Feitelijk heeft ie al gewonnenquote:
Zonder pijl had ik hem echt niet gevonden, zo zie je maar weer dat dit topic echt goed functioneert.quote:
Haha, ik zat de laatste 25km te kijken en aan het eind zie je wel twee Raborenners en je verwacht dat het Gesink en Mollema zijn maar je weet het pas zeker als de uitslag in beeld komt. Volgens mij heeft Kruijswijk wel wat tijd verloren, even de stand bekijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder pijl had ik hem echt niet gevonden, zo zie je maar weer dat dit topic echt goed functioneert.
Ja misselijkmakend gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Erg flauw van Sagan, net nog even die arm voor Gesink houden. Bah.
23seconden achter inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ik zat de laatste 25km te kijken en aan het eind zie je wel twee Raborenners en je verwacht dat het Gesink en Mollema zijn maar je weet het pas zeker als de uitslag in beeld komt. Volgens mij heeft Kruijswijk wel wat tijd verloren, even de stand bekijken.
Hij denkt daar ook Waar is Gesink? Maar dan wel op het teken formulier.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede dag, samen met Mollema.
Mee eens, ziet er vooralsnog top uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is beter dan niks aan de hand, hopelijk verliest hij dinsdag (of woensdag, wanneer is het volgende klimmetje aan de finish) ook niets.
Dat is meer voor het Waar was Gesink topic.quote:
Sowieso hoort iedereen die ook maar een beetje serieus is, toch wel te weten dat de Raborenner met nummer 1 Gesink is.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar als het op deze manier in beeld komt dan weet je toch wel wie nummer 151 is?
Zou de beelden van de Ronde van België nog wel eens terug willen zien. Of die uit de Circuito Montañes.quote:
Die etappezege in de Ronde van Belgie ben ik ook al een tijdje naar op zoek.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zou de beelden van de Ronde van België nog wel eens terug willen zien. Of die uit de Circuito Montañes.
Zonder pijl zie ik hem echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Lachend na de finish, niets aan de hand mensen!
Dat waarschuwingsbord achter hem is een prima vervangerquote:
Wel sympathiek dat De Kort denkt aan ons hart, door voor Gesink klaar te gaan liggen als stootkussen (aldus Gesink zelf die zegt dat hij op hem lag bij die val). Dan valt Robert wat minder hard. En kan hij zelfs lachend zeggen dat hij alleen een beetje bloed aan de knie heeftquote:
Is dat geen fotosoep? Ik zie twee keer het NOS-logo en geen pijl.quote:
Toch knap dat hij er weer bijligt.quote:
niet zo knap, volgens mij was het moeilijk te missenquote:
Hij kon dit onmogelijk onwijken. Valpartij ontstond 3 renners voor hem. Was een wonder dat hij het nog voor elkaar kreeg om er niet helemaal bij te liggen, maar er alleen bij te knielen.quote:
Dat hoge zadel toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe tragisch het uitvallen van Tjalingii ook is, het is nu wel iets makkelijker om vanuit de lucht Robert in het peloton te vinden.
Je kan Robert heel simpel herkennen. Echt, die unieke stijl is zelfs als hij niet op de pedalen staat niet te missen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanuit de lucht vind ik dat hoge zadel soms lastig om te zien, en dan weet ik niet waar hij is. En dan raak ik natuurlijk gefrustreerd.
Ik blijf het toch erg lastig vinden en ben erg blij met die pijlen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan Robert heel simpel herkennen. Echt, die unieke stijl is zelfs als hij niet op de pedalen staat niet te missen.
Waar zit Geesink?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
Wie zitten hier naast Gesink? Iemand?
[ afbeelding ]
quote:
Zou Dijkstra ook wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Desondanks vind ik dat de NOS standaard zo'n pijl in het shot zou moeten monteren, dat zou dit topic wellicht overbodig maken.
Je maakt een grapje tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, Gesink in het midden da's wel duidelijk iig.
Nee dat weet die dan wel. Dan wordt het waar is Mollema, waar is Kruijswijk, waar is Poels, waar is Johnny?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Herberts nieuwe zin wordt dan: "Waar is de pijl?"
Kruijswijk bekt nog niet lekker maar " Waar is Mollema" klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat weet die dan wel. Dan wordt het waar is Mollema, waar is Kruijswijk, waar is Poels, waar is Johnny?
Moet hier telkens aandenken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kruijswijk bekt nog niet lekker maar " Waar is Mollema" klinkt wel goed.
Die laatste is toch een djinger?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef sig000 het volgende:
Ze hebben alledrie dezelfde kleur haar, dat maakt het lastiger.
Ik heb geen idee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste is toch een djinger?
Oke dan wordt het waar is Koos jr?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kruijswijk bekt nog niet lekker maar " Waar is Mollema" klinkt wel goed.
Wij hoeven het ook niet te doen hè, dat is Herbert's pakkie an.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima maar dan wel in een ander topic, deze is al bezet.
Ik schakelde pas laat in maar toch 1x.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij hoeven het ook niet te doen hè, dat is Herbert's pakkie an.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
Bij de NOS weten ze nog niet hoe het moet
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk een topic met een knipoog, om Gesink in de gaten te houden, maar waardering is er zeker op z'n plaats natuurlijk ook!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:55 schreef Zhero het volgende:
Is dit naast het Waar is Gesink?-topic ook het Gesink-fantopic? Want ik zie het tot nu toe helemaal zitten met Gesink
. Lekker van voren iedere keer, goede proloog, en de schrammetjes deden hem gisteren helemaal niks en finishte gewoon weer top 20
. Zeer benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef TLC het volgende:
Volgens mij heb ik Gesink binnen zien komen, maar ik kan het mis hebben.
Volgens mij is dat Kruiswijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Ik durf hem aan:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ie donkerblond haar te hebben, zou eventueel Wynants of Kruijswijk kunnen zijn, maar op bewegend beeld lijkt het hem. Mollema staat erachter.
twee meter ervoor rijdt ook een rabo.. lijkt me niet dat dat Renshaw is, want die zal op dat moment nog wel ergens tegen het asfalt liggen.quote:
Gezien Gesink als 35e is binnengekomen, zal hij weinig oponthoud hebben gehad aan de valpartij. Dus zal hij eerder aan de rechterkant gezeten hebben. Volgens mij was dat eerste groepje (met Greipel) nog geen 35 man, maar wel met die groep daarachter. Dus ik denk niet dat dat Gesink is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Ik durf hem aan:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ie donkerblond haar te hebben, zou eventueel Wynants of Kruijswijk kunnen zijn, maar op bewegend beeld lijkt het hem. Mollema staat erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |