Maar dat is ook zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Estrys het volgende:
Ja jullie kunnen me ook moed inpraten natuurlijkDat een tweede leuk is en zeggen dat je er ook zoveel voor terug krijgt
Het is ook echt heel leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef Estrys het volgende:
Ja jullie kunnen me ook moed inpraten natuurlijkDat een tweede leuk is en zeggen dat je er ook zoveel voor terug krijgt
Van niets naar 3 dagen in de week van 14.00 tot 18.30 uur BSO vind ik nogal een forse verandering. Wij hebben gelukkig niets nodig in de vakanties dus daar moet ik ook nog naar kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Overblijf heb je dan niet nodig. Dat doen ze dan standaard op school. Naschoolse opvang word in sommige gevallen wel iets meer ja!
Deed jij een edit?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry Estrys, ik moet er echt niet aan denken. Ik wil écht geen tweede.
Maar anders moest ze toch ook tot 18:30 naar de bso? Qau lange dagen blijft het toch zelfde?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
Van niets naar 3 dagen in de week van 14.00 tot 18.30 uur BSO vind ik nogal een forse verandering. Wij hebben gelukkig niets nodig in de vakanties dus daar moet ik ook nog naar kijken.
Ik snap ook niet helemaal hoe het zit. Als ze geen continurooster hebben zijn ze om 15 uit of zo? En dan heb je geen Bso nodig als ze om 14 uit zijn wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar anders moest ze toch ook tot 18:30 naar de bso? Qau lange dagen blijft het toch zelfde?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef Kersjes het volgende:
Nou Sorbo, daar ben je mooi klaar mee![]()
Voorlopig maar even niet naar de sauna, geen ruige sex en laat het pittige eten ook maar staan!
Oh ja, kinderen zijn leuk, daarom deed ik dit nog een keer...
bron: http://www.verloskundigep(...)oedingsadviezen.htmlquote:Een softijsje is heerlijk en verleidelijk als het warm is. Toch kan je het als je zwanger bent beter niet eten. Het softijs staat vaak lang in het apparaat. Daardoor kunnen er zich bacteriën in ontwikkelen. Je kunt beter een voorverpakt ijsje eten.
Het personeel dat er loopt, meestal 15/16, niet zo geïnteresseerd.... Er hoeft er maar 1 een weekje te werken en het apparaat niet zo heel goed schoonmaken...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mac heeft zo'n snelle omlooptijd dat mensen het aan durven..
Klopt, maar ook het schoonmaken van de apparaten dus.. Overal waar de ijsresten dus langere tijd blijven...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er staat in je quote lang stil staan maar dat doet het dus niet bij de Mac omdat het nogal veel gebruikt wordt. Ik eet die dingen niet dus heb nooit de keus hoeven maken destijds.
Nee, ik las het al een paar keer... Echt!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ken de adviezen.
Maar om nou te zeggen dat de mcFlurry's gaan als een malle is overdreven. Ik ben de enige die het 2 keer heeft genoemd deze week hè. Laten we nou niet overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |