Ik snap het niet.. Gaat hij gewoon een half uur zingen ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef Sethje het volgende:
dat live act idee van dv8................................
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het gaat over techno maar is toepasbaar op ieder genre.
Vanaf 2.50 gaat het over zijn visie op dj'en (ik sluit me daar graag bij aan), en hij gaat daar later ergens rond 4.55 weer over verder.
Maar ik kan sowieso de rest van het interview ook aanraden, een artiest met een visie, iets wat hij wil overbrengen en het duidelijk kan verwoorden.
wat is ie van plan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef Sethje het volgende:
Problemen mee maddafakkazz?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef Sethje het volgende:
quote:
quote:
Ofquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]en dat voorbeeld met de vraag of ie hits heeft gemaakt
Doe dan deze
Ow wacht..die kent de Youtube generatie niet...
Ja was lekker setje, de white ging goed los op al die gouwe ouwe klappers.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef StM het volgende:
Lekkere early trouwens atm op Q RadioIsaac is bezig in de White.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef 16meter het volgende:
Crypsis live... wat een aanfluiting! Die man is bij deze ook afgeschreven.
Crypsis live was echt rammen en gas geven, wat een dreunen links vooraanquote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb zitten meeluisteren met de stream, maar vond 't echt waanzinnig vetKijk ook echt uit naar zijn nieuwe album
quote:
Hele, HELE vette track.quote:
Een 'lekker' wijf zonder DJ talent laten DJ'en. Beetje Gostosa idee toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ze is nog net iets slechter dan de gemiddelde hardstyle dj
Totaal niet mee eens, wat een dikke shit draaide hij zegquote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef 16meter het volgende:
Crypsis live... wat een aanfluiting! Die man is bij deze ook afgeschreven.
link?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Heads will be bootlegged vrijgegeven
http://fb.me/1892JfknHquote:
Zou kunnen maar ik dacht altijd van wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hardstyle rockers is niet van DV8. Toch?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik dacht altijd van wel.![]()
Had het nog geprobeerd op te zoeken maar kon niks vinden.
Zou hij dan ook Front 2 Back hebben gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
14:50 ongeveerOok op dat filmpje van Donkey rollers @ Defqon 2005 hoor/zie je die gast
quote:A Front 2 Back
Featuring MC DV8
Hmm, de 2 stemmen lijken in ieder geval verdomd veel op elkaar. Ik wist ook niet dat hardstyle rockers niet door DV8 was gedaan, tot ik de Fusion livestream zat te kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou hij dan ook Front 2 Back hebben gedaan?
-edit-
Dat dan niet:
http://www.discogs.com/Za(...)-Guys/release/821903
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |