SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Dat lijkt mij ook... Sowieso, wat is er mis met kijken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is echt bullshit... iedere man kijkt naar andere vrouwen. dat zit in ons systeem....wil niet zeggen dat we het bed willen delen maar alles met rondingen valt ons op.
niets zolang de wederhelft er geen probleem van maakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook... Sowieso, wat is er mis met kijken?
Dan nog is er niks mis met kijken... Dan is er iets mis met wederhelft, vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niets zolang de wederhelft er geen probleem van maakt.
Zo snel gaat dat niet met sporten hoor (hoewel een goede carnaval er altijd wel inhakt bij mij)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Bah, ik ben ziek geweest en ik heb nu direct last van mijn arm zodra ik een beetje ga muizen
Ik hoop dat ik vrijdag wel een beetje kan sporten. Ik zal wel weer vanaf nul moeten beginnen denk ik
maar dat is toch niet realistisch in een lange relatie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, net zoals ik daar niet van gediend kan zijn. Kijk, ik bekijk het uit mijn eigen situatie, als ik een relatie heb dan kijk ik niet eens naar andere vrouwen, laat staan dat ik er mee ga staan flirten. Ik heb daar dan ook totaal geen behoefte aan. Dus het is ook een soort principe van me. Dan is het logisch dat wanneer ik een partner zou hebben die daar heel anders in is, dat het niet zo heel lekker zal lopen.
vind ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan nog is er niks mis met kijken... Dan is er iets mis met wederhelft, vind ik
Nou voor mij niet. Normaal gesproken als ik op straat loop en ik zie een mooie vrouw, dan krijg ik kramp in mijn nek van het nakijken ja, maar als ik in een relatie zit heb ik er geen behoefte aan om die vrouw na te kijken, omdat, als het goed is, ik al genoeg heb aan mijn vriendin. Is dat nou zo raar, ja schijnbaar wel dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is echt bullshit... iedere man kijkt naar andere vrouwen. dat zit in ons systeem....wil niet zeggen dat we het bed willen delen maar alles met rondingen valt ons op.
Je klinkt als mijn ex.quote:
Ik vind alles goed zolang ik niet na 10 minuten stil staan kramp krijg in mijn kuitenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet met sporten hoor (hoewel een goede carnaval er altijd wel inhakt bij mij)
Je hebt een uitkering?quote:
nee dat zijn in de regel papzakken met teveel creativiteit (afgezien van de MOF bakkers dat is pure kunst)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa je moet alles is maken... zijn banketbakkers etc ook wijven?
Ik ben ook een beetje een papzak... En ik vind koken/bakken wel chill om te doen dus ik probeer alles is uit...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee dat zijn in de regel papzakken met teveel creativiteit (afgezien van de MOF bakkers dat is pure kunst)
Klopt daar ligt de basis ook wel denk ik...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik ook
vind het wijzen op onzekerheid en bezitterigheid
maar dat je opmerkt dat iemand anders aantrekkelijk is wil dat toch helemaal niet zeggen dat je vriendin niet genoeg voor je is?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou voor mij niet. Normaal gesproken als ik op straat loop en ik zie een mooie vrouw, dan krijg ik kramp in mijn nek van het nakijken ja, maar als ik in een relatie zit heb ik er geen behoefte aan om die vrouw na te kijken, omdat, als het goed is, ik al genoeg heb aan mijn vriendin. Is dat nou zo raar, ja schijnbaar wel dus.
Het is dat ik weet dat het Brabants is anders kan dit fout geïnterpreteerd worden.quote:
serieus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa je moet alles is maken... zijn banketbakkers etc ook wijven?
Ze zijn prima alleen vind het jammer dat ze van binnen niet helemaal smeuig zijn...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
sorry maar daar gaan echt al mijn haren van overeind staan
See what I did there?quote:
Zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat het Brabants is anders kan dit fout geïnterpreteerd worden.
nicequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
*carequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
sorry maar daar gaan echt al mijn haren van overeind staan
De titel dekt de ladingquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, wat heb ik allemaal gemist? Deze reeks trekt sneller aan je netvlies voorbij dan een EK-deelname van NL.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Viespeuk! Jij kijkt niet zo hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
You should.quote:
Ik snap niet precies hoe je bovenstaande uit mijn woorden haalt, maar laat ik het zo zeggen, als ik een relatie heb, heb ik niet de behoefte om naar andere vrouwen te gaan kijken. Dat wil niet zeggen dat ik dan met mijn ogen in mijn zak loop, maar wel dat ik als ik een mooie vrouw tegenkom ik die niet van boven tot onder en van links naar rechts met mijn ogen ga bestuderen, of helemaal nakijken tot ze de straat uit is. Gewoon omdat die behoefte er dan niet is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat je opmerkt dat iemand anders aantrekkelijk is wil dat toch helemaal niet zeggen dat je vriendin niet genoeg voor je is?
ik vind dat persoonlijk een vreemde conclusie
Dus je kijkt wél, maar je staart ze niet na...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe je bovenstaande uit mijn woorden haalt, maar laat ik het zo zeggen, als ik een relatie heb, heb ik niet de behoefte om naar andere vrouwen te gaan kijken. Dat wil niet zeggen dat ik dan met mijn ogen in mijn zak loop, maar wel dat ik als ik een mooie vrouw tegenkom ik die niet van boven tot onder en van links naar rechts met mijn ogen ga bestuderen, of helemaal nakijken tot ze de straat uit is. Gewoon omdat die behoefte er dan niet is.
Kijk, als iedereen dat raar vind, prima hoor, het zal me verder ook aan mijn reet roesten, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik verschil op meer punten van andere mensen, gelukkig ook, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel om bij een massa te horen.
Ik kan mij wel voorstellen dat er vrouwen zijn die dat denken. Oké, heeft ook met die meiden zelf te maken (als ze onzeker zijn etc.) maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat je opmerkt dat iemand anders aantrekkelijk is wil dat toch helemaal niet zeggen dat je vriendin niet genoeg voor je is?
ik vind dat persoonlijk een vreemde conclusie
Dat is sowieso eng om te doen, relatie of niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe je bovenstaande uit mijn woorden haalt, maar laat ik het zo zeggen, als ik een relatie heb, heb ik niet de behoefte om naar andere vrouwen te gaan kijken. Dat wil niet zeggen dat ik dan met mijn ogen in mijn zak loop, maar wel dat ik als ik een mooie vrouw tegenkom ik die niet van boven tot onder en van links naar rechts met mijn ogen ga bestuderen, of helemaal nakijken tot ze de straat uit is. Gewoon omdat die behoefte er dan niet is.
Kijk, als iedereen dat raar vind, prima hoor, het zal me verder ook aan mijn reet roesten, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik verschil op meer punten van andere mensen, gelukkig ook, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel om bij een massa te horen.
Omdat het er letterlijk staat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe je bovenstaande uit mijn woorden haalt,
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou voor mij niet. Normaal gesproken als ik op straat loop en ik zie een mooie vrouw, dan krijg ik kramp in mijn nek van het nakijken ja, maar als ik in een relatie zit heb ik er geen behoefte aan om die vrouw na te kijken, omdat, als het goed is, ik al genoeg heb aan mijn vriendin. Is dat nou zo raar, ja schijnbaar wel dus.
Ik snap gewoon niet hoe de behoefte om iets moois te zien en te waarderen verdwijnt als je thuis ook wat moois hebtquote:maar laat ik het zo zeggen, als ik een relatie heb, heb ik niet de behoefte om naar andere vrouwen te gaan kijken. Dat wil niet zeggen dat ik dan met mijn ogen in mijn zak loop, maar wel dat ik als ik een mooie vrouw tegenkom ik die niet van boven tot onder en van links naar rechts met mijn ogen ga bestuderen, of helemaal nakijken tot ze de straat uit is. Gewoon omdat die behoefte er dan niet is.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is sowieso eng om te doen, relatie of niet.
Wij doelen echter gewoon (en nu spreek ik denk ik ook wel namens pien en ruharbje) op het kijken naar andere mensen. Mensen die je gewoon opvallen op straat.
Zolang je maar thuis eet tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
En voor mij persoonlijk eens een complimentje of iets
en omdat ik een flirt ben gooi ik er dan ook nog een glimlach tegen aan en als iemand echt heet is een dubbelzinnige opmerking
Maar ik snap dat dat laatste niet door iedereen gewaardeerd word
Nope *care.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
You should.
Echt het toppunt van verpaupering.
Sorry, nu zal ik er niks meer over zeggen
ja inderdaadquote:
En zie hier hoe we aan die enorme taalverloedering komen...quote:
4 uur beltegoed?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef henrivo het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat een telefoongesprek kost van bijna 4 uur?
NaRRa kan dat wel even voor je berekenenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef henrivo het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat een telefoongesprek kost van bijna 4 uur?
Bij mij viel dat nog in de belbundelquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NaRRa kan dat wel even voor je berekenen
Gelukkig krijg je bijna een nieuwe bundelquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Bij mij viel dat nog in de belbundelDie nu dus op is
![]()
Geen idee, heb gewoon ziggo (de ander niet overigens) en heb geen top10 ingesteld (volgens mij doet ziggo daar ook niet aan)quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
ligt dat ook niet aan je provider en of je die persoon in zo'n top 10 of zo hebt staan?
Volgens mij valt dat echt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef henrivo het volgende:
[..]
Geen idee, heb gewoon ziggo (de ander niet overigens) en heb geen top10 ingesteld (volgens mij doet ziggo daar ook niet aan)
Ah okeequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt wel mee hoor
Ik dacht vorige keer ook dat ik een mega bedrag kwijt zou zijn om naar Engeland te bellen en dat viel reuze mee
nee heb ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je bijna een nieuwe bundel
Heb jij eigenlijk een vast-nummer?
als ik dit zo zie (maar ik heb er echt de ballen verstand van) is het gratis?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:03 schreef henrivo het volgende:
[..]
Geen idee, heb gewoon ziggo (de ander niet overigens) en heb geen top10 ingesteld (volgens mij doet ziggo daar ook niet aan)
Nou ja, ten eerste is een schilderij natuurlijk wat anders dan een levend wezen, en met een schilderij heb je ook geen relatie. Het is ook niet dat ik dan een mooie vrouw op straat ineens minder mooi vind ofzo, maar ik heb dan gewoon niet de behoefte om verder aandacht aan die vrouw te besteden, d.m.v. nakijken, of zelfs een complimentje geven of wat dan ook, die geeft ik wel aan mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat het er letterlijk staat?
[..]
[..]
Ik snap gewoon niet hoe de behoefte om iets moois te zien en te waarderen verdwijnt als je thuis ook wat moois hebt
Als ik thuis een Van Gogh heb hangen dan wil dat niet zeggen dat ik daarnaast een mooie Vermeer niet meer kan waarderen natuurlijk
Met wie heb jij zolang zitten bellen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ah okee
En anders krijg ik van iemand een paar drankjes extra op de meet![]()
Volgens die link 8cent per minuut...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik dit zo zie (maar ik heb er echt de ballen verstand van) is het gratis?
https://www.ziggo.nl/#producten/telefonie/tarieven-telefonie/
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh dus ongeveer 20 euro dat valt mee
ik vind zoenen ook vreemdgaan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste is een schilderij natuurlijk wat anders dan een levend wezen, en met een schilderij heb je ook geen relatie. Het is ook niet dat ik dan een mooie vrouw op straat ineens minder mooi vind ofzo, maar ik heb dan gewoon niet de behoefte om verder aandacht aan die vrouw te besteden, d.m.v. nakijken, of zelfs een complimentje geven of wat dan ook, die geeft ik wel aan mijn vriendin.
Kijk, ik vind het normaal, omdat ik altijd zo geweest ben, misschien is het onzekerheid van mij uit, zou goed kunnen, ik zit veel dichter bij onzekerheid dan zelfverzekerdheid, misschien hou ik er strengere normen op na, dat zou ook kunnen. Zo is voor de een zoenen al vreemdgaan (voor mij dus), voor de ander is dat pas wanneer er echt seks aan te pas komt.
oh zie je wel dat ik er geen verstand van hebquote:
Nou, flinke lijst!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef STING het volgende:
Vakantie checklist:
- Nice-to-have elektronische gadgets (done)
- Need-to-have stuff (ToDo)
quote:
SPOILER: De volledige lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een medeFOK!sterquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met wie heb jij zolang zitten bellen dan?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef STING het volgende:
[..]waar ga je op af?SPOILER: De volledige lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
20 Euro???quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh dus ongeveer 20 euro dat valt mee
Ja, van de meet! Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Dat ligt dan weer aan het tarief van de drankjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef henrivo het volgende:
[..]
20 Euro???
Ik ga een heleboel gratis drankjes krijgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef STING het volgende:
[..]Ik ga hem morgen even kopiëren en bewerken voor mijzelfSPOILER: De volledige lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb hem evt. in Excel voor je, compleet met Status kolomquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen even kopiëren en bewerken voor mijzelf
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef henrivo het volgende:
[..]
20 Euro???
Ik ga een heleboel gratis drankjes krijgen![]()
![]()
Ooooo doe even mailenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb hem evt. in Excel voor je, compleet met Status kolom
Jaja, en maar roddelen straks he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, van de meet! Nu ben ik nieuwsgierig
Veel plezier!quote:
Je weet dat je hier niet mag daten hè?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Jaja, en maar roddelen straks he?Nee ik zeg lekker niks
geroddeld wordt er toch wel... maar het is buiten het topic om besproken dus het magquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Jaja, en maar roddelen straks he?Nee ik zeg lekker niks
Oja, jij kwam met die wijze woorden....quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geroddeld wordt er toch wel... maar het is buiten het topic om besproken dus het mag
Dat is niet zo moeilijk dat je dat niet snapt, omdat je het precies verkeerd zegt. Ik zal het nog een keer proberen. Ik heb een vriendin, nou, daar ben ik dan heel blij mee. Want een vriendin zal ik pas hebben als ik daar helemaal verliefd op ben, dus dan betekent ze alles voor me. Voor mij is ze dan de mooiste vrouw die er is. Daarom heb ik er dan geen behoefte aan om andere mooie vrouwen op straat na te kijken of wat dan ook, ik heb thuis al de mooiste vrouw van de wereld, niemand kan daar aan tippen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind zoenen ook vreemdgaan hoor
maar goed, we verschillen dus gewoon op dat gebied
ik snap alleen de conclusie: dat heb ik thuis al dus dat moet genoeg zijn nog steeds niet
maar dat ga ik vast ook niet snappen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, jij kwam met die wijze woorden....
Je moest es wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet dat je hier niet mag daten hè?In dit topic...
Jemie... Dat kan niet hoorquote:
Heb je daar ervaring mee?quote:
Je had mijn mail nog!quote:
ik snap wel wat je bedoeld maar ik vind dat gewoon niet heel realistischquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk dat je dat niet snapt, omdat je het precies verkeerd zegt. Ik zal het nog een keer proberen. Ik heb een vriendin, nou, daar ben ik dan heel blij mee. Want een vriendin zal ik pas hebben als ik daar helemaal verliefd op ben, dus dan betekent ze alles voor me. Voor mij is ze dan de mooiste vrouw die er is. Daarom heb ik er dan geen behoefte aan om andere mooie vrouwen op straat na te kijken of wat dan ook, ik heb thuis al de mooiste vrouw van de wereld, niemand kan daar aan tippen.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, ik kan het ook niet makkelijker uitleggen. Ik kan heel logisch denken, dat is mijn beste eigenschap, logica, maar iets logisch uitleggen is een stuk lastiger voor me.
Weet je wat het is, als ik een vriendin heb, dan plaats ik die op een voetstuk, zij is een soort prinses voor me. Alle andere vrouwen komen niet bij haar in de buurt, dus vandaar dat die behoefte er dan niet is. Alle andere vrouwen zijn dan toch "minder" zeg maar.
Thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Veel plezier!
en wanneer ga je?
Wij moeten nog een plek voor de kat vinden en we gaan al over een maandje
ik dacht alleen niet over pratenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet dat je hier niet mag daten hè?In dit topic...
flirten mag hier (in PM/DM)quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht alleen niet over pratenanders ben ik zo weg natuurlijk!
Ooo, dan houd ik mij aan de regels!quote:
Ik bel niet voor de lol 4 uur met iemand hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef henrivo het volgende:
En dan te bedenken dat ik zelf met geen WOORD gerept heb over DATEN![]()
, is jullie interpretatie
Je hebt gelijk. T was pure noodzaakquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bel niet voor de lol 4 uur met iemand hoor!
Wel met mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bel niet voor de lol 4 uur met iemand hoor!
Vooruit!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. T was pure noodzaak![]()
Grapje hoor, als je dit leest
Al dat stiekeme gedate, geflirt en gehossel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
Hungry_joe snapt er dadelijk niets meer van
Lijk wel gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Wie gaat er nou zomaar 4 uur met iemand zitten bellen
Ja belachelijk tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Ja, ik vind 2 uur allangquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Ik krijg altijd warme oren als ik te lang aan de telefoon zitquote:
Niks zeggen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een idee met wie hij heeft zitten bellen /speurneus
Ik ga me toch afvragen wat voor gesprek dat geweest isquote:
Nee hoor, ik zwijg!!quote:
Even denken hoor...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ga me toch afvragen wat voor gesprek dat geweest is![]()
Geen tijd gehad vanwege al het werk...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je hebt vandaag nog niet veel meer gedaan dan berichten neerzetten dat je er bent en weer weg gaat xD
Hmm, je lijkt wel op de 'ik' die ik zou zijn als ik niet was verkaast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, net zoals ik daar niet van gediend kan zijn. Kijk, ik bekijk het uit mijn eigen situatie, als ik een relatie heb dan kijk ik niet eens naar andere vrouwen, laat staan dat ik er mee ga staan flirten. Ik heb daar dan ook totaal geen behoefte aan. Dus het is ook een soort principe van me. Dan is het logisch dat wanneer ik een partner zou hebben die daar heel anders in is, dat het niet zo heel lekker zal lopen.
Kper is Toerk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen tijd gehad vanwege al het werk...
[..]
Hmm, je lijkt wel op de 'ik' die ik zou zijn als ik niet was verkaast.
Als hij "jouw ik" zou zijn bedoel ik, in de niet verkaasde versiequote:
Blokkade van SI-gewricht door verzwikte enkel. Knieën en kruisbanden zaten ook helemaal vast. Dus volgende week nog een rondje electroacupunctuur, drukmassagemarteling en krakenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Morgen wordt er gekeken naar mijn rug, maar ik vermoed dat jij met andere klachten zit
Ik ben vandaag lekker lui. De maaltijdsalade die ik voor morgen heb gekocht ga ik zometeen eten.quote:
Ik ben elke dag luiquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker lui. De maaltijdsalade die ik voor morgen heb gekocht ga ik zometeen eten.
Kom 'm maar zelf halen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik ben elke dag luiStuur es wat van die salade deze kant op
Dan doe ik wel meequote:
Mag ik een hapje...?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb vandaag ook nog lekkere hete kip wraps
Hebbertquote:
Oh vertel waarom danquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze weet dondersgoed waarom ik nee zeg
Mij een beetje lekker maken...quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze weet dondersgoed waarom ik nee zeg
Ach... Je kunt er toch niets aan veranderen ;-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi, ik leef nog, inmiddels 30 geworden en aan de ene kant denk ik "Fuck, wat heb ik veel gemist". Aan de andere kant kan dat me nu geen reet schelen. Ik zal de tweede gedachte aanhouden.
Ik heb een stoommaaltijd kip-rozemarijn nu. Geen zin om te koken als ik op mijn kamer zit (en ik had nog een kortingsbon).
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?quote:
Zeg het maar Tijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?
Doe eens gek...quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?
Pasta met saus wel vegatarischquote:
Daar ben ik niet jaloers opquote:
Heh. Ik heb nu iets gedaan wat ik nooit zou doen, een profiel gemaakt op pepper.nl, helaas geen foto's hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... Je kunt er toch niets aan veranderen ;-)
Baat t niet dan schaadt t niet moet je maar denkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Heh. Ik heb nu iets gedaan wat ik nooit zou doen, een profiel gemaakt op pepper.nl, helaas geen foto's hier.
Laat me je ervaringen weten met die site. Heb het toen in de beta fase geprobeerd als tester maar toen was er geen vrouwvolk te vinden....ben wel benieuwd hoe het nu is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Heh. Ik heb nu iets gedaan wat ik nooit zou doen, een profiel gemaakt op pepper.nl, helaas geen foto's hier.
Paiq is ook grappig! Althans, dat vond ik altijd...!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
daar is ook alles mee gezegd... het is grappigquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Paiq is ook grappig! Althans, dat vond ik altijd...!
Zo goed als, ik eet vrij weinig vlees meer.quote:
Gelukkig hebben we Fok! he..quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar is ook alles mee gezegd... het is grappig
Als datingsite?quote:
Hoeveel dates heb je hier al gehad dan? En met wie?quote:
Jup!quote:
Zo. Nou respect dat je dat volhoudt hoor! Moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo goed als, ik eet vrij weinig vlees meer.
Ja NaRRa! Vertelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb je hier al gehad dan? En met wie?
We vragen het vrijdag nog een keertjequote:
leuke provocatie maare nee trap ik niet in. Ik mag er binnenkort wel een streepje bij zetten thoughquote:
Waarom niet? Ook niet stiekem?quote:
Dat heb ik dus totaal niet. Ik vind vlees best lekker maar hoef geen grote hoeveel heden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zo. Nou respect dat je dat volhoudt hoor! Moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd
Vlees, hoe meer hoe beter
quote:
Hartstikke goed van je johquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
En, is het leuk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je joh![]()
Ik heb een maand geleden hetzelfde gedaan
Is dat de moeite waard Pepper of is het weer meer van hetzelfde?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke goed van je joh![]()
Ik heb een maand geleden hetzelfde gedaan
Ah, jij bent degene die compenseert voor mijn inmiddels 6jaar durende vegetarische levensstijl?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zo. Nou respect dat je dat volhoudt hoor! Moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd
Vlees, hoe meer hoe beter
Ik heb de kip al opgegeten voor je! Heb je nog meer? Hmm, kipquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jij bent degene die compenseert voor mijn inmiddels 6jaar durende vegetarische levensstijl?
Toen zat ik er ook ja. En sinds pepper is gehackt daarna krijg ik op mn suffedingenmail alleen maar troep binnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Laat me je ervaringen weten met die site. Heb het toen in de beta fase geprobeerd als tester maar toen was er geen vrouwvolk te vinden....ben wel benieuwd hoe het nu is.
+ die van Tijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, jij bent degene die compenseert voor mijn inmiddels 6jaar durende vegetarische levensstijl?
Dat is niet zo'n beste reclame voor de sitequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Toen zat ik er ook ja. En sinds pepper is gehackt daarna krijg ik op mn suffedingenmail alleen maar troep binnen
Kijk, nog meer kipquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb de kip al opgegeten voor je! Heb je nog meer? Hmm, kip
ik zat gelukkig niet in dat bestand. Heb ze wel gesommeerd om mijn gegevens weg te halen toen Want ik kreeg nog steeds mail ook al had ik me uitgeschreven...(en dat zou ik als database man ook dondersgoed moeten weten)quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Toen zat ik er ook ja. En sinds pepper is gehackt daarna krijg ik op mn suffedingenmail alleen maar troep binnen
Nee naar kipquote:
Mijn spammailding stond dan ook in de lijst die openbaar gelekt is. Gelukkig beschik ik over 3 mailadressen binnen hotmail, 1 gewone, 1 die ik vrijwel niet gebruik en 1 voor dit soort rommelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:51 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n beste reclame voor de site, ik ga morgen maar eens mijn profiel afmaken. Nu niet echt zin aan.
Ik heb er op de een of andere manier een beeld bij dat het totaal niet smaakt (terwijl ik het nog nooit heb geproefd).quote:
Gewoon een keer uitproberen wie weet valt het meequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb er op de een of andere manier een beeld bij dat het totaal niet smaakt (terwijl ik het nog nooit heb geproefd).
Sterker nog, ik heb dit nu door mn wokmeuk zittenquote:
Ik ben best nieuwsgierig geworden, eens mentaal op mijn lijstje zetten. (Niet dat ik vegatariër ga worden!).quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb dit nu door mn wokmeuk zittenDe textuur voor een vleesvervanger is best vreemd ja, dit is het 3e product van de vegaslager wat ik probeer. Had een tijdje terug ook de "tonijn"; neptonijnsalade van gemaakt en meegenomen naar vrijwilligerswerk zonder te melden wat het was. De testers vonden het erg lekker... en gaven toe dat ze geen verschil hadden gemerkt.
Het begin isquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik ben best nieuwsgierig geworden, eens mentaal op mijn lijstje zetten. (Niet dat ik vegatariër ga worden!).
Hoeft ook niet, ik heb meer respect voor bewuste vlees-minderaars dan veganisten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik ben best nieuwsgierig geworden, eens mentaal op mijn lijstje zetten. (Niet dat ik vegatariër ga worden!).
Wie weet vind je het nog lekker ookquote:
Pepper is geen flikker aan. Knuz is iets leuker, maar misschien binnenkort weer niet zo. Ik blijf wel een beetje actief op die sites en morgen begin ik met de eerste stap om mijn "bronnen van onzekerheid" weg te werken. Ik ga dan naar de huisartsquote:
Nou... Ik wil er één dingetje over kwijt...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Is dit 't nieuwe datingsite ervaringen topic?
quote:Jongen (13) neemt meisje mee voor autoritje
TILBURG - Politieagenten hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een erg jonge autobestuurder aangehouden. Toen hij stopte voor de agenten bleek dat hij 13 jaar was. Hij had zijn vriendinnetje van 14 jaar meegenomen voor een autoritje.
De jongen is meegenomen naar het politiebureau. Een hulpofficier van justitie heeft na verhoor besloten geen zaak te maken van het rijden zonder rijbewijs, maakte de politie woensdag bekend. Het incident is wel aangemeld bij de hulpverleningsinstanties.
Ongelukken zijn er tijdens het autoritje niet gebeurd.
Was maar grapje hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou... Ik wil er één dingetje over kwijt...
Ik drukte te vroeg op enterquote:
Dit topic was tijdelijk het nieuwe ervaringen topicquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Is dit 't nieuwe datingsite ervaringen topic?
Dat had ik dus moeten doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou... Ik wil er één dingetje over kwijt...
Dit moet best een leuke / spannende date geweest zijn:
[..]
Niet gelezen, maar je moet kiezen voor je eigen geluk comp_lex. Een ander zal dat pad niet voor je vrijmakenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie hebben waarschijnlijk wel eens gelezen over hoe ik over mijn ouders denk. Toen ik zei dat ik naar de huisarts ging had mijn moeder bijna mijn gedachten dus gewoon bevestigd. Ze gunde het me bijna niet
Ik moest het wel pushen van "Je moet het me wel gunnen hè?".
Ik moet toegeven dat ik er ook over zit na te denken om deels vegetariër te worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:14 schreef Daalder82 het volgende:
Dit ging niet alleen over daten maar ook mijn mogelijke deels-conversie van vlees naar vleesvervanger.
hoe zit het met voedingswaardes van dat spul is het evengoed eiwitrijk of echt puur soja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb dit nu door mn wokmeuk zittenDe textuur voor een vleesvervanger is best vreemd ja, dit is het 3e product van de vegaslager wat ik probeer. Had een tijdje terug ook de "tonijn"; neptonijnsalade van gemaakt en meegenomen naar vrijwilligerswerk zonder te melden wat het was. De testers vonden het erg lekker... en gaven toe dat ze geen verschil hadden gemerkt.
Dat doe ik ook. Ik heb in het verleden wel vaker bonje gehad met mijn ouders, maar als ze me *dit* niet gunden, dan was ik zo snel mogelijk het huis uitgegaan en had ik permanent het contact met mijn ouders verbroken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar je moet kiezen voor je eigen geluk comp_lex. Een ander zal dat pad niet voor je vrijmaken
Jaquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe zit het met voedingswaardes van dat spul is het evengoed eiwitrijk of echt puur soja?
En als vega eet je sowieso wel anders dan de meeste vlees/viseters. Zo had ik bij mn zooi uit wok ook nog wat cashewnootjes gedaan, wat zilvervliesrijst en cassavekroepoek erbij etc. Je moet er vooral voor zorgen dat je veel afwisseling hebt in je eten.quote:Ingrediënten
Beeter© (soja), water, zonnebloemolie, aroma, zout.
Voedingswaarden per 100 gram
eiwit 21,4 g
vet 3,4 g
(waarvan verzadigd 0,5 g
enkelvoudig onverzadigd 1,0 g
meervoudig onverzadigd 1,7 g
transvet 0,1 g)
koolhydraten 4,9 g
(waarvan suikers 1,5 g)
voedingsvezel 5,5 g
zout 0,2 g
ijzer 3,8 mg
energie 134 kcal/ 570 KJ
Allergeneninfo
Bevat soja.
en dat is de kip of de tonijn?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
En als vega eet je sowieso wel anders dan de meeste vlees/viseters. Zo had ik bij mn zooi uit wok ook nog wat cashewnootjes gedaan, wat zilvervliesrijst en cassavekroepoek erbij etc. Je moet er vooral voor zorgen dat je veel afwisseling hebt in je eten.
Zoals?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eens even bij de V&D kijken
Wellicht zie ik weer dingen die ik niet nodig heb, maar toch wil hebben
dinerbonquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand hier een idee wat je moet kopen bij wijze van presentje voor mensen die veertig jaar getrouwd zijn?
Mja, ze geven niks om dineren.quote:
Dat is toch iets typisch IKEA?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eens even bij de V&D kijken
Wellicht zie ik weer dingen die ik niet nodig heb, maar toch wil hebben
Wat vinden ze wel leuk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niemand verder? Gek. Normaal vliegen de postings je hier om de oren...
Dildoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iemand hier een idee wat je moet kopen bij wijze van presentje voor mensen die veertig jaar getrouwd zijn?
Weinig, dat is het lastige... Het lijken wel een soort lege hulzen nu ik erover nadenk.quote:
Thanks for the input, maar ik hou nog wat opties open.quote:
Ik zou in dat soort situatie's ook geen idee hebben wat ik moet kopen hoor... Mijn moeder krijgt vaak een pan ofzo van mequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weinig, dat is het lastige... Het lijken wel een soort lege hulzen nu ik erover nadenk.
Geen hobby's, iets wat combineerbaar is met een leuk dagje uit? Zijn het mensen die dicht bij jou staan of kennissen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weinig, dat is het lastige... Het lijken wel een soort lege hulzen nu ik erover nadenk.
Mijn ouders. Zie je nu mijn dilemma?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen hobby's, iets wat combineerbaar is met een leuk dagje uit? Zijn het mensen die dicht bij jou staan of kennissen?
een grafkistquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
typisch vrouwencadeau maar wel leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb toen mn ouders 25 jaar getrouwd waren, ze iets cadeau gedaan wat ze graag wilden hebben. Een digitale fotolijst. Toen ze hem dus aan gingen zetten stonden er al wat foto's op... Had een soort "presentatie" gemaakt met hun levensverhaal van babypa&ma-heden.
Hebben ze geen goeie psychologen bij jou in de buurt?quote:
Hmm, het idee is leuk, maar meer iets voor andere mensen denk ik....quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb toen mn ouders 25 jaar getrouwd waren, ze iets cadeau gedaan wat ze graag wilden hebben. Een digitale fotolijst. Toen ze hem dus aan gingen zetten stonden er al wat foto's op... Had een soort "presentatie" gemaakt met hun levensverhaal van babypa&ma-heden.
Het ging vooral om de gedachte erachter. Door psychische problemen is mn ma nogal vergeetachtig (bijwerking van de meds) en dit soort dingen helpen haar ook hele ergquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
typisch vrouwencadeau maar wel leuk
hey... ik postte dat voordat ik wist dat het om zijn ouders gingquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben ze geen goeie psychologen bij jou in de buurt?
Fles drankquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, het idee is leuk, maar meer iets voor andere mensen denk ik....
Dan nog, dat soort dingen zeg je niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hey... ik postte dat voordat ik wist dat het om zijn ouders ging
Willen ze niet eens een weekendje weg, een dagje uit oid? Geen dingen waarvan ze al jaren roepen dat ze zoiets willen maar het komt er nooit van?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, het idee is leuk, maar meer iets voor andere mensen denk ik....
Een ballonvaart ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Willen ze niet eens een weekendje weg, een dagje uit oid? Geen dingen waarvan ze al jaren roepen dat ze zoiets willen maar het komt er nooit van?
Zoiets doen is ook tof, mijn zusje heeft dat ook gedaan toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren. Vooral vaag om foto's van mijn ouders als kinderen te zien. Ik weet niet eens of ze het wel leuk vondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het ging vooral om de gedachte erachter. Door psychische problemen is mn ma nogal vergeetachtig (bijwerking van de meds) en dit soort dingen helpen haar ook hele erg
Dat heeft mijn opa gekregen toen hij 55 jaar getrouwd was. Hij wilde naar Amerika met een luchtballonquote:
Dat is wel cool hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft mijn opa gekregen toen hij 55 jaar getrouwd was. Hij wilde naar Amerika met een luchtballon
ik zou het zelf niet durven maar ik zie ze geregeld hier voorbij komen vliegen (opstijgplaats in de wijk)quote:
Nou nou, Pien. Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan nog, dat soort dingen zeg je niet.
Het zijn mensen die totaal niets geven om vakanties en dergelijke. Alhoewel ze de laatste tijd wel iets meer dagjes weg gaan, dus dat is wel een interessant aanknopingspunt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Willen ze niet eens een weekendje weg, een dagje uit oid? Geen dingen waarvan ze al jaren roepen dat ze zoiets willen maar het komt er nooit van?
Ik geloof dat ze me daar voor zouden bedanken, maar als ik me dan omdraai trekken ze eenquote:
In Egypte gedaan, echt zo tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou het zelf niet durven maar ik zie ze geregeld hier voorbij komen vliegen (opstijgplaats in de wijk)
Ik ben sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de vele foto's die ik tijdens die vaart heb gemaakt
Jij welquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nou, Pien. Ik kan wel wat hebben hoor.En als iemand van zwarte humor houdt...
Iets van een bon voor een min of meer random dagje uit dan ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het zijn mensen die totaal niets geven om vakanties en dergelijke. Alhoewel ze de laatste tijd wel iets meer dagjes weg gaan, dus dat is wel een interessant aanknopingspunt.
Weekendje op een TVTAS-eiland?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nou, Pien. Ik kan wel wat hebben hoor.En als iemand van zwarte humor houdt...
[..]
Het zijn mensen die totaal niets geven om vakanties en dergelijke. Alhoewel ze de laatste tijd wel iets meer dagjes weg gaan, dus dat is wel een interessant aanknopingspunt.
[..]
Ik geloof dat ze me daar voor zouden bedanken, maar als ik me dan omdraai trekken ze eengezicht. Niks voor hun...
Hm, ik weet het nog niet. Verdomd lastig iets te verzinnen, dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij welDaar ging het me ook niet om, jij bent prima in staat jezelf te verdedigen. Ik hou gewoon niet van dat soort opmerkingen.
[..]
Iets van een bon voor een min of meer random dagje uit dan ofzo?
Say whut!?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weekendje op een TVTAS-eiland?
Niet opgelet bij topografie op de basisschool?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, ik weet het nog niet. Verdomd lastig iets te verzinnen, dat wel.
[..]
Say whut!?
Klinkt als een leuk lijstjequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Todo-list:
- ballonvaart
- tandemsprong (en een keer alleen)
Mijn basisschooltijd was in de roaring eighties. Voor het onderwijs zo hard achteruit holde...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet opgelet bij topografie op de basisschool?
TVTAS... Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn basisschooltijd was in de roaring eighties. Voor het onderwijs zo hard achteruit holde...
Geef het onderwijs maar de schuld, je lette gewoon niet op. Flirten met meisje enzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn basisschooltijd was in de roaring eighties. Voor het onderwijs zo hard achteruit holde...
Ah. Dus ik ben een achteruithollende 90's en heb geleerd dat TV-TAS een ezelsbruggetje is voor de Waddeneilanden. Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
SPOILER: Hardlooproute foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nooit geleerd. Oh wacht ik heb ook nooit topo gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah. Dus ik ben een achteruithollende 90's en heb geleerd dat TV-TAS een ezelsbruggetje is voor de Waddeneilanden. Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog.
Ja, had al even gegoogled. In mijn tijd (opa verteld) kreeg je gewoon een beuk voor je harses als je dat rijtje niet op kon dreinen en feilloos aanwijzen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TVTAS... Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog.
Vroeger was alles beter enzo... Opa, wil je nog 'n verhaaltje vertellen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, had al even gegoogled. In mijn tijd (opa verteld) kreeg je gewoon een beuk voor je harses als je dat rijtje niet op kon dreinen en feilloos aanwijzen.
''Wat zeg je? Ezelsbruggetje?''
*PATS*
''Daar. Heb je 'r één.''
Jouw tijd? Ik had in groep 8 een docent die na ons jaar is gestopt, die man was toen 66quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, had al even gegoogled. In mijn tijd (opa verteld) kreeg je gewoon een beuk voor je harses als je dat rijtje niet op kon dreinen en feilloos aanwijzen.
''Wat zeg je? Ezelsbruggetje?''
*PATS*
''Daar. Heb je 'r één.''
Ik heb op een montessori school gezeten... Ik ken de tafels nog steeds niet helemaal uit mn hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jouw tijd? Ik had in groep 8 een docent die na ons jaar is gestopt, die man was toen 66. Ook docent oude stempel. Genoeg dingen die er op een andere manier ingestampt werden... Zoals de tafels.
In de bus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, ik moet zo off. Komt zo een vriend van me.
Dus. Als jullie er nu met z'n allen heel lang en heel hard over na willen denken vanavond, trakteer ik gevulde koeken in de bus richting meet de 30e.
Dat was een grapje, tijn...quote:
Ik heb sinds vorig jaar iets tegen woestijnen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
De ballonvaart heb ik al af kunnen vinken. Nu dat slapen in de woestijn nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:
Dat was géén grapje daarentegen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohdan hoef ik dus ook niet te verzinnen
Hebben je ouders nog iets nodig als een senseo, blender, etc?quote:
Ik heb op een reguliere basisschool gezeten. In groep 8 werd 1x in de week een soort tafel-test gehouden, kreeg je een papiertje met 10*10 vakjes en ging Meester Vis de tafels "at random" opnoemen. 6x7, 5x10, 3x4 etcetcetc. In 10 minuten tijd. En dat werd net zolang herhaald tot iedereen het foutloos had gemaakt... Maar ook leuke dingen hoor. Eerder naar school om te vogelen buiten, topografie van Afrika, EHBO-lessen etcquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb op een montessori school gezeten... Ik ken de tafels nog steeds niet helemaal uit mn hoofd
Wij zijn weer beter in andere dingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb op een montessori school gezeten... Ik ken de tafels nog steeds niet helemaal uit mn hoofd
Ik ben 6 weken voor het einde van mijn 2e jaar groep 7 door m'n moeder van die montessorischool gehaald en naar een normale basisschool gegaan. In die laatste 6 weken heb ik héél veel rekenen ingehaald. De montessorischool vond het niet nodig om mij te laten rekenen als ik het niet leuk vondquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb op een reguliere basisschool gezeten. In groep 8 werd 1x in de week een soort tafel-test gehouden, kreeg je een papiertje met 10*10 vakjes en ging Meester Vis de tafels "at random" opnoemen. 6x7, 5x10, 3x4 etcetcetc. In 10 minuten tijd. En dat werd net zolang herhaald tot iedereen het foutloos had gemaakt... Maar ook leuke dingen hoor. Eerder naar school om te vogelen buiten, topografie van Afrika, EHBO-lessen etc
Fotograferenquote:
Dat durf ik als leek nog niet van mezelf te zeggen, al ben ik wel redelijk tevreden over de eerste foto'squote:
Ik vind ze best goed hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat durf ik als leek nog niet van mezelf te zeggen, al ben ik wel redelijk tevreden over de eerste foto's
Thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind ze best goed hoorEn ach... Ik ben nooit tevreden over m'n eigen foto's
Dat is inderdaad een bijkomstigheid van onderwijs op "wat het kind leuk vind" geven. Snap de gedachte er ook wel achter (aangezien je uit interesse makkelijker dingen oppikt dan "gedwongen"), maar ben wel van mening dat een kind ook moet leren te accepteren dat het ook dingen moet kunnen doen die het minder leuk vind omdat het gewoon nodig is. Kweek je ook een gezonde portie doorzettingsvermogen door.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben 6 weken voor het einde van mijn 2e jaar groep 7 door m'n moeder van die montessorischool gehaald en naar een normale basisschool gegaan. In die laatste 6 weken heb ik héél veel rekenen ingehaald. De montessorischool vond het niet nodig om mij te laten rekenen als ik het niet leuk vondDus toen ik naar andere school ging was mijn rekenen op het niveau van een kind van 7
Ik was 11
[..]
Fotograferen
Ik vond rekenen zo leuk. En wiskunde was nog leukerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
De tafels...
In plaats van "7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 56, 63, 70" te zeggen zei ik "1 keer 7 is 7, 2 keer 7 is 13, 3 keer 7 is 21 (..) 9 keer 7 is 63, 10 keer 7 = 70". De juf vond dat ik vals speelde.
Enige dat niet mocht ondanks dat we het graag wilde was buitenspelen in de regenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijkomstigheid van onderwijs op "wat het kind leuk vind" geven. Snap de gedachte er ook wel achter (aangezien je uit interesse makkelijker dingen oppikt dan "gedwongen"), maar ben wel van mening dat een kind ook moet leren te accepteren dat het ook dingen moet kunnen doen die het minder leuk vind omdat het gewoon nodig is. Kweek je ook een gezonde portie doorzettingsvermogen door.
Dat mochten wij dan weer welquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enige dat niet mocht ondanks dat we het graag wilde was buitenspelen in de regen
Op de basisschool was ik de lopende rekenmachine.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vond rekenen zo leuk. En wiskunde was nog leuker
Eindexamenklasje scheikundequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de basisschool was ik de lopende rekenmachine.
Wiskunde vond ik leuk, totdat we gingen differentiëren. Het kwartje viel pas na een paar maanden...
Haha tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eindexamenklasje scheikunde3 klasgenoten waarvan er 1 na een x aantal maanden niet meer op school kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |