dus het is redelijk "veilig" om voor een prikje zo'n combootje te kopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hahaha dan hebben we een andere prijsklassedie dingen zijn verrot goedkoop en liggen met bosjes op de sloop en desnoods haal je de turbo van een andere Opel.
Duits en jaren '90 = heel makkelijk en goedkoop.
Anders gewoon rollen die handel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als de onderdelen goed te krijgen zijn durf ik het risico wel te nemen
want ik koop altijd van die auto's waar dan nergens wat voor te vinden blijkt te zijn
en zie op de foto's dat de lak helemaal niet zo gaaf is, ze hebben hem gewoon goed belicht dus zal wel meevallen met dat ding
Blergh, balen ! Sterkte er mee man. Het enige wat je kan doen is rustig afwachten (en ja, dat is frustrerend).quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef lipje het volgende:
nee kindjes liggen nog in het ziekenhuis waarvan 1 op de IC
Hahaha briljantquote:Op zondag 24 juni 2012 17:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik hou niet van lange ritten dus ik hou vaak pauzes dus leek het me wel wat om de bak dan in te richten als lounge ofzo
ja wilde eerst kijken of het mss een minicamper zou kunnen worden maar een bed past er niet in maar zo'n grote uitschuifbare kamer stoel wel makkelijk, koffiezetapparaat enzo erin en je hebt gewoon een chille plek voor lange ritten of wat dan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |