SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Mocht wat tekenen bij DSFquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:08 schreef Pien85 het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog en dan heb ik vakantie
Ja, dat kan ik begrijpen.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:08 schreef Pien85 het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog en dan heb ik vakantie
Uhm, wat is DSFquote:
Niet echtquote:
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echtWil wel wat dagjes weg, maar nog weinig gepland, dagje Beekse Bergen met HJ, 30 juni meet, 1 juli even met oude klant van mij naar de geitenboerderij
BB is cool!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echtWil wel wat dagjes weg, maar nog weinig gepland, dagje Beekse Bergen met HJ, 30 juni meet, 1 juli even met oude klant van mij naar de geitenboerderij
Draw Something (Free)quote:
Wel even wat tijd voor jezelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Messyquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef MsMessy het volgende:
GoedemorgenSlecht geslapen, maar een goed humeur
Ja die!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd
De geitenboerderij in het A'damse bos toevallig?
Da's ook niet alles dan Eenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
@MsMessy: GoedemorgenBij mij is het andersom
Ja! Heerlijk! En is ook maar goed dat ik niet wegga hoor, als ik thuis blijf dan kan ik even bijkomen enzo... Als ik wegga rust ik toch altijd minder uit.quote:
Ah,rightquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja die!Samen met een vrouw met alzheimer...
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja! Heerlijk! En is ook maar goed dat ik niet wegga hoor, als ik thuis blijf dan kan ik even bijkomen enzo... Als ik wegga rust ik toch altijd minder uit.
Autoquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Goed geslapen maar ik heb een beetje hoofdpijn
Genoeg zaken in A'dam te vinden. In Amstelveen toch ook wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waar ik fatsoenlijke sneakers kan kopen?Enige paar platte schoenen dat ik heb blijkt een gat in te zitten
Ik heb al jaaaaren geen platte schoenen meer gekocht dus geen flauw idee waar ik daarvoor moet zijn
Schoenenwinkel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waar ik fatsoenlijke sneakers kan kopen?Enige paar platte schoenen dat ik heb blijkt een gat in te zitten
Ik heb al jaaaaren geen platte schoenen meer gekocht dus geen flauw idee waar ik daarvoor moet zijn
Ga wel vaker even een dagje of middagje weg met haar, erg leukquote:
Alles zelf indelen doe ik ook als ik wel wegga hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo.
Lekker alles zelf indelen
Geen flauw ideequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg zaken in A'dam te vinden. In Amstelveen toch ook wel.
You don't sayquote:
jawelquote:
Goedemorgen! Van al dat bellen van gisteren zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Goed geslapen maar ik heb een beetje hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |