Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat verschil tussen US/NL is niet alleen bij de MacBook Retina zo... da's al een héél lange tijd zo
De 'delete'-knop en de '<--'-knop hebben precies dezelfde functionaliteit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat weet ik.
maar dan heet de backspace nog steeds "delete"
Terwijl het geen delete knopje is (hopelijk)
Was ook wel te verwachten jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De 'delete'-knop en de '<--'-knop hebben precies dezelfde functionaliteit.
Die ziet er inderdaad wel wat cleaner uit, maar daar geef ik op zich niet zoveel om... het is toch maar een hulpmiddel, hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef Hyman het volgende:
Maargoed, dan ben ik blij dat ik de US keyboard indeling heb gekocht.
Mijn Pro heb ik sinds april en ik heb geen enkel probleem met de 'scherpe rand'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef DuTank het volgende:
Vraagje:
Ik twijfel tussen een MacBook Pro en een Air. De Pro trekt me meer doordat je meer geheugen hebt. Maar de Air juist om zijn gewicht en dikte.
Nou heb ik gehoord dat als je lang achter een Pro zit te werken, het randje bij het toetsenbord gaat snijden in je arm/pols. Zijn er meer mensen die dit kennen?
Kunnen jullie mij advies geven over welke ik moet halen?
Oh zeker welquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef J.Appleseed het volgende:
Het zal er i.i.g. niet beter om typen
Ik had het eerder over de backspace-toets. Wat betreft de enter-toets heb je zeker gelijk, maar ik ben persoonlijk dan een hoge enter-toets gewend i.p.v. zo'n langgerektequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De enter toets is langer gerekt en als je een IT- er bent is het verschil tussen een ` een ' en een " heel groot. (met SQL of PHP bijvoorbeeld)
US keyboard indeling hebben 99% van alle nederlandse toetsenborden. Dat is ook eigenlijk iedereen gewend.
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Hyman het volgende:
Uiteindelijk is het wat je zelf lekker vindt. Ik wil gewoon niet altijd zoeken voor de goede quote knop.
1 2 3 | Mac - Windows Delete - Backspace Forward Delete - Delete |
Daar zat ik dus ook over te twijfelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
Huh, waar zit de backspace op die eerste?
Ah, alleen de naam is dus anders. Verwarrend inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook over te twijfelenmaar die heet dus "delete" beetje verwarrend.
apostrof bedoelde ik eigenlijkquote:
Meh, dit vind ik vergezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |