Heuuuuul misschienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie zijn hier overigens allemaal zaterdag aanwezig op WiSH?
Man man man wat was dat vetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef StM het volgende:
Ik baal zo gruwelijk hard dat ik daar niet bij was...
wat ik zo kan zien: 12:00 12:30 Bazz Implant LIVEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Man man man wat was dat vet
En als ik et me goed herinner was et ook al echt heel vroeg op de dag!
Klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Man man man wat was dat vet
En als ik et me goed herinner was et ook al echt heel vroeg op de dag!
owja, die 3 MC's, wat een aanfluiting was dat toenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt.
Daarna naar de main voor Blademasterz livemet
3 mc's
(
![]()
![]()
)
Klopt maar dat kwam alleen doordat HHZ toen op IQ ziek was. Wildstylez was toen in zijn eentje als relatief onbekend talent maar draaide gewoon de helft van dat album en ook andere dikke tracks zoals revengequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef mstx het volgende:
Op DQ 2008 was volgens mij ook nog de album release van Project One![]()
dat zou goed kunnen, dat we jarenlang op de absolute top zaten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef NLS04 het volgende:
Misschien heeft Hardstyle gewoon een aantal gouden jaren gehad en dan is het misschien niet zo vreemd dat het tegenwoordig wat minder is.
setje staat nergens meer online, heb jij hem nog? blijf het een vet album vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Klopt maar dat kwam alleen doordat HHZ toen op IQ ziek was. Wildstylez was toen in zijn eentje als relatief onbekend talent maar draaide gewoon de helft van dat album en ook andere dikke tracks zoals revengeWel zuur trouwes dat Inqontrol nooit meer gehouden wordt
vette feesten waren dat altijd
EDIT:
Check die tracklist:
01. Project One - Life Beyond Earth
02. Headhunterz Ft. Wildstylez - Project One
03. Southstylers - Crystal
04. Project One - The Story Unfolds
05. 2 Best Enemies - Les Drums
06. Headhunterz Ft. Wildstylez - Blame It On The Editz
07. Project One - Fantasy or Reality
08. Tuneboy - I Will Growl
09. Wildstylez - Revenge
10. Project One - Art Of Creation
11. Project One - Rate Reducer (Intro Cut)
12. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
13. Project One - Raiders of The Sun
Misschien heeft Hardstyle gewoon een aantal gouden jaren gehad en dan is het misschien niet zo vreemd dat het tegenwoordig wat minder is.![]()
Alleen de ware ektesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik! Samen met een blonde chick!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Laatste In Qontrol viel al vies tegen, daarvoor wel bazenfeestjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef NLS04 het volgende:
Wel zuur trouwes dat Inqontrol nooit meer gehouden wordtvette feesten waren dat altijd
Je verwacht het niet, maar ik ben er ook bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe 't verder geregeld wordt... Zal het vandaag eens ff navragenquote:Op woensdag 27 juni 2012 07:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, maar ik ben er ook bij!
Btw, heb nog geen mail ontvangen....
Ik! Ook een blonde chick en vrienden. Verwacht er veel van. Gratis wifi:)quote:
quote:
check: http://www20.zippyshare.com/v/38323651/file.htmlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
setje staat nergens meer online, heb jij hem nog? blijf het een vet album vinden
Dat klopt helaas wel, maar in ieder geval de 2 edities daarvoor waren echt briljantquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Laatste In Qontrol viel al vies tegen, daarvoor wel bazenfeestje
check!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier naar Dreamfields trouwens volgende week?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
check: http://www20.zippyshare.com/v/38323651/file.html
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef NLS04 het volgende:
quote:
Dat nummer in een set met Project Onequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit trouwens ook de eerste keer dat ik I'll Growl hoorde
Ja heb er zin inquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
check: http://www20.zippyshare.com/v/38323651/file.html
Volgens mij was dit trouwens ook de eerste keer dat ik I'll Growl hoorde
[..]
Dat klopt helaas wel, maar in ieder geval de 2 edities daarvoor waren echt briljant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |