Ik jou toch ookquote:
Die zal gesmaakt hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mag nu dus beginnen aan een korte pauze van 2 maanden waarin ik langzaam opbouw tot 1200 / 1500 calorieen per dag. Dus net uit school langs de appie gelopen, maar had even geen recept, gewoon een berg champignons, tomaat, komkommer, sla, rucola en wat gerookte kip gehaald, versneden, in een bak gegooid en voila, glorious salade
uhuh, en alles bij elkaar amper 300 calorieenquote:
450 / 500quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef Lutte het volgende:
1200-1500 caloriën?Op hoeveel zat je dan?
Maar geniet er van Zwab, lijkt me heerlijk om weer wat in elkaar te mogen draaien
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en alles bij elkaar amper 300 calorieen
ik had een honger, want ik had niets mee naar school en bleef langer dan gedacht, dus had alleen 's ochtends een shake op en verder niets
Ja krijg je een klotsbuikjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehe, van 9 tot 19 op een zakje poeder![]()
Heb wel veel water gedronken, dat helpt een beetje
Is toch?quote:
Ik heb geen klotsbuikje nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef Lutte het volgende:
Krijg je ook een klotsbuikje van die koffie op heb je flink gegeten?
En het is wel idd
Batmanquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:24 schreef Kally het volgende:
Ik krijg koffie van mijn oudste
Nou ja krijg, onder luid protest want nieuw spelletje voor de 3DS
Nee die heeft jongste voor de PS3, Batman Arcum Asylum Platinumquote:
Ja die wilde hij inderdaad hebben maar ze hadden hem nog niet binnen, dus werd het pokemon rumblequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
AH, omdat vandaag LEGO Batman 2 uit is voor oa 3DS
Stuk ongeduld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
Want stel je voor dat je een dag langer wacht op een spelletje
Jaquote:
Haha, hautain hoofd erbij. Baas.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Hij zei heel stoer, ik spaar wel weer opnieuw
Ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik MOEST de nieuwe MSN downloaden van MSN. Wat een pure aidsvlek
quote:
Weet ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan je je contacten ook weer onder elkaar krijgen ipv naast elkaar?
Ja klopt, maar ik kan niet tegen halve schermpjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het
Als je je beeld verkleint toch?
Ik ga even mijn mini tablet installeren
Hij staat op mijn google account ingesteld dus herkent mijn pagina'squote:
Ah wat ideaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat op mijn google account ingesteld dus herkent mijn pagina's
Easy peasy dat ding
Lang leve adium.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik MOEST de nieuwe MSN downloaden van MSN. Wat een pure aidsvlek
quote:
Ohh wel handig dus? Mijn chat werkt wel trouwens op mijn telefoonquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
Facebook chat, maar dan aparte app omdat dat in de gewone app voor geen sodemieter werkt.
Samsung tab, is kleine tablet maar scheelt aanzienlijk in prijs en ik moet zeggen, hij werkt super, vreselijk snel ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Heb je een Ipad of iets dergelijks, Siep?
Jaquote:
Ah ok. Ik wil er denk ik ook een halen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Samsung tab, is kleine tablet maar scheelt aanzienlijk in prijs en ik moet zeggen, hij werkt super, vreselijk snel ook
Gaan we draw something doen samenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ah ok. Ik wil er denk ik ook een halen.
Ja, die is zo cool.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
http://www.microsoft.com/en-us/default.aspx
Bij mij waar hij hoort te zijnquote:
Soms he?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Ja let er normaal niet zo op.. Maarja mn quote doet het ook niet, klote IE.
Ja maar dan slaap ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Kal ik wil dat het morgenavond 0.00 is, ben zo trots wil het showen
Hij staat hier te installerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Zeroku het volgende:
Ja, kut msn. Hoe kun je zien hoeveel mensen er online/offline zijn? Die getallen zijn bij mij weg.
#watisdezen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Kal ik wil dat het morgenavond 0.00 is, ben zo trots wil het showen
Ook alquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Kally het volgende:
Blijf wel even online trouwens, ik moet je zo even wat vragen in de trant van rechten
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Ok, dan ga ik nog maar even naakt douchen.
Ja wacht maar tot je het hoortquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook al? Net ook al iemand weer perfect op weg geholpen
.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Ok, dan ga ik nog maar even naakt douchen.
quote:Bedoelde je: kellycam.
Hihiquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Lutte gewoon echt teis
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Godver, wilde ik posten met Kallycam. Weet ik het wachtwoord niet meer. Zoek ik in mn GMail op Kallycam.
[..]
Missie geslaagd!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Missie geslaagd!
En oke Zero, fijn om te wetenToch geen stiekeme addblock, was ik zo bang voor
De mannen g-spotquote:
Waarom?quote:
Dat zien we morgen, maar dan zijn jullie het eens, sorry ik mag niks zeggenquote:
YOU ARE KILLING ME WOMAN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zien we morgen, maar dan zijn jullie het eens, sorry ik mag niks zeggen
Ja hallo ik zit op mijn mond en handen nuquote:
Het is omdat vrijdag een speciale dag is, en Kal moet op tijd naar bed dus daarom donderdagavond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wel een hint. Heeft het met school te maken?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is omdat vrijdag een speciale dag is, en Kal moet op tijd naar bed dus daarom donderdagavond.
Niks met school. En ik ben ook niet zwanger![]()
Dat heb ik niet eens gezegd tegen haarquote:
Ja ik denk gooi het er zelf wel in voor iemand er mee komtquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gezegd tegen haar
Deed ik al op msn tegen kalquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik denk gooi het er zelf wel in voor iemand er mee komt
quote:
quote:
Ik deed hetzelfde, zonder buzzer!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
Lutte zegt
Haaaai
*stilte*
JOEHOEEEE
Buzzer verzonden!
Door wiequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Lutte het volgende:
En Zero dat doe je verkeerd, je moet m laten wassen, als een baas.
Holle Bolle Gijsquote:
Ik denk dat Sjeffrey pastquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ken trouwens nog wel iemand, voor twee breezers zal ze het wel doen.
Ik ookquote:
Boek? Film?quote:
Ik zou eigenlijk een boek moeten gaan lezen, maaaaaaaaaaaarquote:
heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk een boek moeten gaan lezen, maaaaaaaaaaaar
geen zin in.
Goed zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens
Ik heb mijn manager The hunger games aangesmeerd
Wtfquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Eerst 3 maanden wachten op een reactie van de KNVB, dan mailen ze niemand nodig te hebben.
Nu, twee weken later, staat er een vacature op de site van school.
Hij kan er een toiletborstel induwen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sjeffry zijn mannelijke gspot moet gemasseerd.. ideetje?
quote:
quote:
Afwassen? Mooi, hier staat nog wat. Stuur maar door. Ik regel wel drank.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ken trouwens nog wel iemand, voor twee breezers zal ze het wel doen.
?quote:
Solli schrijvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Eerst 3 maanden wachten op een reactie van de KNVB, dan mailen ze niemand nodig te hebben.
Nu, twee weken later, staat er een vacature op de site van school.
Hij heeft nog last van duizelingen, dus ik zei je moet ijzer eten want volgens mij lage bloeddrukquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van duizelingen, dus ik zei je moet ijzer eten want volgens mij lage bloeddruk
Ja ja flauw
Maar serieus, ik zei vorige week al ga naar een dokterquote:
babypoeder op zijn billetjes na het wassen van zijn g-spotquote:
dat zei ik dus ookquote:
Een grote geile bende. En dan van die bilafdrukken door de poeder op zijn fietszadel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
babypoeder op zijn billetjes na het wassen van zijn g-spot
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:41 schreef Renesite het volgende:
Zo.
UWV hulp gegeven aan buurman.
Weer klaar.
ZOlang je er niet op cumt, het kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hoi, ben ik nog op tijd om mee te doen aan de liefdeuitingen aan android tablets? O=
Jij welquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hoi, ben ik nog op tijd om mee te doen aan de liefdeuitingen aan android tablets?
quote:
Ja, ga ik doen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. nog zoiets..
ik had een college gesmst, kan jij volgende week zaterdag voor mij werken van 08.30-13.00
Krijg ik terug: Nou, ik weet het niet, ik heb zaterdag een etentje. Ik laat het je nog weten
Ik had echt zoiets van: EHHHHH... om half 9?
Wat?quote:
Ohw, dat was vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
Dit is mijn lijf is weer prachtig
Midden in het centrum met je gele mondje open
Het is nog bezig, RTL 4. Je hebt het item over winderigheid helaas gemist, maar spataderen nu zijn ook wel leukquote:
Zijn de aambeien wel al geweest?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nog bezig, RTL 4. Je hebt het item over winderigheid helaas gemist, maar spataderen nu zijn ook wel leuk
Nee geloof het niet!quote:
De vorige keer....quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee geloof het niet!
Maar ben ff weggeweest toen ze tanden gingen trekken, echt niets is me te gek maar dan ga ik van alleen al kijken out
Ja nou ook, maar gebit gemaakt voordat de tanden eruit waren. Dan kun je toch niet fatsoenlijk passen en meten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vorige keer......... hele giecheltje eruit en hoppa-kee een stuk plastic ervoor in de plaats
misschien de grootte van haar smoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nou ook, maar gebit gemaakt voordat de tanden eruit waren. Dan kun je toch niet fatsoenlijk passen en meten?
Ja maar vorm kaak en zo krijg je niet passend lijkt me? Nou ja tv..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien de grootte van haar smoel?
Het was echt maar een minuutje, niks gemistquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet hem nu pas aan... is het afgelopen
ook gegooglet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, even een rijschool die er wel chill uitziet, zover dat kan via een website, gemailt.
Tsjah, dat zeg je wel heel makkelijk Bennyquote:
Eigenlijk heb je best een punt, als je zakt moet je rijschool de volgende betalen, zij moeten ervoor zorgen dat je goed genoeg bentquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah, dat zeg je wel heel makkelijk BennyAls ik zak, weet ik wie mijn her betalen!
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah, dat zeg je wel heel makkelijk BennyAls ik zak, weet ik wie mijn her betalen!
![]()
![]()
![]()
Jij en Rene dus, voor de duidelijkheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik? Ik heb die rijschool nog niet eens gezien... Ik vertrouw op Rene, das wat anders
!
The Hunger Games en SKquote:
Gooooooed.quote:
Nee, valt mee. De namen zijn allemaal hetzelfde.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet alleen. Iedereen die even schaamteloos wil lachen!
Runee baby Runeequote:
Ik was daar doof. Of net niet meer. Weet niet zo.quote:
Zet je er ook nog even wat foto's uit je schele periode op?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was daar doof. Of net niet meer. Weet niet zo.
Ja ik wil!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Niet alleen. Iedereen die even schaamteloos wil lachen!
Ik was gewoon facking aartslelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zet je er ook nog even wat foto's uit je schele periode op?![]()
Ik zei al liefquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef Kally het volgende:
Maar Lisa, kijk
http://www.bol.com/nl/p/h(...)et/1001004011346167/
Ook filmsquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
No. If arriving in Grunn we'll look!
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef Kally het volgende:
Maar Lisa, kijk
http://www.bol.com/nl/p/h(...)et/1001004011346167/
Goed hequote:
Ja, gewoon doen. Ligt zoveel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens gisteren gekeken voor bibliotheek membership, kost hier 13 euro per jaar.
Misschien maar eens doen.
Hier is het voort fakking gierig duur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens gisteren gekeken voor bibliotheek membership, kost hier 13 euro per jaar.
Misschien maar eens doen.
Ja inderdaad. Mag je twee boeken tegelijk meenemen, max 15 kost iets van 20 euro, en ongelimiteerd kost 25 euro dacht ik.quote:
In Nederlands goed gedaan. Heb ze liggen en in het Nederlands gelezen. (hoe kan het ook anders)quote:
Ik zou 25 euri betalen en met een aanhangwagen heel de bieb leeghalen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mag je twee boeken tegelijk meenemen, max 15 kost iets van 20 euro, en ongelimiteerd kost 25 euro dacht ik.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou 25 euri betalen en met een aanhangwagen heel de bieb leeghalen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou 25 euri betalen en met een aanhangwagen heel de bieb leeghalen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Of ik zou naar de bieb van Rijssen, Ede of Urk gaan en overal vagina plaatjes in plakken.
Ja maar die hebben ze niet in die box set en die vind ik wel erg leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In Nederlands goed gedaan. Heb ze liggen en in het Nederlands gelezen. (hoe kan het ook anders)
Doe je die, als het verschil voor jou toch nihil is!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ze niet in die box set en die vind ik wel erg leuk
In principe niet, mijn allereerste Engelse boek was meteen Stephen King, toen was ik 14, Miseryquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je die, als het verschil voor jou toch nihil is!
Ben je al voorbij toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:04 schreef Renesite het volgende:
Bluegrassliefde wil ik kopen. Over ontluikende homoliefde.
Dat boek is voorgelezen door mijn Nederlands docent op de middelbare schoolquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Of ik zou naar de bieb van Rijssen, Ede of Urk gaan en overal vagina plaatjes in plakken.
Oh voor de vrijdag als ik brak ben van het rijdenquote:
Nou zelfs ik heb die gezien dus dat zal welquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen hier heeft hopelijk Brokeback Mountain gezien.
Met je ouders erbij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zelfs ik heb die gezien dus dat zal wel
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Nopequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Doen!!quote:
Staat op mijn lijstje, mijn ellenlange lijstjequote:
quote:
quote:
Ik denk dat hij ook nog van verschrompelde popcorn isquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje zielig feestje als hij er maar 1 heeft hangen
Nog steeds nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Jij ook truffelbonbonnetjequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker naar mijn mandje, slaap lekker voor straks poedels
Tröstenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Bij alles in Oekraïne stel ik me Hostel 4 voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
Heb ook die ene Gay Pride Oekraine documentaire gezien. Tering.. wat een vreemd land
Ik gewoon een trabant.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij alles in Oekraïne stel ik me Hostel 4 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |