nou idd!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze geven niet zoveel om BBQ-en. En waar ze van houden, goeie vraag.
Zie je hoe lastig ze het me maken?
Niet in dit geval, met deze mensen, trust me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede zoon weet dat soort dingen...
Nou, dan ben ik ook geen goede dochter...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede zoon weet dat soort dingen...
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik ook geen goede dochter...
Al zouden ze hier wel blij zijn met een weekendje weg
Moet/wil ik ze sowieso nog geven, want die van vorige week liep een beetje anders dan de bedoeling was, haha.
Ze zijn een dag later vertrokken, omdat het met mijn "vader" niet zo goed ging. En vervolgens kwam dochterlief ook nog een langsquote:
Omdat ik stiefvader erg negatief vind klinkenquote:
nou ik was wel gewekt door de foto's gisteren maar ik kan dat natuurlijk niet hier gaan liggen bekijken. Dus thuis nog even topic opgezocht. verder niet iets heel bijzondersquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, voor mij zijn ze prima hoor, die borsten, maar goed om te horen dat er meer mensen zijn die wel van een maatje meer houden. Hoe moet ik dat gekeken precies opvatten trouwens?
Het rijk alleen is helemaal relaxt natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn een dag later vertrokken, omdat het met mijn "vader" niet zo goed ging. En vervolgens kwam dochterlief ook nog een langs
En daarnaast is het ook eigen belang, want als zij weg zijn heb ik weer het rijk alleen
Heb je al concrete leads?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan met die aanvraag niet veel doen, die gaat toch naar AgentschapNL, zal er zelf niets aan overhouden![]()
Dadelijk naar een klant en de volgende aanvraag schrijven. Maar ik krijg steeds meer en meer zin om volgende maand elders te gaan werken.
Ja, maar mijn vader is overleden,quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
owja heb ik ook
ik zeg altijd mijn ouders (mama + stiefvader) en vader
maar goed als ik alleen hem bedoel zeg ik soms stiefvader maar meestal vriend van mijn mama
Yes! Ik zeg dat ook hoor. Gaan jullie lekker op vakantie, dan heb ik dat ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Het rijk alleen is helemaal relaxt natuurlijk
Geld in een kistje is wel wat anders hè...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Met dat voorstel kwam ik gisteren...was niet goed
Ik kan wel een erfenisje gebruiken daarentegenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Met dat voorstel kwam ik gisteren...was niet goed
Ben blij dat je geld zegt en niet "geldautomaat".quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld in een kistje is wel wat anders hè...
Ik heb het elk weekend en over 2 weken een maandquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yes! Ik zeg dat ook hoor. Gaan jullie lekker op vakantie, dan heb ik dat ook
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je geld zegt en niet "geldautomaat"
Wat een luxe! Haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb het elk weekend en over 2 weken een maand
wat doe je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb hier altijd het rijk alleen. Dan zit ik weer op die stoel, dan weer op die. Mooi man. Ik hou mezelf wel bezig.
Zeker, heerlijkquote:
Ik drink veel koffie. Jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je?
behalve op stoelen zitten?
liever theequote:
wij gingen toch thee matties worden? ik ga straks wss naar de appie voor wat southern fruitquote:
Ah, een diplomaat dus.quote:
Ik heb wel eens bier uit een laars gedronken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah, een diplomaat dus.Wist je dat de grote Weissman thee drinkt uit een laars?
thee matties for life!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wij gingen toch thee matties worden? ik ga straks wss naar de appie voor wat southern fruit
Ik zag één van de letters nét op tijd...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Twee. Eentje in Utrecht als functioneel beheerder en eentje in een onbekende plaats in Brabant als ontwikkelaar/business analist. Niet heel erg spannend eigenlijkquote:
quote:
Syl!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zag één van de letters nét op tijd...
Nou.... Eerder goed tegen misselijkheid haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al zou ik nu eerder voor een groot glas cola gaan
cola maakt alles beter, ook te weinig slaap
cola is medicijn
nou dat lijkt me niks, krijg je zo'n bijsmaak van lijkt mequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
aah maar brabant wint altijd toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Twee. Eentje in Utrecht als functioneel beheerder en eentje in een onbekende plaats in Brabant als ontwikkelaar/business analist. Niet heel erg spannend eigenlijk
Het zal niet overal komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Oh juk. Ik wil vanavond helemaal geen onweer
aaah nee ik ook niet!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Vast wel waar ik benquote:
Dat zeker, maar ik zoek juist geen ontwikkelaarsfunctie. Kijken of dat business analist ook enkel een optie is, anders zoek ik verder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah maar brabant wint altijd toch?
* sylvesterrr is nog niet wakker.quote:
Goed plan, al pak ik Nespressoquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga nog maar eens koffie pakken. Duurt met een senseo altijd even voor zo'n gouden bokaal tot de rand gevuld is.
Het lijkt erop dat heel NL er last van gaat krijgen. Zie Buienradar maarquote:
Och gerum!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee ik ook niet!!
ik moet alleen slapen en ik hou niet van onweer
oh wat lame van me maar goed
Zie je.... En dan zeg jij eerst dat het niet komtquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef Solique het volgende:
Het lijkt erop dat heel NL er last van gaat krijgen. Zie Buienradar maar
wat doe jij dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr is nog niet wakker.
Nu een conference call, daarna einde werkdag. En dan kan ik eens rondje lopen.
Ik zei het zal niet overal komen, ik kan niet raden waar wel en/of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie je.... En dan zeg jij eerst dat het niet komt
ik wil echt alle stekkers er uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och gerum!!
Ik ben er niet bang van, maar op den duur ben ik het gewoon zat en wil ik slapen, haha. Ach ja, anders maar een muziekje opzetten en dan hoor ik het niet. Rolluiken dicht en ik zie het niet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zei het zal niet overal komen, ik kan niet raden waar wel en/of niet.
Vooruitzicht is wel minder
Valt allemaal mee hoor, het is er nog lang nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier op het randje van N-Brabant ziet het er nog goed uit buiten. Sterker nog, tijd om even wat te tuinieren merk ik.
Wat een drama!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil echt alle stekkers er uit
maar dan kan ik dus niks 'doen' en dan als mijn mobiel bijna leeg is raak ik helemaal in de stress omdat ik dan alleen kan denken: onweer, geen stekker, dood, onweer, stekker, dood
etc
Ik vind onweer wel erg interessant eigenlijk, beetje rustgevend zelfsquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan kan ik dus niks 'doen' en dan als mijn mobiel bijna leeg is raak ik helemaal in de stress omdat ik dan alleen kan denken: onweer, geen stekker, dood, onweer, stekker, dood
etc
gaat het onweren dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Gewoon van het beste uit gaanquote:
Serieus? Nee... Dat heb ik alleen met regen, haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind onweer wel erg interessant eigenlijk, beetje rustgevend zelfs
ja hequote:
Oja... Maar positief denken is niet altijd mijn sterkste puntquote:
Waar is hij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja he
en als mijn lief er is dan is die altijd heel rustig gewoon
en dan word ik vanzelf ook rustig (want ik ga er ook vanuit dat ie me niet dood laat gaan dus dat het wel goed komt) maar als ik alleen ben...
ik ga er altijd juist vanuit dat ik mezelf vast per ongeluk wel dood laat gaan
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och gerum!!
Ik ben er niet bang van, maar op den duur ben ik het gewoon zat en wil ik slapen, haha. Ach ja, anders maar een muziekje opzetten en dan hoor ik het niet. Rolluiken dicht en ik zie het niet
Je lief vangt bliksemschichten op tussen zijn tanden? Wat een baas!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja he
en als mijn lief er is dan is die altijd heel rustig gewoon
en dan word ik vanzelf ook rustig (want ik ga er ook vanuit dat ie me niet dood laat gaan dus dat het wel goed komt) maar als ik alleen ben...
ik ga er altijd juist vanuit dat ik mezelf vast per ongeluk wel dood laat gaan
Daarom doe ik het, hoef jij er niet aan te denken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja... Maar positief denken is niet altijd mijn sterkste punt
Dat heb ik wel met die stekkers maar ook alleen maar omdat er al 3 PC's zijn overleden door blikseminslag hahahquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
etc
Dat gaat niet lukken zeker?quote:
borrelenquote:
Cool! Straal je dat door?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom doe ik het, hoef jij er niet aan te denken.
Jij hebt met een borrelman?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
borrelen
en hij komt zaterdag pas terugwant hij moet vrijdag ook al borrelen daar (en daar is een stukje hier vandaan dus dan blijft ie altijd slapen)
uiteraard!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je lief vangt bliksemschichten op tussen zijn tanden? Wat een baas!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met die stekkers maar ook alleen maar omdat er al 3 PC's zijn overleden door blikseminslag hahah
Dorp???quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]zie je wel!!
hier in het dorp ging iemand laatst een rouwkaart posten in het onweer (want ja rouwkaart en die moest echt op de post) en toen sloeg de bliksem in! in haar! en toen kreeg ze heel veel rouwkaarten want ze was dood
Klinkt goed. Ik en de andere goden smijten altijd met schichten vanaf Olympus als we ons vervelen. Of we sturen een tornado richting een derdewereldland.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard!
alles om mij te redden
en als ie tijd over is zoekt ie huizen voor weesjes en hij werkt aan een geneesmiddel voor aids
helaas wel!quote:
oh!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
data analyst (en een beetje information analyst)
Flauw!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel!
en hij gaat ook nog gewoon uit
kom op zeg, we hebben een kat tijd om alle vormen van sociaal leven op te geven en elke avond met mij rummikub te spelen
maar dat wil ie niet
ja ik kom oorspronkelijk uit het dorp hier naastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |