SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Ooo ja!! Ikea is ook erg... En Actionquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch iets typisch IKEA?![]()
Ik ben de afgelopen maanden te vaak naar de IKEA gegaan voor één specifiek product. Toch rekende ik meerdere producten af...
Bij de Action leg ik alles weer terug na het zien van de veel te lange rij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ja!! Ikea is ook erg... En Action
Bij Ikea vermijd ik de afdeling "dekbed-overtrekken", want daar heb ik een zwak voor
Ik heb trouwens nuttige dingen gekocht
Zoveel leuke dekbedden zijn er niet bij de ikea... De enige 2 die ik leuk vind heb ik nu in huisquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ja!! Ikea is ook erg... En Action
Bij Ikea vermijd ik de afdeling "dekbed-overtrekken", want daar heb ik een zwak voor
Ik heb trouwens nuttige dingen gekocht
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef douche-eendje het volgende: [..] In Egypte gedaan, echt zo tof
Mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een van de vele foto's die ik tijdens die vaart heb gemaakthet is ook wel hypocriet van me hoor want uit een vliegtuig springen doe ik zonder probleem maar in zo'n mandje?
na na na na na na na Badjasman!
Ja, dat doe ik ook hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij de Action leg ik alles weer terug na het zien van de veel te lange rij.
Ik ben een keer 3x gereden voor één overtrekquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoveel leuke dekbedden zijn er niet bij de ikea... De enige 2 die ik leuk vind heb ik nu in huis
Volgens mij zou ik het eerder andersom doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mooie foto'shet is ook wel hypocriet van me hoor want uit een vliegtuig springen doe ik zonder probleem maar in zo'n mandje?
Ik heb er 2 van de Alvine-reeks, de gekleurde bloemen en de grijze bloemen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook hoor
[..]
Ik ben een keer 3x gereden voor één overtrek
Misschien morgen ook nog even een rondje Ikea doen, want ik heb waarschijnlijk een "gat" in mijn strakke planning.
IKEA-meet doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook hoor
[..]
Ik ben een keer 3x gereden voor één overtrek
Misschien morgen ook nog even een rondje Ikea doen, want ik heb waarschijnlijk een "gat" in mijn strakke planning.
Maar dan weet ik niet hoe ik de afdeling dekbed-overtrekken moet ontwijkenquote:
Ik heb geen idee welke ik heb... Eens even spieken of ik ze kan vinden op de sitequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van de Alvine-reeks, de gekleurde bloemen en de grijze bloemen.
Dan moet je naar de Mc Donalds.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik mee ga dan ga ik in de ballenbak
Morgen, 18.00uur, Ikea-meet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik moet ook nog naar de Ikea. Voor batterijen en kledingrollersen ik heb eik nog beddengoed nodig.
In Breda?quote:
Ik denk dat NaRRaToR naar Eindhoven gaatquote:
Hallo, ik woon in Brabantquote:
Daar heb ik toch heul niets aan johquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat NaRRaToR naar Eindhoven gaat
Ja, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik toch heul niets aan joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |