Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar . Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen! .
Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezen Mooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
Op woensdag 20 juni 2012 08:15 schreef Guppyfriend het volgende: Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte
Oeeeeh het is bijna
En regen is idd veel beter dan hitte. Stiekem hoop ik op een flinke plensbui vrijdagavond
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezen Mooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
Yay! Bijna je P! Nja, sterker nog, dat tentamen ga je halen. Hoe dan ook
Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken. Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
PS Is er iets wat ik echt moet weten, wat de laatste week hier gebeurd is? (behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)
Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende: Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken. Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
PS Is er iets wat ik echt moet weten, wat de laatste week hier gebeurd is? (behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)
Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende: Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken. Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten
Dat weet ik niet. De woensdag ochtend is blank op de lijst die ik heb. Wat ik begreep kijken ze wie er komen (toch een rot tijd voor de meeste) en dan beslissen ze ter plekken wie wat gaat doen. Dus ik laat me verassen
Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende: Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken. Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
Heb vanochtend gelopen ipv gisteravond... Ging alleen compleet niet naar m'n zin. Ik denk dat het komt omdat m'n huidige outfit nu toch echt te warm is (temperatuur buiten is ineens heerlijk, maar dus niet voor een lange trainingsbroek ). Uiteindelijk was ik dus na iets meer dan 4 km compleet uitgeteld terwijl ik helemaal niet hard gelopen heb (ik dacht nog: oh ik heb zeker onbewust zitten sprinten ofzo, dat m'n tong nu op m'n schoenen hangt), zo'n 9,25 km/uur.
Achja, als het vrijdag maar goed gaat. Hoop dat m'n bestelde hardloopkleding vandaag aankomt en past
Op woensdag 20 juni 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende: Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar . Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen! .
AFHAKERT!
Maar goed. Het is dus niet zo dat iemand die zich aanmeldt alleen maar de 10km kan lopen. Er kan volaan geschoven worden, dus als je 5km wil lopen, gewoon aanmelden. Dan loopt iemand anders wel een andere afstand. Dat komt helemaal goed. Aanmelden dus!