abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 20:24:03 #101
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113158340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Zo schattig O+
W
Z
E
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:16:17 #102
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113160981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113163924
Zo dat is alweer even geleden! Ik heb wel meegelezen maar even niet gepost (lukt me niet op mijn blackberry?)

Coco, fijn dat je 20weken echo goed was! Voel je al iets bewegen? En wist jij nou het geslacht ook al?

Hoe is het met freubelot?

Lenehe wat een knappe dame hebben jullie geproduceerd. Gave foto's!!

Met mij gaat alles goed! Ik word wel gek van de beenkrampen snachts, maar dat is het enige waar ik last van heb gelukkig :)
pi_113164370
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee, nee, ik was alvast the legal work aan het uitzoeken voor het uithuwelijksproject!!
Ha! Mooi zo :D Ik kan dus binnenkort een voorstel verwachten in mijn inbox? :7 :+

--> Mignonne, schattig :D O+
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Kwisted het volgende:
Coco, fijn dat je 20weken echo goed was! Voel je al iets bewegen? En wist jij nou het geslacht ook al?

Met mij gaat alles goed! Ik word wel gek van de beenkrampen snachts, maar dat is het enige waar ik last van heb gelukkig :)
Sinds een paar dagen voel ik heel soms heel licht iets 'bewegen'. Tis ook maar kort dan. Dus gaat wat ver om het echt bewegen te noemen :+ En nee, wij weten dus niet wat het wordt. Blijft een verrassing tot 8 november :D

Beenkrampen? Meh, dat lijkt me ook niet relaxed! Ik heb zelf wat kleine dingetjes, maar ik heb sowieso een hoge pijngrens en ben veel gewend, zeg maar, door de colitis. Denk dat dat toch ook wel wat meehelpt, scheelt alweer :)
pi_113164932
Coco finn dat je echo zo goed was! Alleen jammer daf je geen plaatjes hebt voor het plakboek.

Wij mogen morgen voor de tweede ronde. Hoop dat het gaatje spontaan is dicht gegroeid en wellicht dat we onze meis nog even vlug mogen bewonderen.
pi_113166365
Kwisted, restless legs? Morgen even magnesium-calcium bruistabletten halen bij het kruidvat! Gouden tip van flip ;) ik weet niet hoe ik vorige zwangerschap heb overleefd zonder.. (alleen na de 37 weken niet meer gebruiken, het kan weeën remmen :))
  donderdag 21 juni 2012 @ 07:30:40 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113175972
*zucht*
Sorry dames, vandaag geen positieve dag. Kan er weinig anders van maken helaas...
.... met gevoel voor drama....
pi_113175993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 07:30 schreef Kersjes het volgende:
*zucht*
Sorry dames, vandaag geen positieve dag. Kan er weinig anders van maken helaas...
Uhoh en het is nog maar half acht. Sterkte vandaag.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_113176051
Hier wel goed begin van de dag. Lekker geslapen vannacht dus nu nog niet zo moe. Mikael is al bij zijn vader dus ik hoef straks ook niet dat heen en weer naar school enzo. Straks alleen Leander naar de psz brengen, even lang de winkel, dan bij de buurvrouw kopje thee drinken, Leander ophalen ophalen, langs de visboer en dan lekker naar huis niks meer doen. Ja met zijn allen lekker uurtje slapen :P Vanavond met de mannen de stad in :Y
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113176201
Twinkle succes morgen vandaag! Ik hoop hard met jullie mee.

Kwisted, ik heb ook veel kramp in mijn benen. En in mijn linkervoet. Heel pijnlijk. Ik moet er soms wel een paar keer per nacht voor opstaan.

Mijn linker enkel (ja, alleen links, ik snap er niets van) is aan het opzwellen van vocht. Wat zijn ook al weer de middeltjes? Alles wat dit ook maar enigszins kan verhelpen is het proberen waard.

Ik heb een goede dag vandaag. Ik stuur mijn positieve vibes even hier rond *O*
En nog een voor Kersjes *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Cathmar op 21-06-2012 08:59:52 ]
Met een meidenkwartet
pi_113176342
Goedemorgen mensen!

Kalium helpt tegen restless legs :) (en volgens mij ook tegen kramp, maar pin me er niet op vast)
Zit in banaan.
Met een banaan of 2 per dag zou je er geen last meer van moeten hebben.

Mijn rechterenkel lijkt op mijn buik :+ maar dat is dan weer geen vocht :P
Vannacht om een uur of 4 zette ik perongeluk mijn gewicht erop. *KNAP*
Dat was een zeer onaangenaam gevoel, gevolgd door een 'hehe, stuk beter!'
Nu alleen nog de pijn van de banden, maar er zat dus nog wel iets niet helemaal op zijn plek. En nu wel O+
En de rest gaat wel over :)
pi_113176563
Kers :( :*

Hier onrustige nacht gehad. Maar het zet telkens niet door. Dus ik maak er gewoon weer een rustige aanrommeldag van.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:36:01 #113
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113176572
Bijna alles gaat gelukkig over. Als er maar genoeg tijd overheen gaat.
Dank voor de positieve vibes Cathmar, hopelijk werken ze een beetje!
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:41:26 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113176628
Nou moe, ik dacht nog een beker mango-ijs in de vriezer te hebben staan, maar helaas -O-
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:46:47 #115
258612 nytar
boys boys boys
pi_113176704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:41 schreef Kersjes het volgende:
Nou moe, ik dacht nog een beker mango-ijs in de vriezer te hebben staan, maar helaas -O-
dat is teleurstellend! Ik heb nog een zelf gemaakt yoghurt perzik ijsje voor je?

16 weken vandaag! Voel me steeds beter. Vanacht ook bijna 10 uur geslapen :) 't is dat mn bijna peuter wakker was, anders had ik er nog een paar uur aangeplakt :)
pi_113176726
Twink, heel veel succes vandaag! Ik duim voor jullie!!

Freecell: "KNAP"?? Meh.. Het klinkt niet prettig, maar fijn dat t hielp :+

Kersjes :*

Vandaag precies 20w zwanger *O* Al zat ik bij de 16w echo op +6 en bij de 20w op +7. Benieuwd of dat ook wat uitmaakt straks :D

Ik ben nu officieel op de helft. De helft! Wat gaat t snel! :o Nu nog 4 weekjes werken en dan 6 weken vakantie. Dan 5 weekjes werken en zwangerschapsverlof! :o
pi_113176793
Kersjes balen :*
Clauweee balen dat het niet doorzet.
Freecell lekker kan dat soms zijn. Vind het wel een ranzig gehoor, maar het kan soms echt opluchten.

Hier lekker geslapen en verder niet zoveel bijzonders. Kind naar kdv met zijn uitdeelspulletjes (vandaag echt jarig). Zo om 11.00 in het ziekenhuis voor ctg. Ben benieuwd.
pi_113176811
Twinkel heel veel succes vandaag. Hoop dat het gaatje is dicht gegroeid.
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:58:06 #119
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_113176876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco finn dat je echo zo goed was! Alleen jammer daf je geen plaatjes hebt voor het plakboek.

Wij mogen morgen voor de tweede ronde. Hoop dat het gaatje spontaan is dicht gegroeid en wellicht dat we onze meis nog even vlug mogen bewonderen.
Succes vandaag!!
pi_113176902
Ik heb me toch een rugpijn, niet normaal, kon er niet van slapen. Blegh.

Adesse, ben benieuwd, hopelijk is er al wat activiteit te zien!

Clauwhee, dat gerommel is vast wel ergens goed voor hoor, je hebt straks vast een flitsende start.

Twinkle,msucces met de echo, hopelijk geen gaatje meer :)
pi_113177001
Coco! *O*
En vindt je het echt snel gaan? Haha, het is mijn traagste zwangerschap ooit geloof ik ;)

KatyM: gewoon paracetamolletje pakken? Kan geen kwaad en dan ga je je rug minder krampachtig houden, waardoor het sneller over is.
pi_113177007
Katy contstante rug pijn of trekt het weg en komt het weer? Misschien iets verkeerd geschoten?

Ik hoop het. Ik ben ieder geval blij als alles goed is :)
pi_113177013
23w vandaag *O*

Twinkle succes vandaag.

:O pfff moe. Naja nog 1 dag werken. Ga tot aan mijn verlof 4 dagen per week werken. Zo kan ik mijn vakantiedagen nog een beetje opnemen.

De kraamzorg komt vandaag langs voor een intake gesprek.. ben benieuwd.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113177026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:04 schreef freecell het volgende:
Coco! *O*
En vindt je het echt snel gaan? Haha, het is mijn traagste zwangerschap ooit geloof ik ;)

KatyM: gewoon paracetamolletje pakken? Kan geen kwaad en dan ga je je rug minder krampachtig houden, waardoor het sneller over is.
Ja, dat zou ik best even kunnen doen inderdaad, wie weet. Thx.

Adesse, tis constant, gewoon lage rugpijn, maar dan wat graadjes erger. Ik schreeuw echt 'aaaauw' bij het opstaan en gaan zitten :').
pi_113177078
Katy klinkt als dat er wat verkeerd is geschoten. Paracetamol is idd handig om te nemen en misschien ff in bad ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')