abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113177111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef adesse het volgende:
Katy klinkt als dat er wat verkeerd is geschoten. Paracetamol is idd handig om te nemen en misschien ff in bad ofzo?
Hm ja, ik moet zo eerst naar de vk voor extra controle voor bloeddruk, aan de andere kant van de stad, daarna even rustig aan gaan liggen met paracetamol. Thx :*
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 09:15:33 #127
309370 Nanadu
pi_113177195
Twinkle heel veel succes vandaag en ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

KatyM balen van de lage rugpijn, maar inderdaad probeer of een paracetemol helpt.

Adesse ik hoop dat het gerommel toch goed is voor wat verweking/ontsluiting.

Ik heb echt een bagger nacht achter de rug. Gisterenmiddag en avond al enorm veel last van mijn heupen aan allebei de kanten en toen ik in bed ging liggen werd het alleen maar erger. Ik kon mijn draai niet vinden en elke houding deed pijn. Uiteindelijk lag ik echt jankend in bed :'( Naar beneden gegaan, paracetemol gepakt en mijn man heeft een ander kussen gepakt voor tussen mijn benen. Gelukkig hiermee wel in slaap gevallen., maar dat was pas rond 3.30. Om 6.30 stond mijn peuter weer lachend naast mijn bed, maar die is nu naar het kdv. Als ze langs zijn geweest voor CTG duik ik er weer even in denk ik.
pi_113177584
Vervelend van de rugpijn KatyM

Ik kom me even snel melden, want vertrek zo richting zus in Leeuwarden. Heb ook een beetje last van van spiertjes.
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:45:03 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_113178004
Mignonne O+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113178468
Goedemorgen dames

Net terug van de verloskundige. De kleine logé doet het prima en groeit goed. Voor wat betreft mijn jeuk; de verloskundige vermoedt dat ik door hormonen allergisch reageer op mijn eigen zweet. Ze heeft me wat tips gegeven om mijn zweet zo schoon mogelijk te houden en ik ga de huisarts bellen voor een verkoelend/verzachtend middeltje dat niet bijt in de open plekjes en wel met zwangerschap samen kan.
pi_113178499
Gadver! Zweet jij?!?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113178562
Nauwelijks, maar dan toch!
pi_113178602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Nauwelijks, maar dan toch!
Je bent er maar mooi klaar mee, gelukkig is het nooit erg lang warm in nederland.
pi_113178991
Dat scheelt. :) Vannacht trouwens wel heel erg goed geslapen. Gewoon een uur of zeven aaneengesloten.
pi_113179537
Help! Ik wil geen twee kinderen! Eerlijk gezegd heb ik zo'n ochtend waarop ik me afvraag waarom ik er überhaupt ooit aan begonnen ben. Echt waar :( Ik zou zo graag dat iemand Seb even een dagje neemt maar moet ik mijn moeder weer vragen en het voelt toch alsof ik faal.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_113179655
Oma vind het vast niet erg. Anders zitten jij en de kleine man elkaar alleen maar in de weg.

Maar ik snap je help ik wil er geen 2 gevoel wel hoor. Als het hier een ochtend vol chaos is denk ik ook: Jemig en dan moet er straks nog 1 bij die van alles moet en wil.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113179699
Dat gevoel had ik bij nr 2 ook heel erg... En vooral, ga ik straks net zoveel van de 2e houden? Want mn liefde voor de eerste was al zo allesomvattende, ik dacht dat er geen ruimte meer zou zijn voor nog zo exemplaar...
pi_113179870
Die twijfel heeft bij mij niks met liefde te maken maar met een dwarse peuter die geen kant op wil.
pi_113179900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Estrys het volgende:
Die twijfel heeft bij mij niks met liefde te maken maar met een dwarse peuter die geen kant op wil.
Dat doen ze, en daar heb je er straks nog 1 van :p
pi_113179923
This too shall pass. Die peuter wordt steeds ouder en makkelijker. En nu ben je zwanger, vermoeider, prikkelbaarder... Het komt goed, zeker weten!

Maar ik wil d'r ook geen twee! ;)
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:52:51 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113179971
oh Estrys, dat had ik gister met mijn peuter, veel te vroeg wakker en niet willen slapen 's middags. Mensenkinders, wat was dat kind sjacherijnig. En ze moest mee naar het ziekenhuis, geen seconde stilzitten daar. Was blij dat er twee echoscopisten waren, 1 om te echoën ;-) en 1 om de dame te entertainen.
pi_113180072
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat doen ze, en daar heb je er straks nog 1 van :p
Maar dan gaat deze mooi vijf dagen naar school :P
pi_113180256
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar dan gaat deze mooi vijf dagen naar school :P
Daar ben je ook mooi klaar mee hoor. Brengen-halen-brengen-halen, afspreken. En ze moeten om half negen op school zijn. Daar hik ik eigenlijk nog het meest tegenaan: hoe ik dat straks allemaal ga doen....
Mijn oudste blijft trouwens nu twee dagen over, als de kleintjes er zijn een tijdje vier dagen.
Met een meidenkwartet
pi_113180267
Maar goed, zaterdag ook alleen. tot zondag heeft man vrijgezellenfeest. Zondag om half 11 is hij thuis volgens de uitnodiging. Nou mooi. Om 11 uur ben ik weg, ga mooi in mijn eentje naar de sauna een dagje of zo dacht ik. Kan hij met zijn kater de hele dag met onze drammer wat doen. :P
pi_113180304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Daar ben je ook mooi klaar mee hoor. Brengen-halen-brengen-halen, afspreken. En ze moeten om half negen op school zijn. Daar hik ik eigenlijk nog het meest tegenaan: hoe ik dat straks allemaal ga doen....
Mijn oudste blijft trouwens nu twee dagen over, als de kleintjes er zijn een tijdje vier dagen.
Brengen en halen alleen. Ze hebben continu rooster :) scheelt weer een tripje
pi_113180385
Continu rooster. Klinkt ideaal! Zit er bij ons in het durrup nog even een paar jaar niet in denk ik. Mijnes zit ook nog op gym en zwemmen en dan heb je ook nog de afspraakjes. Echt, je krijgt er een baan bij als ze naar school gaan.
Ook leuk hoor, begrijp me niet verkeerd. Het laatste jaar thuis met mijn oudste was echt niet leuk. Ze was ZO klaar om naar school te gaan.
Met een meidenkwartet
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:07:22 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113180463
oh dat continu rooster vind ik stom, wij zouden eigenlijk geen overblijven en bijna geen naschoolse opvang hebben maar ze gaan het rooster van de basisscholen hier vervangen naar een continurooster waardoor we daartoe nu wel gedwongen worden. Maar goed dat heeft niets met zwanger en geboorte te maken.

Gister voor het laatst naar mini 2.0 gekeken. Nu pas weer 21 juli....
pi_113180517
Een baan erbij al ze naar school gaan? Echt niet. Helemaal niet met continurooster. Hier is gewoon de afspraak dat speelafspraakjes gemaakt worden als ik hem 's ochtends breng. Als ik 's middags op schoolplein sta gaat ie ook mee naar huis. Had ie maar eerder moeten bedenken :P Als straks hier de kleine geboren word is het nog een paar maand en dan gaat Leander gelukkig ook naar school. Anders kon je mij denk ik ook afvoeren ;)
pi_113180559
Overblijf heb je dan niet nodig. Dat doen ze dan standaard op school. Naschoolse opvang word in sommige gevallen wel iets meer ja!
pi_113180697
Ja jullie kunnen me ook moed inpraten natuurlijk ;) Dat een tweede leuk is en zeggen dat je er ook zoveel voor terug krijgt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')