quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je 1.6 en 2,0 overneemt(met de punt en komma)
nee 1.6 is minimaal. Je hebt eerst meer, want minder wordt door slijtage. Er wordt dan geadviseerd bij 4 al te vervangen, las ik net.quote:
Ja, is ook zo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat profiel het aantal mm profieldiepte was en dat die dus alleen maar afneemt..
4 zelfs?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee 1.6 is minimaal. Je hebt eerst meer, want minder wordt door slijtage. Er wordt dan geadviseerd bij 4 al te vervangen, las ik net.
Loop je nou te trollen of wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan van 1,6 mm naar 2,0 mm gaan :S
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha nee je hebt eerst veel meer. Maar door slijtage wordt dat minder. Er wordt dus geadviseerd tijdig te vervangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Bandenfabrikanten raden aan om zomerbanden al te vervangen bij een profieldiepte van 3 mm, terwijl voor winterbanden dit advies wordt gegeven bij 4 mm.
Veel garagebedrijven en bandenbedrijven raden aan de autobanden te vervangen bij een profieldiepte van 2 mm.
Volgens de Wet moet de minimale profieldiepte van autobanden 1 mm bedragen om aan het verkeer te mogen deelnemen.
Bij een APK-keuring wordt een minimale profieldiepte van 1,6 mm als veiligheidsnorm gebruikt. Wanneer de profieldiepte minder is, dan wordt het dringende advies gegeven de banden te gaan vervangen.
Je euh het is beter bij 2, maar mag ook 1.6 of 1.0 zijn, kijk maar wat je het beste uitkomtquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef Devvie het volgende:
Wet zegt dus 1.. wtfnu ben ik zelf ook de kluts kwijt
Graag gedaan he. Veel succes, ik zal voor je duimen.quote:
spannend hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
heel sc in rep en roer door een bandenspanning vraag
Volgende keer wacht ik dus tot 1.6. Scheelt weer 500 euro voor 2 x wat rubberquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je euh het is beter bij 2, maar mag ook 1.6 of 1.0 zijn, kijk maar wat je het beste uitkomt
Bandenspanning jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Dan nog, dadelijk vergeet ik het.quote:
Is er eigenlijk nog wel een onderwerp wat zonder commentaar besproken kan worden hier?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn houten wielen hoeven helemaal niet worden te vervangenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende keer wacht ik dus tot 1.6. Scheelt weer 500 euro voor 2 x wat rubber
Neuhquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een onderwerp wat zonder commentaar besproken kan worden hier?
Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een onderwerp wat zonder commentaar besproken kan worden hier?
Ik wou 'zucht' als reply doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef Chai het volgende:
alle reacties die hierop komen, ik moet nu al huilen.
Je poes heeft honger volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb een poes tussen mn benen hahh
soort zoekt soort?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef wolvendagen het volgende:
Is dat ooit wel zo geweest dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:17 schreef Chai het volgende:
alle reacties die hierop komen, ik moet nu al huilen.
wat een lange poesquote:
Ja hoor.quote:
Hoeso?quote:
moest ik aan denken jaquote:
quote:
TOEDELEDOKIquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:24 schreef Devvie het volgende:
Zo, en wat zeggen we tegen de vitamientjes??
weet niet? ik praat nooit tegen fruitquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:24 schreef Devvie het volgende:
Zo, en wat zeggen we tegen de vitamientjes??
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet niet? ik praat nooit tegen fruit
quote:
quote:
Je zou er ook geen nee tegen zeggen, geef toe.quote:
niet tussen de benen van WD willen liggenquote:
Ligt aan mijn emotionele staat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou er ook geen nee tegen zeggen, geef toe.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou er ook geen nee tegen zeggen, geef toe.
vlasline plsquote:
vlażquote:
Ze komen nooit zoals altijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef wolvendagen het volgende:
10:13 bezorger is met pakketje onderweg
komt vast wanneer ik net weg ben
Je bent in ieder geval al voorbereidquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef wolvendagen het volgende:
3 maanden wachten dont worry we komen morgen terug als je er niet bent
Die vieze flikker is met peter pan getrouwd manquote:
Doe foto van je poes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een briefje ophangen als ik weg ben.
"Bij geen reactie, pakket gaarne af te leveren bij één van de buren. Wacht er al 3 maanden op. Groetjes."
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vieze flikker is met peter pan getrouwd man
Ik hang altijd een briefje met mn telefoonnummer opquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een briefje ophangen als ik weg ben.
"Bij geen reactie, pakket gaarne af te leveren bij één van de buren. Wacht er al 3 maanden op. Groetjes."
...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Poes is thuis, maar niet in staat de deur te openen."quote:
er lopen hier ook vaak zat mongolen door de straat met nep collectes, dus dat doe ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hang altijd een briefje met mn telefoonnummer open ik ben nog nooit NIET gebeld
Wat is de connectie tussen een telefoonnummer en een nep collecte?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
er lopen hier ook vaak zat mongolen door de straat met nep collectes, dus dat doe ik niet
wat? hij is homo, en dan zo een karakter zetten... lame.quote:
geen zin dat valse Marokkanen en Antillianen mij gaan bellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen een telefoonnummer en een nep collecte?
NPH is geen homo, NPH is een baasquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat? hij is homo, en dan zo een karakter zetten... lame.
Had jij het liever willen doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
the dumb is strong with this onequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.quote:
AH ZEMMEL, TFOE.. JIJ BENT ECHT EEN BEZEMquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
geen zin dat valse Marokkanen en Antillianen mij gaan bellen
ga huilenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is wel homo. En al lang geen baas meer.quote:
heb een keer zonne kk gek gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
AH ZEMMEL, TFOE.. JIJ BENT ECHT EEN BEZEM
ik heb geen woorden voor jouw kk falende woorden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is wel homo. En al lang geen baas meer.
Waarom? omdat ik nph niet een baas vind?quote:
Omdat de mening anders is als die van jou? eigenlijk moet ik hier niet eens op replyenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb geen woorden voor jouw kk falende woorden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Zosk het volgende:
Nooit gekeken die serie, lijkt me echt zo saai.
Ik leef niet meer.quote:
haten op EN PIE AGEquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |