Haha, jij dus ook al.quote:
prachtverhaal voor kleine kinderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daarom is het zo leuk om te beschrijven, omdat er altijd van die mensen tussen zitten, die het voor zich zien!!
eerst volgende keer dat jij het licht aandoet... word jij hieraan herinnert
ik welquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Haha, jij dus ook al.
Heb jij ook een fotografisch geheugen?
De dimmer:quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:57 schreef cvboer het volgende:
Maare, ik heb een dimmer, hoe werkt dat dan?
Ik heb een tastdimmer, aanraken is voldoende. Maar je uitleg, fantastischquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
De dimmer:
De dimmer schuif of draaiknop.. hoe verder jij de dimmer opengooit... des te meer kaboutertjes en gloeivliegjes aan het werk gaan.
boven in de lamp zitten de vuurvliegjes verstopt..
dus de kaboutertjes die bepalen hoeveel vliegjes aan het werk gaan...
Hoop zo dat het hier ook komt, i love it.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef maffemuts het volgende:
Nou onweer barst hier net los... gezellig
hoe vaker je klopt.. hoe meer kaboutertjes en vliegjes gaan werken!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb een tastdimmer, aanraken is voldoende. Maar je uitleg, fantastisch![]()
![]()
![]()
Ik kan t meer waarderen als het al echt donker is buiten, plaatjes zijn mooier danquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoop zo dat het hier ook komt, i love it.
Die kwam een half uur geleden hier maar nu is het wel een stuk minder benauwt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef maffemuts het volgende:
Nou onweer barst hier net los... gezellig
NEEEEEEEquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef cvboer het volgende:
nou maar hopen dat er geen 1 dags vliegen in zitten![]()
Niet dat ik weet. Wel ben ik echt een beelddenkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Haha, jij dus ook al.
Heb jij ook een fotografisch geheugen?
spaanse vliegquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
NEEEEEEE![]()
![]()
daar wordt echt wel goed op gefokt!!
spaanse vlieg is weer anders....quote:
Da's wel heel kort dag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef Martijntj het volgende:
Morgen naar Parijs, maar heb geen zin om alleen te gaan!who's joining
ouderwets... dat zijn bejaarde kaboutersquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een touwtje in de gang hangen. En als je daar aan trekt gaat het licht in de woonkamer aan.
had je dat gisteren niet kunnen zeggen!!!???quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef Martijntj het volgende:
Morgen naar Parijs, maar heb geen zin om alleen te gaan!who's joining
doordat je aan het touwtje trekt, maak je de kaboutertjes wakker... zelfde effectquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een touwtje in de gang hangen. En als je daar aan trekt gaat het licht in de woonkamer aan.
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
spaanse vlieg is weer anders....
die zorgt ervoor dat je kriebels krijgt...
die vliegjes gaan door je lichaam en nestelen zich in je onderbuik...
Dat onderbuik kriebel gevoel gaat over in een sexueel gevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |