Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijdenquote:
Ik kwam er vorige week op mijn werk een pallet van tegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijden
Kwaliteitspallet dus, houdt het al lang vol!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week op mijn werk een pallet van tegen
Ik ben benieuwd naar de hele filmquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouderwetsch! Ik zag een paar weken terug nog een oude trailer van ze rijden
Whehe, jij hebt de lolbroek weer aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de hele film
Geef mij twee houten kamelen en je hoort me de hele middag niet meerquote:
Ja, die was geinig, ben benieuwd naar het volgende standjequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geef mij twee houten kamelen en je hoort me de hele middag niet meer
Of eigenlijk juist wel
Doe er iets leuks mee! Ik ga de hele avond op de bank hangen, kan ik wel een lachje bij gebruikenquote:
Hoi!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
Hoi ik had het net over dat er wel heel weinig variatie zit in de muziek bij de Coen en Sander show, zijn jullie het met mij eens of niet?
Daarmee bedoel ik, elke dat zo'n beetje dezelfde platen.
Dat heb ik met heel 3fm doordeweeks overdag wel hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
Hoi ik had het net over dat er wel heel weinig variatie zit in de muziek bij de Coen en Sander show, zijn jullie het met mij eens of niet?
Klopt, zit met sommige platen redelijk veel herhaling in... maar dat is in de show van Giel ook zo. Mensen die onderweg zijn van of naar werk/huis moet je niet teveel onbekende platen voorschotelen, want dan zappen ze weg. Dat is nou juist de 'sandwichformule' van 3FM, onbekende platen 'verpakken' tussen bekende nummers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |