Goed bezig jij!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien komt het dan toch ooit nog een keer goed met me
ik DM m'n nummer even naar je. Momentje.quote:
En nou nog maar hopen dat ze jouw type is!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien komt het dan toch ooit nog een keer goed met me
Ik heb een shirt van Ajax Capetownquote:
Ik zou hem niet hebben kunnen maken, ik vond 'm heel erg scherp. Punten gescoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt nog een topgrap gemist daarnet twi. Zonde wel.
Gaan we dan geile appjes sturen naar elkaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik DM m'n nummer even naar je. Momentje.
Internetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo, goed bezig!
Waar heb je haar leren kennen? En hoe pak je dit soort dingen nu aan?
ik doe niet aan loze uitspraken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we dan geile appjes sturen naar elkaar?
Help ik krijg nog echt een DM ook
Niet? Shit, dan had ik hem niet moeten maken denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou hem niet hebben kunnen maken, ik vond 'm heel erg scherp. Punten gescoord.
Jawel, want ik heb gelachen. Dat is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Shit, dan had ik hem niet moeten maken denk ik.
Volgens mij zien we elkaar allebei erg zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En nou nog maar hopen dat ze jouw type is!
BENZIN, GEILE DONDERRRRRRRRRRRR yYEAAAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij zien we elkaar allebei erg zittenHele tijd elkaar plagen enzo
![]()
![]()
Maar zelfs als het niets wordt geeft het me hoop dat ik het kan en het mogelijk is![]()
Nu moet ik alleen nog even zorgen dat ik alle omstandigheden even uit de weg ruim waardoor ik het zo druk heb, zodat ik regelmatiger met haar kan afspreken
Je kan anders wel ghb van mij kopen hoor, worden ze wat 'losser' vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij zien we elkaar allebei erg zittenHele tijd elkaar plagen enzo
![]()
![]()
Maar zelfs als het niets wordt geeft het me hoop dat ik het kan en het mogelijk is![]()
Nu moet ik alleen nog even zorgen dat ik alle omstandigheden even uit de weg ruim waardoor ik het zo druk heb, zodat ik regelmatiger met haar kan afspreken
Veel geluk in ieder geval hier verder mee. Vergeet ons niet op de hoogte te houden van je succes. (Falen is geen optie)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Internet![]()
Dat is toch waar ik het van moet hebben. Ik heb nog steeds geen idee hoe ik in het echt meisjes moet aanspreken, maar als ik ze eenmaal heb ontmoet op die manier en wat afspreek dan lukt dat me eigenlijk wel redelijk goed.
Mijn aanpak is niet echt overdacht, ik doe mijn best en ik heb stinkend veel mazzel; het is een combinatie van inzet en geluk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb gelachen. Dat is ook belangrijk.
Ik heb dat niet nodig, ze wordt al losser als ze aan me denktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan anders wel ghb van mij kopen hoor, worden ze wat 'losser' van
okequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig, ze wordt al losser als ze aan me denkt
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook nat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan doet ie het al beter dan Heloef. Daarvan werd er een zo droog als de Sahara.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |