Schaken is wel heel lang geledenquote:
uhm 14 jaar geleden sowiesoquote:
Ben ik ookquote:
Ja deze ook uit 2003quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
M'n originele FOK! account is uit 20-01-2003
En bedanktquote:
Gebruik hem pas de laatste 3 jaar echtquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Is toch zo?
Nja, meer in de zin van zoveel tijd verkwist met klooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef Chai het volgende:
Wat is de grootste slaapkamerfantasie van de meeste vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef Chai het volgende:
Wat is de grootste slaapkamerfantasie van de meeste vrouwen?boem-dikkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Wat een pisvergelijking. Als je wil gamen op je laptop moet je überhaupt geen Macbook kopen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een pisvergelijking. Als je wil gamen op je laptop moet je überhaupt geen Macbook kopen.
[..]
Wat een pisvergelijking. Als je wil gamen op je laptop moet je überhaupt geen Macbook kopen.
[..]
quote:
quote:
Mis ik iets?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee. Diablo 3 draait prima op m'n Macbook en als ik BF3 wil doen start ik m'n PS3 wel op.quote:
Met je Xbox zeker.quote:
Morgen, Tli!quote:
Ik heb beiden, en vind de xbox idd fijnerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met je Xbox zeker.
De God of War en Uncharted games zijn alleen al een reden waarom de PS3 toffer is.
Mijn 360 staat sinds kort op de slaapkamer, nooit gebruikt. Daarvoor 2 jaar ineen plastic zakquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:30 schreef Devvie het volgende:
Heul wel, anders had ik er geen staan die al 2jaar staat te verstoffen
360 alleen gebruikt voor AC2 en voor guitar hero'squote:Op woensdag 20 juni 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn 360 staat sinds kort op de slaapkamer, nooit gebruikt. Daarvoor 2 jaar ineen plastic zak
Het is Blu-rayquote:
ook dat, maar liever mediakastje wat alles kan afspelen wat je erop gooitquote:
Mijn Asrock met XBMCquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef wise het volgende:
[..]
ook dat, maar liever mediakastje wat alles kan afspelen wat je erop gooit
Alle vlekken van je tapijt weggewerkt btw?quote:
wut?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle vlekken van je tapijt weggewerkt btw?
Van die kotsende kat denk ik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
De nieuwe God of War wordt ook awesome.
"DO YOU DARE TO DEFY THE GODS?"
WAT?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
Omg, garbage was zooo tof.En wie stond er op iets van 5 meter van me af? Jawel, ons aller Lamon.
hoaxquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
Omg, garbage was zooo tof.En wie stond er op iets van 5 meter van me af? Jawel, ons aller Lamon.
en om dit extra kracht bij te zetten: WAT?!quote:
Je hebt vast wel een foto gemaakt toch ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
Fast niet. Gewoon een schreeuw om aandacht dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een foto gemaakt toch ?
en gevraagd of hij voor die foto een bordje met "Hallo Fok!kers, apawrt hè?" wilde vasthouden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een foto gemaakt toch ?
Doe dan gewoon gelijk een foto voor keukenkastjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en gevraagd of hij voor die foto een bordje met "Hallo Fok!kers, apawrt hè?" wilde vasthouden.
Kan hem wel mailen of hij daar echt was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fast niet. Gewoon een schreeuw om aandacht dit.
Doe het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hem wel mailen of hij daar echt was.
Is verschillend. Staat in de deur of benzineklepje. Meestal rond 1.8/2.0quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:02 schreef wolvendagen het volgende:
wat is de bandenspanning die je moet hanteren? die had ik fout vorige keer omdat da niet in mijn boek stond
www.10minutemail.comquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:01 schreef Chai het volgende:
Nee, moet ik weer een speciaal e-mailadres maken en zo.
gracias en er was nog zoiets over een of andere afstand tussen band en velg of zo hoeveel mm dat wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is verschillend. Staat in de deur of benzineklepje. Meestal rond 1.8/2.0
Profieldikte? 1.6mm oidquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gracias en er was nog zoiets over een of andere afstand tussen band en velg of zo hoeveel mm dat was
Staat op de band.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gracias en er was nog zoiets over een of andere afstand tussen band en velg of zo hoeveel mm dat was
Oh dat. Ja.quote:
Het profiel neemt toe? :Squote:Op woensdag 20 juni 2012 10:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
1.6 is wettelijk en ik dacht dat ze aanbevelen bij iets van 2,0mm te gaan vervangen..
Ooh valt mee. Ik had mn motor pas na 3xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 1.6 is minimaal, beter is om bij 2,0 te vervangenquote:
Ik had het over de bandenmaat aan de zijkant, dat slijt er niet zo snel af tenzij je graag langs stoeprandjes rijdt.quote:
Mooi ook hoe je 1.6 en 2,0 overneemtquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, 1.6 is minimaal, beter is om bij 2,0 te vervangen
Oh ik dacht dat profiel het aantal mm profieldiepte was en dat die dus alleen maar afneemt..quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, 1.6 is minimaal, beter is om bij 2,0 te vervangen
Lijnbusstylequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over de bandenmaat aan de zijkant, dat slijt er niet zo snel af tenzij je graag langs stoeprandjes rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |