Dan doet ie het al beter dan Heloef. Daarvan werd er een zo droog als de Sahara.quote:
echt hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM gewoon in het geilste groepswhatsapp gesprek ooit!
Die foto's van hemquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat, is mijn motto.
Wat mis ik? En waarom heb ik geen WhatsApp?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM gewoon in het geilste groepswhatsapp gesprek ooit!
Foto's van ook_gek!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat mis ik? En waarom heb ik geen WhatsApp?
Koop een nieuwe telefoon danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja waarom heb jij geen whatsappquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriend en zolang ik zo weinig tijd heb moet ik prioriteiten stellen he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Benzin.![]()
Wel zomaar beetje met anderen afspreken hè, hoe durf je!
Ik geloof mijn ogen niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriend en zolang ik zo weinig tijd heb moet ik prioriteiten stellen he?![]()
Maar komt goed, als ik het binnenkort weer wat minder druk heb dan drinken we wel een keertje een kop koffie of een andere drank naar keuze
Morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ga gewoon eens even bezig zijn met die verkoper in plaats van mij de ogen uit steken.
Absint.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriend en zolang ik zo weinig tijd heb moet ik prioriteiten stellen he?![]()
Maar komt goed, als ik het binnenkort weer wat minder druk heb dan drinken we wel een keertje een kop koffie of een andere drank naar keuze
Ja daaaaag, een half jaar terug zei ik dat het prima was maar als je er geen zin an hebt omdat ik al bezet ben ging er toch al iets mis ergens. En het was ook om je te helpen, maar zo te zien gaat het prima.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks wil ze alleen maar hors d'age cognac drinken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nog even wat regelen voor mijn nieuwe telefoon dus ik moet terug naar de winkel. Dus dan maar de verkoper even meteen ook doen want die was echt best erg leukquote:
Jij hebt m'n telefoonnummer niet eens, dus dan zou je er toch niets aan hebben gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja waarom heb jij geen whatsapp
ik zeg trioquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
IK.
ZAG.
NET.
DE.
MAN.
VAN.
MIJN.
MOEDER.
POEDELTJENAAKT!!
Ik zeg klooster!quote:
ow echt nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt m'n telefoonnummer niet eens, dus dan zou je er toch niets aan hebben gehad
Wantquote:
Eens, maar toen was ik nog te bang en kreeg ik het steeds drukker en weet ik het wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja daaaaag, een half jaar terug zei ik dat het prima was maar als je er geen zin an hebt omdat ik al bezet ben ging er toch al iets mis ergens. En het was ook om je te helpen, maar zo te zien gaat het prima.
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, maar toen was ik nog te bang en kreeg ik het steeds drukker en weet ik het wat.![]()
Zeker weten dat je geen koffie wil drinken? Ik kan goede verhalen vertellen tijdens de koffie
Nee!quote:
quote:
Het is tenslotte al half 12quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow echt niet
Hmzzz
Dan ga ik maar slapen
Ransaap!!quote:
twitter:Huppelmuts twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 19:11:23Vandaag zag ik de vriend van mijn moeder geil nakend, hopend op stomende hete sex nu
reageer retweet
Ik hou van jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter:Huppelmuts twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 19:11:23Vandaag zag ik de vriend van mijn moeder geil nakend, hopend op stomende hete sex nu
reageer retweet
Oh godquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk whatsapp groepsgesprek is leuk
Ik lig dubbel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk whatsapp groepsgesprek is leuk
Oh joyquote:
Het neurootje, het ochtendhumeurtje, het huisvredebreukje, het minderwaardigheidscomplexje.quote:
Dat was een toffe reclamequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Het neurootje, het ochtendhumeurtje, het huisvredebreukje, het minderwaardigheidscomplexje.
Gutteguttegut.
Ja maar nu heb ik het even te druk om jou te pesten dus daar baal ik stiekem best wel vanquote:
Aan het masturberen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik het even te druk om jou te pesten dus daar baal ik stiekem best wel van
Cola lust ik wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan ook goede verhalen vertellen tijdens een cola
Bijna, whatsappen met ook_gek. Zijn bh is al uit en ik heb de foto ervan gezien nou HUBBA HUBBA HUBBAquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna, whatsappen met ook_gek. Zijn bh is al uit en ik heb de foto ervan gezien nou HUBBA HUBBA HUBBA
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word nooit blij van jouw foto's dus nee
De eerste cola is van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste cola is van mij
Gierige hollanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |