SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot
FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
[ Bericht 1% gewijzigd door Maisnon op 21-06-2012 16:22:21 ]
En wat verwacht je hier precies mee te bereiken? Denk nou maar niet dat er ook maar iemand je replays gaat kijken op zoek naar punten om je op af te zeiken of om te kijken hoe goed je wel niet bent. Zeker omdat het Dominion (quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
zodat mensen niet in oude topics hoeven te zoeken, hier iemand waarmee ik lately duo die filmpjes upload waar ik in speel voor degenen die mij willen zien spayle:
http://www.leaguereplays.com/summoners/euw/PurpleHoney/
np.
ik hoop dat jij ooit eens manieren ontwikkeld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef Keselo het volgende:
[..]
En wat verwacht je hier precies mee te bereiken? Denk nou maar niet dat er ook maar iemand je replays gaat kijken op zoek naar punten om je op af te zeiken of om te kijken hoe goed je wel niet bent. Zeker omdat het Dominion () is.
Zo bescheiden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
zodat mensen niet in oude topics hoeven te zoeken,
Ja jezus, wat voor een reacties verwacht je in godsnaam met zo'n post? Ik kan je namelijk vertellen dat er gewoon absoluut niemand zit te wachten op 4 replays waarin jij mensen stompt in Dominion.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik hoop dat jij ooit eens manieren ontwikkeld.
Inderdaad, of je de replays wel of niet kijkt, het blijft een interessantere post dan de meeste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Zith het volgende:
100%tjes, is jou niet verteld door mods dat je je eigen posts ook moet aanpassen?
Anyway, waarom zeuren we op mensen die lolreplays posten? Deden meer mensen dat maar! Zal de mijne zo ook posten
Bij mij deed de replay raar, maar ging hij AD dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Xanarot het volgende:
BG ik vind je build op Ziggs op z'n zacht gezegd interessant.
In z'n match history gaat ie boots 1 + prospectors ring - dan Frozen heart - dan Rylai's en dan iets ap of magic resquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij deed de replay raar, maar ging hij AD dan?
Toegevoegd, daarnaast de lijst wat ingekort. Iedereen die geen US account heeft, de regel ervan weg gehaald. Scheelt toch weer wat lengte van de OP.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef Xanarot het volgende:
Die userlijst in de OP ljkt me niet erg up to date - ik heb volgende week proefwerkweek maar daarna nolife ik weer; Xanarot ingame voor de geinteresseerden
Ik speel nooit Ziggs en vrijwel nooit Dominion, maar ik ga ook altijd vrij defensief. Wat zou jij dan anders doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Xanarot het volgende:
[..]
In z'n match history gaat ie boots 1 + prospectors ring - dan Frozen heart - dan Rylai's en dan iets ap of magic res
Frozen Heart is totaal onnodig op een AP.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik speel nooit Ziggs en vrijwel nooit Dominion, maar ik ga ook altijd vrij defensief. Wat zou jij dan anders doen?
zijn wel replays van een ander he, maar ik kom er in voor dus kunnen mensen mij volgen, ik ben ihaveapotion in die filmpjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Zith het volgende:
100%tjes, is jou niet verteld door mods dat je je eigen posts ook moet aanpassen?
Anyway, waarom zeuren we op mensen die lolreplays posten? Deden meer mensen dat maar! Zal de mijne zo ook posten
Ryzequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Frozen Heart is totaal onnodig op een AP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb een coole bureaublad achtergrond van veigar. Ik dacht "nu wil ik wel eentje van Ahri" kom ik bij google-afbeelding toch een partij shit tegen zeg.
Hoe triest kan men zijn?Waar blijft de link dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
dat matchhistory
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
lijkt wel een bos!
Als je me ook toe kan voegen, ik heb alleen een EUNE account. Naam: Grumpmeisterquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Toegevoegd, daarnaast de lijst wat ingekort. Iedereen die geen US account heeft, de regel ervan weg gehaald. Scheelt toch weer wat lengte van de OP.
Welke link?quote:
Ahri houdt nog haar kleertjes aan, Fiora daarentegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Welke link?
Ik snap niet waarom niet-bestaande male-characters wel tof afgebeeld kunnen worden maar female-characters altijd seksueel getint. Is het onmogelijk een female-character cool te vinden op een niet seksueel getinte wijze?
Waarom iedere game Frozen Heart? Zelfs als je alleen maar AP's tegenover je hebt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
dat matchhistory
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
lijkt wel een bos!
malphite was ad, jax auto attack, etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom iedere game Frozen Heart? Zelfs als je alleen maar AP's tegenover je hebt?
mjah ik werd net mn game uitgegooid, riot heeft troubles.quote:
ahri ook niet hoor, wees blij dat je dat niet hebt gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ahri houdt nog haar kleertjes aan, Fiora daarentegen
ah een nieuwe wallpaper voor mij.quote:
Mee eens, ik denk dat mensen nu wat te snel oordelen. In Dominion is de speelstijl en het doel wat je probeert te bereiken heel anders. Vandaar ook de mobility boots waardoor je sneller naar de capture points kunt komen. Het beste kun je dus gaan voor een tanky/mobile build waarbij je een champion kiest met hoge base damage (en dus lage AP ratio's over het algemeen), daar kun je over het algemeen het beste points mee capturen (en verdedigen).quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ah een nieuwe wallpaper voor mij.
@discussie over mijn builds, in dominion build je heel anders dan in echte games, je wil niet weten hoe hard we elk potje de tegenstanders stompen. kom maar eens in de dominion chat en vraag maar of frozen heart viable is, een van de beste items voor dominion, rylais op de ap ook.
dominion gaat veel meer om poken, interrupts en kiten dan om flat kills.
Als je 1 champ kunt killen maar daarna niet weg kunt komen verlies je gewoon het potje hard, als je 3 champs bezig kunt houden voor 30 seconden bij een point tot er versterking komt doe je je job goed.
Ziggs heeft een global ult, een displacement op z'n W, een slow op zn E en een spammable poke met zn Q.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mee eens, ik denk dat mensen nu wat te snel oordelen. In Dominion is de speelstijl en het doel wat je probeert te bereiken heel anders. Vandaar ook de mobility boots waardoor je sneller naar de capture points kunt komen. Het beste kun je dus gaan voor een tanky/mobile build waarbij je een champion kiest met hoge base damage (en dus lage AP ratio's over het algemeen), daar kun je over het algemeen het beste points mee capturen (en verdedigen).
Ik hoef niet nóg een keer te horen hoe hard jij altijs stompt. Dat hoor ik vaak genoeg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ah een nieuwe wallpaper voor mij.
@discussie over mijn builds, in dominion build je heel anders dan in echte games, je wil niet weten hoe hard we elk potje de tegenstanders stompen. kom maar eens in de dominion chat en vraag maar of frozen heart viable is, een van de beste items voor dominion, rylais op de ap ook.
dominion gaat veel meer om poken, interrupts en kiten dan om flat kills.
Als je 1 champ kunt killen maar daarna niet weg kunt komen verlies je gewoon het potje hard, als je 3 champs bezig kunt houden voor 30 seconden bij een point tot er versterking komt doe je je job goed.
dat, en mobility boots neem ik niet zovaak, hangt volledig van enemy comp af, liefst heb ik lucidity boots en anders mercs als enemy team hard cc heavy is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Zith het volgende:
CDR om vaker met spells te interrupten en tankiness, hp en mana om langer in leven te blijven/casten?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DE FUCK
[ afbeelding ]
Zou een uitzondering zijn als recommended items niet zuigenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:24 schreef dustbrain het volgende:
Kennen's recommended items lijken mij best wel zuig voor hem.
Hey dat kan de reden zijn waarom ik niet zo goed benquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zou een uitzondering zijn als recommended items niet zuigen
Dorans Ring, Sorc Shoes, RoA, Rabadon, Lich Bane en Abyssal? Weinig mis mee toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Haha, die blijven nog het mooiste ja.
Ze waren een tijdje terug Sunfire Cape, Randuins Omen, Ninja Tabi en nog meer van dat soort tanky items.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dorans Ring, Sorc Shoes, RoA, Rabadon, Lich Bane en Abyssal? Weinig mis mee toch?
Abyssal Scepter? Geweldig item, verlaagt Magic Resistance om je heen en een kennen zal zich altijd midden in de groep bevinden. Daarnaast biedt het een behoorlijke hoeveelheid Magic Resist, ook handig, want opnieuw bevindt Kennen zich midden in de groep. Hextech is inderdaad ook fijn, die koop ik met kennen vrij snel. Maar als je dan verder het lijstje afwerkt is het prima.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:31 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind dat doodskopje niet echt iets om te nemen. Doe dan maar hexonas revolver. De volgorde is ook slecht.
Worden leavers niet nog steeds met andere leavers gematched? Of is dat systeem er uit gegaan met the tribunalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef Jajong het volgende:
Heyyyy weer een potje waar 2 mensen leaven!. Ik kap met ranked spelen iig, wat een ontzettende grafzooi.
Liever voidstaff en hextech upgraden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Abyssal Scepter? Geweldig item, verlaagt Magic Resistance om je heen en een kennen zal zich altijd midden in de groep bevinden. Daarnaast biedt het een behoorlijke hoeveelheid Magic Resist, ook handig, want opnieuw bevindt Kennen zich midden in de groep. Hextech is inderdaad ook fijn, die koop ik met kennen vrij snel. Maar als je dan verder het lijstje afwerkt is het prima.
[..]
Worden leavers niet nog steeds met andere leavers gematched? Of is dat systeem er uit gegaan met the tribunal
Voidstaff en Abyssal hebben ongeveer hetzelfde doel, alleen is Abyssal nog wat defensiever en werkt het beter met andere AP's (net zoals je latere WotA). Void Staff bouw je eerder met je glass cannon als veigar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Liever voidstaff en hextech upgraden.
De Defensive Masteries zijn wel zo handig en als lvl 11 kan je niet met iedere jungler junglen. Maar het kan zeker, zeker als je team enigszins mee werkt en je een kleine leash geeftquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef DjNivek het volgende:
Goed, wat is jullie advies qua junglen? Vanaf lvl 20 of kan al eerder? Ik kan de 'normale' jungle route niet lopen omdat ik tegen het einde gewoonweg te weinig health heb (cloth armor + 5 potions). Zit nu op level 11.
Ik wilde een tijd terug ook eens leren hoe je jungle speelt. Wat guides gelezen en met m'n spaarzame puntjes wat runes gekocht en custom game aangemaakt. Verschillende champs geprobeerd, maar ik ging iedere keer maar dood bij blue. Yellow flat armor runes gekocht, en ik bleef maar dood gaan, snapte er helemaal niets van. Totdat ik erachter kwam dat je een leash nodig hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
De Defensive Masteries zijn wel zo handig en als lvl 11 kan je niet met iedere jungler junglen. Maar het kan zeker, zeker als je team enigszins mee werkt en je een kleine leash geeft
Ik ben 1 keer geDCd dus nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Abyssal Scepter? Geweldig item, verlaagt Magic Resistance om je heen en een kennen zal zich altijd midden in de groep bevinden. Daarnaast biedt het een behoorlijke hoeveelheid Magic Resist, ook handig, want opnieuw bevindt Kennen zich midden in de groep. Hextech is inderdaad ook fijn, die koop ik met kennen vrij snel. Maar als je dan verder het lijstje afwerkt is het prima.
[..]
Worden leavers niet nog steeds met andere leavers gematched? Of is dat systeem er uit gegaan met the tribunal
Ik ben het de laatste paar keer met Malphite aan het proberen geweest, blue lukt nog wel, maar uiteindelijk als ik bij red uit kom, heb ik te weinig health om hem aan te kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:18 schreef Zeroku het volgende:
Zonder leash moet ook wel lukken, alleen wel op level 30 met runes. En een fatsoenlijke jungler, als Lee Sin/Nocturne etc.
Dan is dat idd veranderd, want het waren full tank items allemaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Dorans Ring, Sorc Shoes, RoA, Rabadon, Lich Bane en Abyssal? Weinig mis mee toch?
amumu is sterk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste paar keer met Malphite aan het proberen geweest, blue lukt nog wel, maar uiteindelijk als ik bij red uit kom, heb ik te weinig health om hem aan te kunnen. Hopelijk is Nocturne binnenkort in de champion rotation, dan kan ik dat eens proberen.
Zal dat nog wel eens proberen. Zojuist omdat ik het even gehad had met junglen als Nautilus support in bottom lane gedaan, uiteindelijk de meeste kills binnen geharkt, goede initiating, etc. Ging wel erg lekker, Nautilus ligt me so far wel het bestequote:
Kills op supports zijn niet de bedoelingquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Zal dat nog wel eens proberen. Zojuist omdat ik het even gehad had met junglen als Nautilus support in bottom lane gedaan, uiteindelijk de meeste kills binnen geharkt, goede initiating, etc. Ging wel erg lekker, Nautilus ligt me so far wel het beste
Och, veredelde supportquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef jespertje het volgende:
[..]
Kills op supports zijn niet de bedoeling
Of ik begrijp het niet helemaal, of je speelt een aparte rol als support. Ik ga er vanuit dat je in botlane zit namelijk. En daar haal je meestal als support gold per 10 items, omdat je als support geen farm neemt. Met behulp van die items koop je meestal wards/oracle en na verloop van tijd bouw je de items uit of koop je items die van nut zijn voor je team. Kills geef je meestal aan je ad carry of jungler op bot. En ignite is niet een common spell op je support, meestal pak je iets in de trend van flash/exhaust. Welk lvl/elo ben je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Och, veredelde support. Als ik op een vluchtende enemy een ignite nog weet te krijgen, of ze terug weet te halen met Dredge Line, gevolgd door een AoE, dan, tja... Als er de keuze was om ze te laten leven of op die manier dood te maken, zonder te veel risico's te nemen, dan weet ik het wel :p. Daardoor had ik 'redelijk vlug' een Warmog en konden we ze vrij hard terug pushen (wat resulteerde in een surrender).
Voor de rest gewoon goed m'n werk gedaan met initiating, etc. En als er dan een kill bij zit door een AoE, tja, weinig aan te doen. Dood is dood
Al gespeeld? Wat vind je ervan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:50 schreef Keselo het volgende:
Ik heb een Beta key over voor Smite (3rd person LoL)
https://account.hirezstudios.com/smitegame/
Iemand interesse? DM even. =)
Level 11, geen idee welk elo, speel alleen normals. Maar ja, als Nautilus moet je wel het een en ander uitbouwen, misschien was support dan ook niet echt het goede woord. Ik hielp de bottom lane mee (een Xin Zhao) met lanen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:47 schreef jespertje het volgende:
[..]
Of ik begrijp het niet helemaal, of je speelt een aparte rol als support. Ik ga er vanuit dat je in botlane zit namelijk. En daar haal je meestal als support gold per 10 items, omdat je als support geen farm neemt. Met behulp van die items koop je meestal wards/oracle en na verloop van tijd bouw je de items uit of koop je items die van nut zijn voor je team. Kills geef je meestal aan je ad carry of jungler op bot. En ignite is niet een common spell op je support, meestal pak je iets in de trend van flash/exhaust. Welk lvl/elo ben je?
thats the spirit!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
Je zou toch denken dat als je inmiddels tot 950 ELO bent afgezakt bent, dat iedereen dan een debiel is.. Maar nee hoor, alleen de mensen in mijn team. De mensen in 't andere team zijn wonderbaarlijk genoeg altijd redelijk tot goed.
ik ga net zo lang door tot ik 0 ELO heb
Ik ga net zo lang door tot ik win.. Zal dit potje wel niet worden.. Irelia Ashe botlane an jungle yiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef Xetran het volgende:
waarom neem je niet even een pauze dan als je je zo erg frustreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |