quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zo schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ha! Mooi zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, nee, ik was alvast the legal work aan het uitzoeken voor het uithuwelijksproject!!
Sinds een paar dagen voel ik heel soms heel licht iets 'bewegen'. Tis ook maar kort dan. Dus gaat wat ver om het echt bewegen te noemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef Kwisted het volgende:
Coco, fijn dat je 20weken echo goed was! Voel je al iets bewegen? En wist jij nou het geslacht ook al?
Met mij gaat alles goed! Ik word wel gek van de beenkrampen snachts, maar dat is het enige waar ik last van heb gelukkig
Uhoh en het is nog maar half acht. Sterkte vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:30 schreef Kersjes het volgende:
*zucht*
Sorry dames, vandaag geen positieve dag. Kan er weinig anders van maken helaas...
dat is teleurstellend! Ik heb nog een zelf gemaakt yoghurt perzik ijsje voor je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:41 schreef Kersjes het volgende:
Nou moe, ik dacht nog een beker mango-ijs in de vriezer te hebben staan, maar helaas
Succes vandaag!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco finn dat je echo zo goed was! Alleen jammer daf je geen plaatjes hebt voor het plakboek.
Wij mogen morgen voor de tweede ronde. Hoop dat het gaatje spontaan is dicht gegroeid en wellicht dat we onze meis nog even vlug mogen bewonderen.
Ja, dat zou ik best even kunnen doen inderdaad, wie weet. Thx.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:04 schreef freecell het volgende:
Coco!
En vindt je het echt snel gaan? Haha, het is mijn traagste zwangerschap ooit geloof ik
KatyM: gewoon paracetamolletje pakken? Kan geen kwaad en dan ga je je rug minder krampachtig houden, waardoor het sneller over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |