SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ben je weer aan't stampen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef MsMessy het volgende:
Maar goed, mijn record van de laatste tijd aan uren praten was niet met Henry
I'll see you at the meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Keihard en spring nog een keer extra ook
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?quote:
Is dat een hint?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld isquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een BAM van; ik ben er vandoor?
Nee! Maar ik snapte de bam even niet hahaquote:
Je kent me echt nog niet he?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
na 4 uur lullen zou je denken dat tie wel uitgeluld is
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floeptequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Maar ik snapte de bam even niet haha
Kijk, dat snap ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh ja was eigenlijk meer soort van hersenscheet die er uit floepte
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?quote:
Gewoon even bellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar dat gaat wel goed komen denk ik?
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveelquote:
Oh echt., haha niet bellen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet meequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ik denk dat ik in slaap val dan, want ik praat niet zoveel
Eh? Que?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Teveel naar EggsTC geluisterd op radio49?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:49 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wou t wereldrecord whatsappen met je verbreken, maar je werkt niet mee
Lui ding!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]telefoon lag aan de andere kant van het bed sorry
Oh echt? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit radio 49 geluisterd hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die schreeuwt in zijn radioshow regelmatig BAM
Your lossquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:53 schreef henrivo het volgende:
[..]
Oh echt? Moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit radio 49 geluisterd heb
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]Daar heb je het zelf naar gemaakt dan
Dat moet haast welquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
Hoe block ik iemandquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:58 schreef MsMessy het volgende:
fuckquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel voor het zeggen
Hehequote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel voor het zeggen
Klassiekertjequote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef henrivo het volgende:
Ik maak mn eigen Radio 49 wel
En ik noem het..
Radio 49 en een beetje
Zou je nou niet eens maken dat je gaat douchen en naar bed gaatquote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zou je nou niet eens maken dat je gaat douchen en naar bed gaatJij bent de zeurpiet van vaste tijden en kijk nou zelf weer
Kom maar op met die plaat. Dit geeft herinneringen aan sensationeel black 2002quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:15 schreef henrivo het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik er nog 1, wil je em horen?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar liever een zeurpiet dan een zwarte piet
Of clown
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kom maar op met die plaat. Dit geeft herinneringen aan sensationeel black 2002
Meer!!!quote:
Of DHHD - Rushquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:22 schreef henrivo het volgende:
[..]
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Seriously? Doe je ze weg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb nog een stuk of 80 oldstyle (hoe anders te noemen want die meuk van tegenwoordig is bagger) vinyls staan
Gok dat ik er vroeger zo'n 450+ had? Zoiets in elk geval.. Spijt dat ik ze weggedaan heb, zaten best goeie tussenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb nog een stuk of 80 oldstyle (hoe anders te noemen want die meuk van tegenwoordig is bagger) vinyls staan
Ja zoiets had ik er ook. En ja ook spijt vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gok dat ik er vroeger zo'n 450+ had? Zoiets in elk geval.. Spijt dat ik ze weggedaan heb, zaten best goeie tussen
Had er geen tijd meer voor en kon t geld goed gebruiken, heb nu een midi controller (2 kleine draaischijfjes dat via usb loopt zodat je via je laptop kan mixen, wacht ik zal t laten zien dan begrijp je t beter) maar wil ooit wel weer een keer echte vinyl draaitafels kopenquote:
Voornamelijk geld en ruimtegebrek. Ik heb op dit moment niets aan apparatuur. Wel wat instrumenten voor teruggekocht. Ik zou ook wel weer een keer met zwart goud bezig willen zijn. Cd's enzo is het toch net nietquote:
Rot jij nou gauw op zegquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je bent anderhalf uur te laat
gr gr Zeurpiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met de SL1200's, die ken je denk wel. Hebben me overigens niets gekost, maar das een lang verhaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Voornamelijk geld en ruimtegebrek. Ik heb op dit moment niets aan apparatuur. Wel wat instrumenten voor teruggekocht. Ik zou ook wel weer een keer met zwart goud bezig willen zijn. Cd's enzo is het toch net niet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Rot jij nou gauw op zegik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ook sl gehad daarna reloop rp-6000 mk5 ofzo. Waren net zo goed imo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de SL1200's, die ken je denk wel. Hebben me overigens niets gekost, maar das een lang verhaal
Daarna nog de CDJ 400's gehad, ging opzich wel aardig maar is het idd net niet
SL1200 voor die leventjuhhh
Insgelijks....quote:
Groot gelijk. Wou dat ik kon snoozenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen.
* sylvesterrr wilde eigenlijk in Nijmegen werken, maar heeft ervan afgezien.
2 uurtjes snoozen ftw!
quote:
In het weekend is het fijnquote:
Snoozen niet, maar uitslapen wel?quote:
Ik nog steeds de koningquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:39 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaa, ik was altijd de koningin van het uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |