Hm ja, ik moet zo eerst naar de vk voor extra controle voor bloeddruk, aan de andere kant van de stad, daarna even rustig aan gaan liggen met paracetamol. Thxquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef adesse het volgende:
Katy klinkt als dat er wat verkeerd is geschoten. Paracetamol is idd handig om te nemen en misschien ff in bad ofzo?
Je bent er maar mooi klaar mee, gelukkig is het nooit erg lang warm in nederland.quote:
Dat doen ze, en daar heb je er straks nog 1 van :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Estrys het volgende:
Die twijfel heeft bij mij niks met liefde te maken maar met een dwarse peuter die geen kant op wil.
Maar dan gaat deze mooi vijf dagen naar schoolquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doen ze, en daar heb je er straks nog 1 van :p
Daar ben je ook mooi klaar mee hoor. Brengen-halen-brengen-halen, afspreken. En ze moeten om half negen op school zijn. Daar hik ik eigenlijk nog het meest tegenaan: hoe ik dat straks allemaal ga doen....quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar dan gaat deze mooi vijf dagen naar school
Brengen en halen alleen. Ze hebben continu roosterquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi klaar mee hoor. Brengen-halen-brengen-halen, afspreken. En ze moeten om half negen op school zijn. Daar hik ik eigenlijk nog het meest tegenaan: hoe ik dat straks allemaal ga doen....
Mijn oudste blijft trouwens nu twee dagen over, als de kleintjes er zijn een tijdje vier dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |