Ik denk het wel, plus als hij start, zal hij zich in ieder geval in de sprints gaan mengen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:52 schreef Felagund het volgende:
Stéphane Poulhies voor mij, als hij start. Misschien niet de onbekendste, maar hij maakt wel waarschijnlijk zijn debuut in de tour dit jaar.
Won onlangs nog een etappe in Route du Sud, dus hij is in vorm. Echt onbekende renners valt dit jaar ook trouwens tegen, dus we moeten wel wat bekendere renners selecteren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk het wel, plus als hij start, zal hij zich in ieder geval in de sprints gaan mengen.
Jij had hem vorig jaar ook al, vind het prima als je hem weer neemtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Shit... Maar toch gefeliciteerd met deze klasbak.
Viel mij ook al of, of wat oudere echte grijze muizen, of jonge talenten die al vrij bekend zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Won onlangs nog een etappe in Route du Sud, dus hij is in vorm. Echt onbekende renners valt dit jaar ook trouwens tegen, dus we moeten wel wat bekendere renners selecteren.
Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Panthera. het volgende:
Ruilen niet, maar jij mag Izagirre, ik zoek iemand andersquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jij had hem vorig jaar ook al, vind het prima als je hem weer neemtIk kijk wel voor iemand anders, vind Izagirre niet zo leuk want die gaat toch een etappe winnen
Oke, zullen we ruilen dan ?
Volgens mij wordt die al wel 4 jaar op rij genomineerd door iemand.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Falco het volgende:
Het is alweer de zevende editie van dit toffe topic en ook dit jaar gaat het weer een Kazak worden, die op mijn steun kan rekenen. Zat te twijfelen tussen de twee Dmitri's: Muravyev of Fofonov... Laatstgenoemde heb ik al drie keer geadopteerd en eerstgenoemde is de onbekendere van de twee. Dusss.. Dmitri Muravyev is het geworden:
[ afbeelding ]
Hij staat bij http://www.letour.fr/2012/TDF/RIDERS/us/engages.html iigquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef TheArt het volgende:
De kans dat Lemoine start, lijkt me echt erg klein, maar we zullen de selectie afwachten.
Er wordt zelfs met een aantal selecties gewacht tot na de verschillende NK's, dus ik zou niet daarvan uitgaan. Bij Katusha staat Horrach daar ook nog als reserve, bij Euskaltel hetzelfde met Txurruka en bij BMC zijn er wel meer dingen niet up-to-date.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij staat bij http://www.letour.fr/2012/TDF/RIDERS/us/engages.html iig
Sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef franklop het volgende:
Fijn dat zonder mijn medeweten de organisatie over is genomen ....
Ik ga weer voor Fabrice Jeandesboz van Saur, koning chasse patate
Oke, thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ruilen niet, maar jij mag Izagirre, ik zoek iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |