SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Dat lijkt mij ook... Sowieso, wat is er mis met kijken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is echt bullshit... iedere man kijkt naar andere vrouwen. dat zit in ons systeem....wil niet zeggen dat we het bed willen delen maar alles met rondingen valt ons op.
niets zolang de wederhelft er geen probleem van maakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook... Sowieso, wat is er mis met kijken?
Dan nog is er niks mis met kijken... Dan is er iets mis met wederhelft, vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niets zolang de wederhelft er geen probleem van maakt.
Zo snel gaat dat niet met sporten hoor (hoewel een goede carnaval er altijd wel inhakt bij mij)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Bah, ik ben ziek geweest en ik heb nu direct last van mijn arm zodra ik een beetje ga muizen
Ik hoop dat ik vrijdag wel een beetje kan sporten. Ik zal wel weer vanaf nul moeten beginnen denk ik
maar dat is toch niet realistisch in een lange relatie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan, net zoals ik daar niet van gediend kan zijn. Kijk, ik bekijk het uit mijn eigen situatie, als ik een relatie heb dan kijk ik niet eens naar andere vrouwen, laat staan dat ik er mee ga staan flirten. Ik heb daar dan ook totaal geen behoefte aan. Dus het is ook een soort principe van me. Dan is het logisch dat wanneer ik een partner zou hebben die daar heel anders in is, dat het niet zo heel lekker zal lopen.
vind ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan nog is er niks mis met kijken... Dan is er iets mis met wederhelft, vind ik
Nou voor mij niet. Normaal gesproken als ik op straat loop en ik zie een mooie vrouw, dan krijg ik kramp in mijn nek van het nakijken ja, maar als ik in een relatie zit heb ik er geen behoefte aan om die vrouw na te kijken, omdat, als het goed is, ik al genoeg heb aan mijn vriendin. Is dat nou zo raar, ja schijnbaar wel dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is echt bullshit... iedere man kijkt naar andere vrouwen. dat zit in ons systeem....wil niet zeggen dat we het bed willen delen maar alles met rondingen valt ons op.
Je klinkt als mijn ex.quote:
Ik vind alles goed zolang ik niet na 10 minuten stil staan kramp krijg in mijn kuitenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet met sporten hoor (hoewel een goede carnaval er altijd wel inhakt bij mij)
Je hebt een uitkering?quote:
nee dat zijn in de regel papzakken met teveel creativiteit (afgezien van de MOF bakkers dat is pure kunst)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa je moet alles is maken... zijn banketbakkers etc ook wijven?
Ik ben ook een beetje een papzak... En ik vind koken/bakken wel chill om te doen dus ik probeer alles is uit...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee dat zijn in de regel papzakken met teveel creativiteit (afgezien van de MOF bakkers dat is pure kunst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |