heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Tevens een vraag: Iemand bekend met de app: Skout? (URL voor de Android Market)
Zag het van de week ergens voorbij komen, wellicht interessant een keer genoemd te hebben
Hoe staat t eig met die date van jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...quote:
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:24 schreef rival het volgende:
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...
Maar ben net terug van een hele fijne vakantie, met leuke dates erin
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.
Doe ook eens vertellen dan
Heb het zelf niet gebruikt. Zag de "install-eisen" van de app en dat beviel me al meteen niet (contact lijsten uitlezen e.d.)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
Had het globaal idd van je meegekregen, maar de details nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef rival het volgende:
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vinden
heb mij de hele vakantie goed vermaakt, en de laatste paar dagen was ik met dezelfde meid.. echt een plaatje is dat![]()
die had ik zo mee willen nemen
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat klinkt goednu weer verder met de nederlandse
Op naar de buitenlandsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
beetje ver he... plus dat ze eind dit jaar richting Canada gaat.... nog verder
goed punt, dacht dat je het over haar hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonen
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Op Russianbrides.ru ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Haar uiterlijk was ook niet de enige reden dat ik mijn laatste vakantiedagen met haar doorbracht!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaal
Sterker nog...het is woensdag...quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is Silenus nog altijd zo zenuwachtig, maar nu voor zijn tweede date? Hij moet tenslotte koken en wat nu als zijn macaroni aanbrandt?! Er staat vanalles op het spel!
- heeft Morera inmiddels een tweede date gepland????? Hij was zo leuk, en zij ook, maar heeft 1 van beide inmiddels actie durven ondernemen?
- hoe is date 4 van Arjen afgelopen? Zou die inmiddels ook al samenwonen?
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
- en tot slot: heeft DP nu dat ijsje gevonden, of niet?
Cue gaat gewoon haar gangetje. Totaal niet meer bezig met internetdatingquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
er zijn gelukkig meer plekken om mannen te ontmoetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
GodverdekutIk loop echt achter
Cue_, geef de hoop niet op
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
We zullen zien Spirit... we zullen zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.
Op dat andere kan ik je volgende week antwoord geven. Zondag namelijk op vakantie, zonder haar. Maar denk dat ik braaf blijf. Geen behoefte aan.
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou hallo bij deze ook al een tijdje aan het zoeken alleen wil het niet van een leien dakje gaan.
En jij dan????quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschietenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?quote:
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Ik doe wat rustiger aan met daten. Even wat andere prioriteiten. Wel contacten die dates zullen worden. Zoek zelf dus eigenlijk niet meer, maar beantwoord wel mailtjes van dames die contact met mij leggen. En als dat goed klikt... sja... dan ga ik dat ook niet uit de weg.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.
-boks-quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:40 schreef macondo het volgende:
[..]
-boks-
Dat dus. Vooruit met de geit Ayumu.
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuurquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.
[..]
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuur
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Iemand die eerst iemand een paar hoeken verkoopt en daarna een pleister geeft en je helpt bij het invullen van de aangifte bij de politie?
Iemand die verlegen en lief is zal nooit een sterke eikel zijn. Tenzij hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Zou dat dan jou ideale man zijn?
Ik ben een man, wij doen niets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten. :
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |