Bas, keyboard.quote:
Je kunt in je eentje een Light Music Club beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bas, keyboard.
En een beetje interesse in drums en gitaar spelen.
Yeah, eerst het instrument 'discipline' leren spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je kunt in je eentje een Light Music Club beginnen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, eerst het instrument 'discipline' leren spelen.
Dat heb ik met jongleren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar. Erg herkenbaar.
Als ik kijk hoe snel ik dingen leer als blindtypen (autodidactisch) en meer dingen dan zou een muziekinstrument spelen eigenlijk niet eens zo moeilijk zijn. Het is gewoon dat ik het me niet op kan brengen om te oefenen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat heb ik met jongleren.
Stop je gitaar in je Yoko-kussen, noem hem Giita en opeens speel je elke dag.
Gewoon proberen. Lekker met Touhou 06 beginnen op normal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil best wel es touhou spelen, maar ik vrees dat ik bij danmaku wel heel snel doodt ga.
Ik zit sinds vorige week in een punkband, misschien heb ik zo meer motivatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe snel ik dingen leer als blindtypen (autodidactisch) en meer dingen dan zou een muziekinstrument spelen eigenlijk niet eens zo moeilijk zijn. Het is gewoon dat ik het me niet op kan brengen om te oefenen.
Oeh, vet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit sinds vorige week in een punkband, misschien heb ik zo meer motivatie.
Misschien kan jij dat ook doen. Samen af en toe wat spelen, wat coveren..quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, vet.
Dan kan ik het me inderdaad voorstellen.
Ja maar blindtypen is zowat automatischquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, dat is echt niets voor mij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien kan jij dat ook doen. Samen af en toe wat spelen, wat coveren..
Hide yo kids hide yo wifesquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boem bats beng, economie ging volgens mij wel goed! Denk dat ik iig het minimaal benodigd aantal punten heb weten te halen
Over de tt, ik ken iemand die liedjes op zijn shamisen doet
Voor de onwetenden onder ons;
Leukste voorbeeld wat ik zo snel kon vindenquote:
NGEquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet niet welke anime ik zal gaan kijken
ga een leuke docu kijken ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
SNSD in jouw avatarquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar NGE draait ook niet om GIANT FUCKING ROBOTS-gevechtenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al ben ik niet zo'n fan van te veel GIANT FUCKING ROBOTS gevechten, TTGL vond ik wel leuk omdat het zo idioot was
Het is wel de beste intro ooitquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar NGE draait ook niet om GIANT FUCKING ROBOTS-gevechten
Later is het duidelijk dat NGE vooral een ontwikkelingsverhaal is.
Lolwut.quote:
Mooi. Maar de toes maatschappijleer heb ik onderschat kennelijk, had een 5,7quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boem bats beng, economie ging volgens mij wel goed! Denk dat ik iig het minimaal benodigd aantal punten heb weten te halen
Over de tt, ik ken iemand die liedjes op zijn shamisen doet
Voor de onwetenden onder ons;
Phil zit te huilen, Bumfights is vetquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Phil zit te huilen, Bumfights is vet
Kijk dan fmp 1,2 en fomuffoquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al ben ik niet zo'n fan van te veel GIANT FUCKING ROBOTS gevechten, TTGL vond ik wel leuk omdat het zo idioot was
Toegegeven ik kon die montage van want die gast deed niet aanzien, maar ik vond het wel prachtig hoe die man daar klaarzat om Dr. Phil te naaien en te bespotten en te vertellen dat ze eigenlijk hetzelfde deden. Dr. Phil is bumfights maar dan iets minder gewelddadig.quote:
Meen je dat? Ik vond die montage ook nog best vermakelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toegegeven ik kon die montage van want die gast deed niet aanzien, maar ik vond het wel prachtig hoe die man daar klaarzat om Dr. Phil te naaien en te bespotten en te vertellen dat ze eigenlijk hetzelfde deden. Dr. Phil is bumfights maar dan iets minder gewelddadig.
Niet haten op Gosickquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wel de beste intro ooit
eerst even wat gosick afmaken
Uiteindelijk kiezen ze er wel zelf voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:23 schreef Arashimashou het volgende:
Zwervers tegen elkaar uitspelen, ze vreemde dingen laten doen, ze daarvoor 20$ geven en er zelf miljoenen rijker van worden, dat vind ik persoonlijk gewoon vies.
Eigenlijk niet, maar je moet niet vergeten dat ze die situatie aan zichzelf te danken hebben. Dan kun je wel spreken van het maken van verkeerde keuzes (ook bij bijvoorbeeld de alcoholverslaving).quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
Tja, tussen honger lijden of een paar dollar verdienen door vieze klusjes op te knappen. Mag men dat een volwaardige keuze noemen?
Dat is wel heel kort door de bocht. Soms is lager op raken onvermijdelijk. Anderen zijn simpelweg minder geschikt om deel te kunnen nemen aan de samenleving zoals die nu gevormd is. Dit zou in moderne westerse landen toch anders moeten kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar je moet niet vergeten dat ze die situatie aan zichzelf te danken hebben. Dan kun je wel spreken van het maken van verkeerde keuzes (ook bij bijvoorbeeld de alcoholverslaving).
dan heeft hij totaal het verkeerde programma voor zich,dan had hij bij jerry springer moeten zitten..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toegegeven ik kon die montage van want die gast deed niet aanzien, maar ik vond het wel prachtig hoe die man daar klaarzat om Dr. Phil te naaien en te bespotten en te vertellen dat ze eigenlijk hetzelfde deden. Dr. Phil is bumfights maar dan iets minder gewelddadig.
Dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Soms is lager op raken onvermijdelijk. Anderen zijn simpelweg minder geschikt om deel te kunnen nemen aan de samenleving zoals die nu gevormd is. Dit zou in moderne westerse landen toch anders moeten kunnen.
Dit niet.quote:
Moet je nu weer aan DAT herinneren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
we moeten toch wat..
random plaatje
[ afbeelding ]
Hm... nee.quote:
dat is onze reeks sponsor..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moet je nu weer aan DAT herinneren?
ook niet helemaal wat ik in gedachte had..quote:[..]
Hm... nee.
Mwah.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Soms is lager op raken onvermijdelijk. Anderen zijn simpelweg minder geschikt om deel te kunnen nemen aan de samenleving zoals die nu gevormd is. Dit zou in moderne westerse landen toch anders moeten kunnen.
en wie zegt dat die zwervers niet door ontslag nergens meer uitzicht op hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah.
Alcoholistische zwervers kunnen van mij op weinig empathie rekenen. Mensen die door ontslag aan de kant staan, dat zijn mensen aan wie je dit niet gunt. De mensen die in het filmpje 'gebruikt' worden zijn zwervers die gewoon nergens uitzicht meer op hebben.
Als je dan je heil zoekt in alcohol en drugs ben je gewoon fout bezig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
en wie zegt dat die zwervers niet door ontslag nergens meer uitzicht op hebben?
kort door de bocht enzo..
Is dat Pico?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
we moeten toch wat..
random plaatje
[ afbeelding ]
hij lijkt me wat verwijfd..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me wel een vriendelijke jongen in de omgang.
Transformers "Unicron trilogie" is dus een anime,schuin gedrukt is origineel Japanse versie,terwijl Engels dub versie nogal vreemd is(er zijn wat verschillen,lees maar op tfwki).quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jajah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Mijn zusje keek Take Me Out.
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
In plaats van dat Phil er een fatsoenlijke discussie van maakt. Echt, wat een bazen ook die tieners die nu miljonairs zijn geworden
Het is een mannentepel, dus het magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een mannentepel, dus het mag
je weet het maar nooit met japanse anime'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Anime is al Japans,dus japanse ervoor zetten is niet nodig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
je weet het maar nooit met japanse anime's
vind het leuk om overbodige dingen bij te zettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Anime is al Japans,dus japanse ervoor zetten is niet nodig!
Ik las het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja![]()
En ook wat jailtime hebben gedaan hoor.
Toen ik het voor het eerst zag was ik 14 ofzo, ik vond het echt fantastisch
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een mannentepel, dus het mag
Met twee maten metenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze achterlijke maatschappij waar we in leven heeft schaamte uitgevonden. Ja, ik zit nog in de filosofische bui.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Tepel = tepel.
Wat heeft dat met die tepel te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Deze achterlijke maatschappij waar we in leven heeft schaamte uitgevonden. Ja, ik zit nog in de filosofische bui.
Alles. Op FOK! mag je wel tepels posten van mannen, maar niet van vrouwen. Dat komt omdat de sponsors (en dus de maatschappij) opgewonden worden van vrouwentepels.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die tepel te maken?
die post is foetsiquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die tepel te maken?
Dat is iets te kort door de bocht. Vrouwentepels worden gewoon als meer intiem beschouwd. Het is dezelfde reden dat wij geen topje hoeven te dragen. Het is niet omdat je er opgewonden van wordt, want een vrouw kan net zo goed opgewonden raken van een sixpack o.i.d.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alles. Op FOK! mag je wel tepels posten van mannen, maar niet van vrouwen. Dat komt omdat de sponsors (en dus de maatschappij) opgewonden worden van vrouwentepels.
Twilightquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef Klipnap het volgende:
Ik lees nu trouwens Midnight Sun. Een zeer goed boek.
Het is maar goed dat het niet is uitgegeven.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kill it with fire before it lays eggs!!!!!
Waarom faciliteer je die boel dan? Als je het niet koopt (en als meer meisjes zo gaan denken) heeft Twilight vanzelf geen markt meer.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet is uitgegeven.
Bree Tanner was al erg genoeg. Ik kreeg echt spijt dat ik dat boek heb gekocht.
[..]
Nee joh. Het is maar een fasequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kill it with fire before it lays eggs!!!!!
Dezelfde fase als mannen die een cabrio gaan rijden?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom faciliteer je die boel dan? Als je het niet koopt (en als meer meisjes zo gaan denken) heeft Twilight vanzelf geen markt meer.
[..]
Nee joh. Het is maar een fase
En ze beseft zelf ook dat het crap is. Daar heb ik wel bewondering voor. De meeste meisjes die ik ken proberen het krampachtig te verdedigen, maar zij zegt gewoon eerlijk dat het slecht is maar leuk om te lezen.
Wat is er mis met een cabrio?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dezelfde fase als mannen die een cabrio gaan rijden?
Ik kwam er pas achter nadat ik het had gekocht. Midnight Sun staat gewoon als PDF op internet. Het verhaal is wel kut, Twilight door de ogen van Edward. Hoe hij Bella stalktquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom faciliteer je die boel dan? Als je het niet koopt (en als meer meisjes zo gaan denken) heeft Twilight vanzelf geen markt meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bree Tanner sloeg nergens op, een middel om geld uit de zak te kloppen met dezelfde scenes alleen door een ander perspectief dat niet eens interessant is.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achter nadat ik het had gekocht. Midnight Sun staat gewoon als PDF op internet. Het verhaal is wel kut, Twilight door de ogen van Edward. Hoe hij Bella stalkt![]()
Breaking Dawn vind ik de leukste van de serie, meer omdat het niet zo op ''Bella, ik hou zoveel van je!'' ''Oh ik meer van jou Edward!'' () focust, maar meer op het verhaal.
Hmm. dat is waar. Als je op reviews af zou moeten gaan, dan had je Twilight al helemaal link kunnen laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat vaak het probleem is? Als je eenmaal aan die boeken begint wil je toch weten hoe alles verder gaat.
Kodomo no Jikan toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Niks is wat het lijkt.
[ afbeelding ]
Daarom ga ik liever niet op reviews af. Sommige boeken die de hemel in geprezen worden vind ik kut (ja, dit geldt ook voor anime!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. dat is waar. Als je op reviews af zou moeten gaan, dan had je Twilight al helemaal link kunnen laten liggen.
Weet je wat vaak het probleem is? Als je eenmaal aan die boeken begint wil je toch weten hoe alles verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en anderen die massaal worden afgekraakt zoals Twilight lezen lekker weg.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daarom ga ik liever niet op reviews af. Sommige boeken die de hemel in geprezen worden vind ik kut (ja, dit geldt ook voor anime!Tja. Dat kan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en anderen die massaal worden afgekraakt zoals Twilight lezen lekker weg.
Ik ga vaak wel af op reviews, maar ik vorm uiteraard wel mijn eigen mening. Als ik merk dat de reviewer zich aan dezelfde dingen ergert als ik zou doen, dan sla ik de serie vaak wel over.
Ach ja, Elfen Lied is eigenlijk ook best matig. De serie is wel uiterst vermakelijk, maar toch zou ik het niet hoger dan een 7 moeten geven (ondanks dat ik dat wel op mijn MAL heb gedaan).
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 22:10:10 ]
twilightquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef Klipnap het volgende:
Wat toevallig! De trailer van Breaking Dawn 2 is zojuist gepubliceerd!
Twilight formule:quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef Klipnap het volgende:
Wat toevallig! De trailer van Breaking Dawn 2 is zojuist gepubliceerd!
quote:RUN, BAMBI, RUUUUUN!
Mintcubes 5 uur geleden
Well, Bambi's fortunate coz he won't be there until the end lmao
amandapotterify 4 uur geleden
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Ben jij ook zo'n Taylor Lautner fan?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb plastische chirurgie gedaan om op hem te lijken.
Ik zie wat iedereen in hem ziet, maar het is niet zo dat ik op hem zit te soppenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ben je een Taylor Lautner-fan?
Ontopic blijven!quote:
wat het is animequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zie wat iedereen in hem ziet, maar het is niet zo dat ik op hem zit te soppen![]()
Maar als ik zeg dat hij lelijk is lieg ik.
[..]
Ontopic blijven!
Cool. Lekker genuanceerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zie wat iedereen in hem ziet, maar het is niet zo dat ik op hem zit te soppen![]()
Maar als ik zeg dat hij lelijk is lieg ik.
QFTquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is een husbando kussen niets voor jou?
Misschien kunnen we onze waifu en husbando koppelen.
Taylor Lautner die Bertolli eet en een peace-shirt draagt.quote:
Fake, pokemon gaan door dit soort aanvallen niet dood.quote:
SPOILER: Kijk uit! Anders verbrand je door zijn hotnessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:
Dit is wel heel slecht. Het Engels is ook niet zo goed beheerst.SPOILER: Kijk uit! Anders verbrand je door zijn hotnessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht. Het Engels is ook niet zo goed beheerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
http://www.mypokecard.com/en/
Hmmmm... even kijken of ik iets kan maken om dit te counteren.
damnquote:
Mweh. Sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over Kyubey had![]()
Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar vraag het me dus ook al een hele poos afquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh. Sorry.
Waar komt jouw QB-obsessie vandaan? Wat is er zo cool aan hem?
Mijn zusje heeft het ook al, dus ik ben benieuwd wat het isquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar vraag het me dus ook al een hele poos af
Ik vond die hele anime geen drol aan eigenlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het ook al, dus ik ben benieuwd wat het is
wegfkwengoanhwerawerionaoegn 2deep4u etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond die hele anime geen drol aan eigenlijk
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
Kyubey is een fucking badass. Een deceptie. Een wolf in schaapskleren. Bedenk hoeveel energie hij krijgt van elk tienermeisje die wenst Taylor Lautner als vriend te hebben.
Yaoi.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat doet mijn zusje geheimzinnig over welke anime's ze kijkt
weet alleen dat ze fairy tail kijkt
Pics?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Inb4 Junjou Romanticaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Too late.quote:
Ik liet mijn zusje laatst een politieke test maken. Stond er een vraag in: "Porno moet legaal zijn voor de volwassen populatie.".quote:
Waarom mag grote broer dat niet zien?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik liet mijn zusje laatst een politieke test maken. Stond er een vraag in: "Porno moet legaal zijn voor de volwassen populatie.".
Ik zag mijn zusje echt twijfelen en ik zei: "Wat maakt het uit als mensen er naar kijken?".
Toen zei mijn zusje: "Maar stel dat jij het keek, dan vind ik het wel wat anders.".
Ik dacht echt in mezelf dat ik maar moet boffen dat ze niet alles weet
''Stel dat jij het keek''quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik liet mijn zusje laatst een politieke test maken. Stond er een vraag in: "Porno moet legaal zijn voor de volwassen populatie.".
Ik zag mijn zusje echt twijfelen en ik zei: "Wat maakt het uit als mensen er naar kijken?".
Toen zei mijn zusje: "Maar stel dat jij het keek, dan vind ik het wel wat anders.".
Geen idee eigenlijk, maar ik vroeg er maar niet naar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom mag grote broer dat niet zien?
Ik niet maar QB is Kagami! Dat is een reden genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
wegfkwengoanhwerawerionaoegn 2deep4u etc.
[..]
Dat is waar.
Mijn zusje vond QB ook al geweldig toen hij nog niet 'slecht' was.
quote:In the Audio Commentary for Episode 9, before reading the script or knowing the nature of the show, Emiri Kato (VA of Kyubey) was very happy that she was voicing a cute animal character.
13.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''Stel dat jij het keek''Hoe oud is je zusje? Vroeg of laat komt ze er op school wel achter dat het gros van de jongens/mannen porno kijkt.
Meten met twee maten dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze zelf welquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
13.
Ik wilde bijna zeggen: "Haast alle jongens/mannen kijken porno.". Maar goed, ik laat haar maar lekker in die onschuldige waan.
"QB is Kagami!"quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik niet maar QB is Kagami! Dat is een reden genoeg.
[..]
ewrgawerj000000aemhpomhaeoprmhgquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
Ze heeft wel plaatjes op haar mobiel van mensen uit One Direction met ontbloot bovenlijf
neem hem mee naar een naaktstrandquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn neefje van 6 loopt op het strand en zegt dan tegen mij ''hee Maurice die ene meid daar heeft lekkere tietjes ofnie!''Maar goed dat er daar weinig tot geen Nederlanders komen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn neefje van 6 loopt op het strand en zegt dan tegen mij ''hee Maurice die ene meid daar heeft lekkere tietjes ofnie!''Maar goed dat er daar weinig tot geen Nederlanders komen.
chips...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wat een baas.
Mijn ouders hebben me echt veel te goed opgevoed. Tot mijn 11e zei ik altijd als mensen gingen vloeken: "Oh, dat mag je niet zeggen!".
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"QB is Kagami!"
FUUUCK... MIJN HOOOOFD... WAT DOE JE.
kattenorenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
http://img204.imageshack.us/img204/3168/f72nc.jpg (copy/paste deze link)
Mijn oom voedt hem echt vreselijk slecht op, en mijn tante probeert het hopeloos te verbeteren telkens. Best grappig om te zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wat een baas.
Mijn ouders hebben me echt veel te goed opgevoed. Tot mijn 11e zei ik altijd als mensen gingen vloeken: "Oh, dat mag je niet zeggen!".
homu homuquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
http://img204.imageshack.us/img204/3168/f72nc.jpg (copy/paste deze link)
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik een goede opvoeding heb gehad. Deels komt het ook uit mijzelf, maar ik ben altijd heel formeel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn oom voedt hem echt vreselijk slecht op, en mijn tante probeert het hopeloos te verbeteren telkens. Best grappig om te zien
Mwah, ik werd nooit echt strak aan de lijn gehouden door mijn ouders, om het maar zo te zeggen. Ze weten dat ik verantwoordelijk genoeg ben om mezelf niet in een coma te zuipen en dat ik op tijd thuis ben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik een goede opvoeding heb gehad. Deels komt het ook uit mijzelf, maar ik ben altijd heel formeel.
Heel vaak word ik door ouders ook als de ideale schoonzoon gezien, maar ziet het desbetreffende meisje me zelf niet zitten
Nee, eigenlijk wil ik dat nietquote:
nee wel dat je een dekbed hebt xDquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een Yoko kussen, maar dat wist je al toch?
Het is geen dekbed, maar een kussenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee wel dat je een dekbed hebt xD
die van robin welquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
Pfff, eigenlijk is het toch gewoon een eng wijf
Een andere FOK!er dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef Arashimashou het volgende:
Klipnap... je QB heeft momenteel slechts een rating van EEN ster. (ik was het niet)
stoer op welke kant lig je het vaakst xDquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Mooi hoor... maar hebben ze ook eentje met Ayumu?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooi hoor... maar hebben ze ook eentje met Ayumu?
Omdat dit bij haar hoort.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft Yoko alleen een bikini heeft ze geen shirt ofzo
Geen van beide.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
stoer op welke kant lig je het vaakst xD
Niet zeuren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
Yoko met een jas aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
Sakakiquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooi hoor... maar hebben ze ook eentje met Ayumu?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef Arashimashou het volgende:
Eigenlijk is ze gewoon te arm voor nog meer kleding.
10 minuten later bloh ik kan niet slapenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oi ik ga naar bed, voor't eerst in tijden voor 12 uur écht moe gewoon.
Ipv zo'n dure bikini kon ze ook een vest bij de hema kopen van katoen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze hoort bij de minima.
Tja, kwestie van prioriteiten inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ipv zo'n dure bikini kon ze ook een vest bij de hema kopen van katoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je kunt trouwens niet hotlinken van 4chan, hé.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 23:34:47 ]
w8 ff danquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt trouwens niet hotlinken van 4chan, hé.
Scheer je weg, vlerk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
10 minuten later bloh ik kan niet slapen
Tenmaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:35 schreef Arashimashou het volgende:
Hm...als ze Ayumu niet hebben moet het natuurlijk Tenma worden.
http://nijigencospa.com/detail/id/00000008456
Ik heb gelezen dat Tenma in de manga beter is... toch blijft het de eerste backup waifu.quote:
De manga is zo coolquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Tenma in de manga beter is... toch blijft het de eerste backup waifu.
Overigens... wat is dit nu weer.
http://www.mypokecard.com/en/Gallery/Pokemon-Rik-Oerlemans
Blijf van haar afquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De manga is zo coolmaar Tenma is niet echt beter daarin.
Bedoel je het echte einde (dus de reunie) of het eind van de anime?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Tenma in de manga beter is... toch blijft het de eerste backup waifu.
Overigens... wat is dit nu weer.
http://www.mypokecard.com/en/Gallery/Pokemon-Rik-Oerlemans
oh... en Karasuma is een vervelend ventje...en het einde sloeg nergens op.
De reunie...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedoel je het echte einde (dus de reunie) of het eind van de anime?
Tijdens het geneuzel had ik een slaapfeestje en ik was helemaal aan het malen dat het logisch was en dat ik het had moeten zien aankomen.
Kom ik terug, kijk ik de episode af, en...![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De reunie...Ja ik vond het eind ook jammer. Karasuma moet curry eten en zich als kappa verkleden, en niet dramatisch doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je die dan eens kopenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik vond het eind ook jammer. Karasuma moet curry eten en zich als kappa verkleden, en niet dramatisch doen.Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver en domme.... wat moet ik nu.
edit: oke, een beetje overdrevenHarima verdient ook wel beter ja
![]()
Ik miste toch wat na de reünie. Alle verhaallijnen verneukt. Daarom ben ik blij dat Z alles mooi afsluit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Godver en domme.... wat moet ik nu.
edit: oke, een beetje overdrevenHarima verdient ook wel beter ja
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net klaar met koken!
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Basmati rijst
wokgroente(altijd met zoetzure woksaus)
geitenvlees
atjar tjampur
gebakken uitjes
Ik wist dat je het geweldig zou vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
Nappert, wanneer ga je dit spelen?
(Ja Robin, heb sinds maandag alles al gezien, alleen de OVA nog niet omdat ik nog een mooie versie met subs zoek. Ik vond het helemaal geweldig)
Kambingquote:
Weinig series die me zo bewogen hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist dat je het geweldig zou vinden
Waarom wil ik dit hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Tja... het is anime.. het is kussen... waarom niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom wil ik dit hebben
Sorry, bij geitenvlees moet ik altijd meteen denken aan sate kambingquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 Surinaamse pepers en gember in wok.
Durft ook lekker de grenzen op te zoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Arashimashou het volgende:
Weinig series die me zo bewogen hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is het thema 'discriminatie' erg goed uitgevoerd in heel de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Durft ook lekker de grenzen op te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is het thema 'discriminatie' erg goed uitgevoerd in heel de serie.Het was gewoon zo goed... ik moet het nog even laten bezinken denk ik... en helemaal op het einde waarin het lijkt alsof Lucy terugkomt... dat snap ik ook niet. Misschien maak ik er op Mal (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) alsnog een 10 van... Heb drie tienen, twee zijn gereserveerd voor series waarin de Yamato voorkomt
![]()
)
Dat einde is zo gekomen omdat ze nooit heel de manga in 13 episodes konden doen. Als je het verhaal dus echt verder wilt weten. Lees dan de manga.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het was gewoon zo goed... ik moet het nog even laten bezinken denk ik... en helemaal op het einde waarin het lijkt alsof Lucy terugkomt... dat snap ik ook niet. Misschien maak ik er op Mal () alsnog een 10 van... Heb drie tienen, twee zijn gereserveerd voor series waarin de Yamato voorkomt
![]()
)
Hm, juist. Zoiets vermoedde ik al.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat einde is zo gekomen omdat ze nooit heel de manga in 13 episodes konden doen. Als je het verhaal dus echt verder wilt weten. Lees dan de manga.
Als je de makers echt wilt steunen, dan kun je de DVD's kopen. Ze zijn gewoon in Nederland verkrijgbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, juist. Zoiets vermoedde ik al.
Dat moet ik zeker overwegen jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je de makers echt wilt steunen, dan kun je de DVD's kopen. Ze zijn gewoon in Nederland verkrijgbaar.
duh,kambing is dan ook geitenvlees,toch?Als je Indonesiër bent?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sorry, bij geitenvlees moet ik altijd meteen denken aan sate kambing
Ben het maar een klein beetje. Na de oorlog is m'n oma hierheen gekomen. Vandaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
duh,kambing is dan ook geitenvlees,toch?Als je Indonesiër bent?
Welke serie??Ik heb net iets gelezen over discriminatie!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Wat vond je eigenlijk het vetste van de serie, Arashimashou?
Elfen Lied.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke serie??Ik heb net iets gelezen over discriminatie!!
Moeilijk te zeggen, eerlijk gezegd. Het totaalplaatje maakt het gewoon zo mooi. Dat Lucy, ondanks haar vele moorden toch nog een menselijke kant heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Wat vond je eigenlijk het vetste van de serie, Arashimashou?
Nu ga ik een hoop kritiek krijgen, maar ik vind Elfen Lied een soort kunst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, eerlijk gezegd. Het totaalplaatje maakt het gewoon zo mooi. Dat Lucy, ondanks haar vele moorden toch nog een menselijke kant heeft.
Ik ben aan de OP muziek tijdelijk helemaal verslaafdquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ga ik een hoop kritiek krijgen, maar ik vind Elfen Lied een soort kunst.
Gewoon het crue van de mens wordt ook zo goed uitgebeeld. Ook die OP. Gewoon prachtig
Vakantie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben aan de OP muziek tijdelijk helemaal verslaafd
Goed, ik ga naar bed... hoe laat moeten jullie morgen op?
Doe maar wat je zelf het meeste ziet zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef Klipnap het volgende:
Of ik Lilium ga spelen? Nog niet, ik heb de anime nog niet eens gezien. Maar de akkoorden enzo staan op internet dus in principe kan het.
dat heeft toch geen relatie met het nieuws van vandaag ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
creepy, gewoon creepy..quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
van die anime is het verhaal dus niet af in de anime? dat vind ik nou altijd zo jammer.. ik kan mijzelf nooit brengen tot het lezen van mangaquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedoel je het echte einde (dus de reunie) of het eind van de anime?
Tijdens het geneuzel had ik een slaapfeestje en ik was helemaal aan het malen dat zijn "ware aard" logisch was en dat ik het had moeten zien aankomen.
Kom ik terug, kijk ik de episode af, en...![]()
![]()
Als ik het goed heb zijn er nog een of twee seizoenen maar die heb ik nooit gekekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
van die anime is het verhaal dus niet af in de anime? dat vind ik nou altijd zo jammer.. ik kan mijzelf nooit brengen tot het lezen van manga
Vertel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:38 schreef .Cake. het volgende:
Lieve fokkers, ik realiseer mij net dat ik geen tijd ga hebben voor animees t/m komende zondag, dus jormungand en apollon van deze week komen later en fate/zero krijgt voorrang!
Tevens kom ik net van m'n werk dus excuseer mij voor eventuele taal- en/of spellingsfouten vanaf mijn mobiel
ik heb beide gezien (eeuwigheid terugquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn er nog een of twee seizoenen maar die heb ik nooit gekeken
Balen. Succes man! Ik vind het al lang knap dat je het schrijven zo lang weet vol te houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:38 schreef .Cake. het volgende:
Lieve fokkers, ik realiseer mij net dat ik geen tijd ga hebben voor animees t/m komende zondag, dus jormungand en apollon van deze week komen later en fate/zero krijgt voorrang!
Tevens kom ik net van m'n werk dus excuseer mij voor eventuele taal- en/of spellingsfouten vanaf mijn mobiel
http://josh.agarrado.net/music/anime/index.php?startswith=Equote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Lithia het volgende:
Ik wil lilium ook wel eens leren spelen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef Lithia het volgende:
Ik wil lilium ook wel eens leren spelen.
Gaan we een Fok! muziekband op richten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://josh.agarrado.net/music/anime/index.php?startswith=E
Noten
http://tabs.ultimate-guitar.com/e/elfen_lied/lilium_crd.htm
Akkoorden
Als jij thee inschenkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
[..]
Gaan we een Fok! muziekband op richten?
Neequote:
Alsof Mugi ooit keyboard speelt. Meestal schekt ze thee in en presenteert ze haar dure koekjes of chocolaatjesquote:
OEFENEN!!!quote:Jij bent Azunyan, steeds "HE WE MOETEN OEFENEN!!" roepen.
Turks Fruitquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net een account aangemaakt op Goodreads het meeste wat ze aanraden op basis van wat ik gelezen heb ziet er echt troeperig uit behalve Pluk van de Petteflet.![]()
http://www.goodreads.com/user/show/10375146-remy
Dat was toch zo'n controversieel erotisch boek waar je de erotisch scènes er zelf bij moest verzinnen?quote:
Awwwquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar deze kwam ik weer tegen tussen mijn afbeeldingen en hij is nog steeds leuk
Neger wat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
We kunnen zoals /a/ colors gezongen heeft een of andere OP instrumenteel doen.
Zou wel minder lachwekkend zijn.
Haha. Nee.
Ach ja... weer een ervaring rijker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heel erg bedankt, nu is mijn herinnering aan die geweldige OP compleet verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |