Ik heb hem er wel in zitten. Verwacht persoonlijk wel wat van hem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef JimKro het volgende:
Oja en kunnen we nog iets van Vino verwachten?
Ik denk dat de meeste voor deze toppers gaan. Eventueel kan je dan nog een verassing inbouwen want met een standaard team win je nooit. Verassingen hoeven niet heel onbekend te zijn, vorig jaar had ik Swift en Galimzyanov. Dat pakt alleen niet echt goed uit maarja, het was geen standaard team.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:27 schreef JimKro het volgende:
Ik heb nu Cav, Kittel, Sagan, Wigging en Evans als toppers. Is het slim om 3 sprinters en 2 klassementsrenners te nemen als toppers? Of kan ik beter en sprinter ruilen tegen iemand als VDB of Nibali ofzo?
Oja en kunnen we nog iets van Vino verwachten?
Galimzyanov verraste afgelopen April pas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste voor deze toppers gaan. Eventueel kan je dan nog een verassing inbouwen want met een standaard team win je nooit. Verassingen hoeven niet heel onbekend te zijn, vorig jaar had ik Swift en Galimzyanov. Dat pakt alleen niet echt goed uit maarja, het was geen standaard team.
Met die doping had hij die bergjes toch wel over kunnen komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Galimzyanov verraste afgelopen April pas.
Ik had vorig jaar ook Galimzyanov, idd niet heel veel punten mee gescoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste voor deze toppers gaan. Eventueel kan je dan nog een verassing inbouwen want met een standaard team win je nooit. Verassingen hoeven niet heel onbekend te zijn, vorig jaar had ik Swift en Galimzyanov. Dat pakt alleen niet echt goed uit maarja, het was geen standaard team.
Klopt, maar twijfel of Rojas het niveau van vorig jaar haalt en daarnaast is concurrentie behoorlijk toegenomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Rojas, had ik vorig jaar in mijn poule.
Toen aardig wat punten mee gepakt.
Verwacht niet veel van renshaw, meer van freire. Ik kies voor leipheimer. Wat denken jullie van ciolek en goss?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Mercurial het volgende:
Iemand nog verwachtingen van Renshaw of Freire? En de jaarlijkse vraag Leipheimer of Kloden.
Zou Cancellara überhaupt voluit willen gaan. Wanneer moet ie in Londen aan de bak?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef PeterSagan het volgende:
Dan zit Cav wie weet met Cancellara in het vliegtuig naar London...
ikzelf ben erg benieuwd naar de vorm van Farrar en Rojas. In tegenstelling tot de andere sprinters kan ik van hen niet echt hoogte krijgen. Twijfelgevallen voor de tourpoule dus.
Idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Mercurial het volgende:
[..]
ik zie Renshaw wel wat doen in de sprints , toch zeker ere plaatsen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Mercurial het volgende:
Iemand nog verwachtingen van Renshaw of Freire? En de jaarlijkse vraag Leipheimer of Kloden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |