Wel je BSA?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de derde keer een vak afgesloten met 5.47, om moedeloos van te worden
Balen man, ik haat 5jes, ik heb dan liever een dikke 3 ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou gewoon gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog eentje nodig, maar begin nu wel zwaar te twijfelen wat ik moet doen man
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu opquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met die shit. Stuur me anders even een Whatsapp,ik ben ook begeleider van 1e jaars op de uni.
Prima,wellicht kan ik ergens mee helpenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik stuur morgen eventueel wel wat. Morgenvroeg eerst her Finance, dus daar focus ik me nu op
Waar van danquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil nietquote:
We spelen amper cod.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
Beidequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat een ja? of is dat: doe niet zo achterlijk? Ik zie het verschil niet
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:28 schreef Fuszy het volgende:
Spelen jullie nu meer andere spellen, dan CoD?
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry Fuszy er kan maar 1 boss zijn hier.
mvg
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?quote:
niemand speelt ps3 hier. dus ook geen fifa daaropquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, mijn ondertitel slaat nu toch nergens op. Had voorheen een UI van Bruce Springsteen.
[..]
Oh oké. Ik zie jullie wel eens met RIjst Fifa doen, wie spelen er allemaal op de PS3 en hebben fifa12?
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroomquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
wiet plantage beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
De mijne is wel aangesloten, wat moet ik anders met dat overtollig stroom
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef Rossdale het volgende:
PotnondeknettersVerdomd lekker muziekje in die bar in The Citadel in ME3 zeg
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso al die ME bar muziekjes zijn wel chill. Lekker futuristisch.
Ik vond het jammer dat je Jack niet kon kutje botsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo jammer dat je Aria niet kon bangen.
Die van mij is aangesloten, maar daar houd het ook wel mee op...quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er denk ik 2 die een PS3 hebben, en volgens mij zijn ze beide niet aangesloten.
Ik ben er 1 van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |