Oke, thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ruilen niet, maar jij mag Izagirre, ik zoek iemand anders
Mijn adoptierenner van 2010quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:05 schreef Keano het volgende:
Vooruit dan!
[ afbeelding ]
Francis de Greef van 2 februari 1985 meet 1m92cm bij 77 kilo en is afkomstig uit de provincie Antwerpen. Op zijn palmares staan o.a het Belgisch kampioenschap tijdrijden en het Circuit de Wallonie.
De Ronde van Italie lijkt hem hem het best te liggen aangezien hij daar al eens 19e en twee keer 21e werd. Zijn enige Tourdeelname noteerde De Greef in 2010, toen hij verdienstelijk op de 71e plaats Parijs binnenreedt.
Dit jaar zal hij in dienst rijden van Jurgen Vandenbroeck.
Jep, is al een tijdje zeker van zijn plek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef thewarrior82 het volgende:
Ik wil Jean-Marc Marino van Saur Sojasun als adoptierenner (indien hij zijn debuut mag maken van de ploeg)
Ach, ik heb nog niemand gezien die Mollema of Rolland wilde nomineren, dat is al een prestatie op zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Drebbelman het volgende:
Het begrip '' renner waar nog niemand (niet of nauwelijks) van gehoord heeft" wordt in dit topic wel heel ruim opgevat.
Nou ja, anders kun je wel heel weinig adopteren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Drebbelman het volgende:
Het begrip '' renner waar nog niemand (niet of nauwelijks) van gehoord heeft" wordt in dit topic wel heel ruim opgevat.
Zoals al eerder gezegd doet er dit jaar bijna geen onbekende renner mee. Dus we moeten het wel wat ruimer opvatten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Drebbelman het volgende:
Ik dacht er een miniseconde aan om "Sagan" te claimenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog niemand gezien die Mollema of Rolland wilde nomineren, dat is al een prestatie op zich
Als Juraj Sagan had meegedaan had je die best kunnen claimen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik dacht er een miniseconde aan om "Sagan" te claimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |