Zelfde geldt dus voor Ran-D en Mc Villian...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, de 2 stemmen lijken in ieder geval verdomd veel op elkaar. Ik wist ook niet dat hardstyle rockers niet door DV8 was gedaan, tot ik de Fusion livestream zat te kijken
Anagenetic is best te doen jaquote:
Dan ben ik zeker een heel speciaal geval maar ik vind de hardere stylen eigenlijk alleen maar beter wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook als je het objectief bekijkt is de hardstyle van 6 jaar geleden kwalitatief beter dan nu.
Overigens blijf je de muziek die je rond je 11e levensjaar hoorde het leuksts vinden, was ooit eens onderzoek naar gedaan en bij mij klopt dat ook wel.
Laat die gast echt een keer stoppen ofzo, met ze Nederlandse accentquote:
Doel meer op dat cliché geval op haar armquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef Levitas het volgende:
Ik zou 'r nog steeds gefuh.
Enneh, eerste foto is een fotoshoot: Make-up, haren, goede belichting, waarschijnlijk wat nabewerking in Photoshop. Tweede foto is een foto op een feest.. Geen verschil
Dan kijk je maar vanaf de andere kantquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Doel meer op dat cliché geval op haar arm
Dit is de andere remix:quote:
bah kijk dat kuiltje in haar bovenarm :S would not bangquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan kijk je maar vanaf de andere kant![]()
[ afbeelding ]
Problem solved
vind haar er op die 2e pic beter uitzien, maar die tekening hoefde van mij ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hier nog wel:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig loopt ze er zo bij:
[ afbeelding ]
Maargoed, smaken verschillen
dan ben ik erg benieuwd naar een voorbeeld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef Equites het volgende:
maar zeker niet zo dik als wat er tegenwoordig uit komt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bah kijk dat kuiltje in haar bovenarm :S would not bang
2/10
Vergeet niet ook nog de periode tussen early en het huidigequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een heel speciaal geval maar ik vind de hardere stylen eigenlijk alleen maar beter wordenEarly vind ik wel ok, maar zeker niet zo dik als wat er tegenwoordig uit komt. Ik zie het als een voordeel.
stond je links voor tussen dat witte barretje en mainstage in?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Crypsis live was echt rammen en gas geven, wat een dreunen links vooraan![]()
alleen wel belachelijk dat hij gedwongen werd te stoppen (want tijd) en dus Torture niet eens fatsoenlijk af kon draaien
[..]![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bah kijk dat kuiltje in haar bovenarm :S would not bang
2/10
Twee weken geleden nog man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef StM het volgende:
[..]
Vergeet niet ook nog de periode tussen early en het huidigeHelaas hoor je die nummers helemaal nooit meer.
Echt zo'n nummer waar je neus de hele tijd van gaat jeuken door de bass als je hem live hoortquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Twee weken geleden nog man!
Ben ik trouwens de enige hier die dit weer een bazenplaat vindt?
Subground is vet..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die dit weer een bazenplaat vindt?
Als 16-jarige wel, ouder dan dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die hier naar Free Festival Harder Styles in Almere gaat? Ik ben 16 en volgens mij is dit het enige Hardstyle event in Nederland deze zomer van 16+. Is het aan te raden om als 16 jarige daar heen te gaan?
Bazzleggers: Een van de weinige hardstyle-pop-top 40 remakes die vet zijn.quote:
Als 16 jarige: jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die hier naar Free Festival Harder Styles in Almere gaat? Ik ben 16 en volgens mij is dit het enige Hardstyle event in Nederland deze zomer van 16+. Is het aan te raden om als 16 jarige daar heen te gaan?
quote:
wat een bagger remixenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit is de andere remix:
WTF zijn dat voor kicks vooral die in die D.I.T.T remix![]()
![]()
ik stond, als je aan kwam lopen, helemaal links vooraan. een meter of 3 van de camera aan die lange armquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
stond je links voor tussen dat witte barretje en mainstage in?
* ReMcOrE was wel aanwezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef StM het volgende:
Ik baal zo gruwelijk hard dat ik daar niet bij was...
VSquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een heel speciaal geval maar ik vind de hardere stylen eigenlijk alleen maar beter wordenEarly vind ik wel ok, maar zeker niet zo dik als wat er tegenwoordig uit komt. Ik zie het als een voordeel.
Hak nog nooit gehoord gelijk aan geknalt nog 720p ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef StM het volgende:
Ik baal zo gruwelijk hard dat ik daar niet bij was...
fixedquote:
Path Of Righteousness slecht?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef 16meter het volgende:
oh jah lolz die antifact is nog veel slegter dan subsonic
is de pastoor hetero?quote:
1:42quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is de pastoor hetero? ja
is 16meter serieus? ja
is hardstyle mooi? ja
Inderdaad, totaal geen hartjesmaak-waardige muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef mstx het volgende:
echt slechte shit dit
totaal geen melodie of meezingstukjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
x2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
die kicks in de intro van Foreverz Az One en in de climax van Digiwave![]()
ik helaas niet, bedankt voor de tickets maar heb er iemand anders een plezier mee gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zijn hier overigens allemaal zaterdag aanwezig op WiSH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |