Die vieze flikker is met peter pan getrouwd manquote:
Doe foto van je poes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een briefje ophangen als ik weg ben.
"Bij geen reactie, pakket gaarne af te leveren bij één van de buren. Wacht er al 3 maanden op. Groetjes."
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vieze flikker is met peter pan getrouwd man
Ik hang altijd een briefje met mn telefoonnummer opquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een briefje ophangen als ik weg ben.
"Bij geen reactie, pakket gaarne af te leveren bij één van de buren. Wacht er al 3 maanden op. Groetjes."
...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Poes is thuis, maar niet in staat de deur te openen."quote:
er lopen hier ook vaak zat mongolen door de straat met nep collectes, dus dat doe ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hang altijd een briefje met mn telefoonnummer open ik ben nog nooit NIET gebeld
Wat is de connectie tussen een telefoonnummer en een nep collecte?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
er lopen hier ook vaak zat mongolen door de straat met nep collectes, dus dat doe ik niet
wat? hij is homo, en dan zo een karakter zetten... lame.quote:
geen zin dat valse Marokkanen en Antillianen mij gaan bellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat is de connectie tussen een telefoonnummer en een nep collecte?
NPH is geen homo, NPH is een baasquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat? hij is homo, en dan zo een karakter zetten... lame.
Had jij het liever willen doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
the dumb is strong with this onequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.quote:
AH ZEMMEL, TFOE.. JIJ BENT ECHT EEN BEZEMquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
geen zin dat valse Marokkanen en Antillianen mij gaan bellen
ga huilenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is wel homo. En al lang geen baas meer.quote:
heb een keer zonne kk gek gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
AH ZEMMEL, TFOE.. JIJ BENT ECHT EEN BEZEM
ik heb geen woorden voor jouw kk falende woorden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is wel homo. En al lang geen baas meer.
Waarom? omdat ik nph niet een baas vind?quote:
Omdat de mening anders is als die van jou? eigenlijk moet ik hier niet eens op replyenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb geen woorden voor jouw kk falende woorden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Zosk het volgende:
Nooit gekeken die serie, lijkt me echt zo saai.
Ik leef niet meer.quote:
haten op EN PIE AGEquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |