Alvast gefeliciteerdquote:
Doosquote:
moet ik dan nu welkom terug, of doei zeggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Nja, zo ongeveer. Het was meer een aankondiging dat ik even een tijd niet/minder zou posten, ik volg het nog steeds een klein beetje en heel af en toe ben ik er even.
Ik vind de sfeer niet meer zo prettig als die ooit was en zo lang dat zo blijft ben ik er gewoon even wat minder; als het me weer beter bevalt kom ik weer terug
hey geinig, want dat staat dan gelijk aan jouw reacties en gedragquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Potje dekseltje verhaal is maar onzin.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben klaar met voetbal kijken, ik ga handbal hooligan worden
Hell yeahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
huh heb ik nu een soort van naam topic?
[..]
moet ik dan nu welkom terug, of doei zeggen?
[..]
hey geinig, want dat staat dan gelijk aan jouw reacties en gedrag
Oh echt iets voor jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Blond?quote:
ooooh als dat geen liefde is!quote:
Ik word er serieus echt niet goed vanquote:
Damclub hooligan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Dank jequote:
curlingquote:
Worden bijna omver geschopt maar zien niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus echt niet goed van
Al die kansloze shit erom heen met lijnrechters die geen ene moer zien enzo
Daar komen geen supporters op af, er moet wel wat te matten zijn natuurlijkquote:
Al voor de eerste dam geef ik een ramquote:
que?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worden bijna omver geschopt maar zien niks.
Ik zeg vrouwen moeten een stadionverbod krijgen!
Altijd volle bak bij onze schooldamclub hoor!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar komen geen supporters op af, er moet wel wat te matten zijn natuurlijk
Erg hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
curlingeerste keer dak t zag dacht ik dat t soort oefenrondje was...maar t bleef maar doorgaan en toen dact ik... "oo... dit ist, beter wordt t niet"
Het feit dat september maar 30 dagen heeft vergeten we voor het gemak maar even?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ze jarig is
Maar ik zat echt te denken van, het was toch niet september
Ja maar zat hij er echt in? Was het op de lijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus echt niet goed van
Al die kansloze shit erom heen met lijnrechters die geen ene moer zien enzo
Lijkt mij de enige valide reden om zoiets niet te zien! Die lekkere chick op de eerste rij ofzoquote:
ja op dat moment wel evenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat september maar 30 dagen heeft vergeten we voor het gemak maar even?
Voor jou ga ik wel vechten jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd volle bak bij onze schooldamclub hoor!!
Steven als ik weer op korfbal ga kom je dan voor mijn team hooligan spelen?
Hij zat er overduidelijk in serieusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zat hij er echt in? Was het op de lijn?
Ik ga er nu ook helemaal voor zitten
Wil de beelden even goed bekijken
Dit brein weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al voor de eerste dam geef ik een ram
Bal was over de lijn. Helemaal. Had alleen de grond nog niet geraakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zat hij er echt in? Was het op de lijn?
Ik ga er nu ook helemaal voor zitten
Wil de beelden even goed bekijken
Ja dat dacht ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor jou ga ik wel vechten ja
[..]
Hij zat er overduidelijk in serieus
Jaquote:
Ja jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ze jarig is
Maar ik zat echt te denken van, het was toch niet september
Liefdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor jou ga ik wel vechten ja
[..]
Hij zat er overduidelijk in serieus
maar het is het hele toernooi al gezeik met die gastenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook hoor
Maar daarom wil ik de beelden bekijken, kutreclame
Ik heb weer een kutscore vandaag. Wat jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook hoor
Maar daarom wil ik de beelden bekijken, kutreclame
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef ook_gek het volgende:
huppel dingens, ik weet het niet meer hoor. We schrappen dat kut kind uit het verhaal,.
En ooit gaan we daar op zuipen en vreten. Ben er nu klaar mee!
Moet ik er eerst 1tje nakken tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefde![]()
Zorg ik dat jij een rolstoelplaats krijgt!!
Gewoon ter plekke doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik er eerst 1tje nakken toch
pffff over een zware bevalling gesprokenquote:
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pffff over een zware bevalling gesproken
ik kan komende dagen me vingers niet meer bij elkaar krijgen zo zwaar was de typ bevalling.quote:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan komende dagen me vingers niet meer bij elkaar krijgen zo zwaar was de typ bevalling.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan komende dagen me vingers niet meer bij elkaar krijgen zo zwaar was de typ bevalling.
Lastig. Ik ben in principe weg, maar dit is even een tijdelijk gastoptreden omdat ik stiekem de boel toch een beetje in de gaten houd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef ook_gek het volgende:
moet ik dan nu welkom terug, of doei zeggen?
kusje er op? KUSJE ER OP! ik heb uren lang rond gelopen met dikke vingers. Extreem zwaar en dan na een bevalling van uren komt ze met kusje er op.quote:
Het vergalt serieus mijn voetbal plezierquote:
Me vingersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kusje er op? KUSJE ER OP! ik heb uren lang rond gelopen met dikke vingers. Extreem zwaar en dan na een bevalling van uren komt ze met kusje er op.
Ik kook, ik typ, ik was, ik pleas ik beval voor je. Me vingers zijn volledig uit gescheurd en dan komt mevrouw het hoekje om met de tekst..... kusje er op.
Verdomme *snik* ben ik dan *snik* niks voor jehuhuhuuuuu *snik* BETEKEN IK DAN HELEMAAL NIKS VOOR JOU!
GA WEG!
LAAT ME ALLEEN!
NEEEE KOM TERUG!quote:
Ze hebben het nu over buitenspel ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het vergalt serieus mijn voetbal plezier
uefa of fifa moet echt eens ingrijpen en gewoon overgaan op videobeelden want 2 extra lijnrechters die nog minder zien dan Stevie Wonder werkt niet
Vaak last van die overheersende vrouwelijke kant van je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
NEEEE KOM TERUG!
laat me nou niet alleen, ik meende het toch allemaal niet.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga kussens knuffelen
Ben op, en eigenlijk is het al te laat geworden
Ik ook niet, maar vond dit altijd een leuk nummer van ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de roosjes eigenlijk helemaal niet zo goed
nee is puur gespeeld, niks meer niks minderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak last van die overheersende vrouwelijke kant van je?
Ik vind het wel een van hun leukere nummers jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vond dit altijd een leuk nummer van ze.
Oh dus je bezit wel genoeg mannelijkheid?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee is puur gespeeld, niks meer niks minder
Als het buitenspel is, waar was de grensrechter danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over buitenspel ook
Daar is ie danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe is het met je pijn? En wat was het nou? Ik heb het gemist.
hij heeft t vast over die joekels van aambeien die die heeft, arme jongen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je? Nog steeds aan het opdrukken en situppen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van hun leukere nummers ja
Ik HAAT het dat ik visueel ben ingesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij heeft t vast over die joekels van aambeien die die heeft, arme jongen...
ja maar was geen buitenspelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het buitenspel is, waar was de grensrechter dan!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Jij en omdat je gemist werdquote:
Schat ik ga slapen doe je straks het licht uit? En joekels waren ijsjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij heeft t vast over die joekels van aambeien die die heeft, arme jongen...
Ik scheur je uit je kleren, gooi je op bed pak je bij je haren beet en hop mijn kei harde lul in dat keeltje van je! traantjes staan in je ogen, gorgelen naar zuurstof kijk je me aan voor meer. Dan gooi ik je op je buik, pak je bij je nek vast en duw je in het kussen met je hoofd. Kontje omhoog, string opzij en.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus je bezit wel genoeg mannelijkheid?
Uiteraardquote:
Staat er ergens waarom je pijn had, kan ik dat terugzoeken? Of staat het op je Facebook?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Schat ik ga slapen doe je straks het licht uit? En joekels waren ijsjes.
Voetbal is naar de kenker, ik stop er serieus meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar was geen buitenspel
Trouwens Jack
Waarom kijk ik dit![]()
Toch eens kijken of dateding een cam heeft hangen in zijn slaapkamerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik scheur je uit je kleren, gooi je op bed pak je bij je haren beet en hop mijn kei harde lul in dat keeltje van je! traantjes staan in je ogen, gorgelen naar zuurstof kijk je me aan voor meer. Dan gooi ik je op je buik, pak je bij je nek vast en duw je in het kussen met je hoofd. Kontje omhoog, string opzij en.....
gaat iets te ver dit he?
was t zo pijnlijk dat je met n magnum moest koelen...?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Schat ik ga slapen doe je straks het licht uit? En joekels waren ijsjes.
Korfbal club Gorinchem!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voetbal is naar de kenker, ik stop er serieus mee
Wedstrijden worden vergald door ware Stevie Wonders langs het veld en in het veld
Supporters worden gezien als misdadigers
Even maar een fijne handbalclub in de buurt vinden
Rustigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voetbal is naar de kenker, ik stop er serieus mee
Wedstrijden worden vergald door ware Stevie Wonders langs het veld en in het veld
Supporters worden gezien als misdadigers
Even maar een fijne handbalclub in de buurt vinden
TBH ben ik gefaald. Op een gegeven moment werd ik ziek en had ik het heel druk en toen heb ik het verslonst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je? Nog steeds aan het opdrukken en situppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het goed, maar ben ik door omstandigheden wel heel erg druk, hopelijk wordt dat binnenkort weer iets minder. Heb een lief meisje leren kennen waar ik inmiddels goede vrienden mee ben en het lijkt er sterk op dat er meer tussen ons aan het groeien is. Ik mag wat dat betreft dan weer niet klagen![]()
Bestaat die jaquote:
Korfbal!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig
maat je hebt wel gelijk![]()
Maar ik zou voor korfbal gaan, of hockey
Hockey heeft wel geile wijven jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rustig
maat je hebt wel gelijk![]()
Maar ik zou voor korfbal gaan, of hockey
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH ben ik gefaald. Op een gegeven moment werd ik ziek en had ik het heel druk en toen heb ik het verslonst.
Toevallig ben ik er al een paar dagen over aan het denken om maandag opnieuw te beginnen en het dan wel vol te houden!BENZIN VOOR DE TWEEDE KEER DIT JAAR AAN DE HOSSELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het goed, maar ben ik door omstandigheden wel heel erg druk, hopelijk wordt dat binnenkort weer iets minder. Heb een lief meisje leren kennen waar ik inmiddels goede vrienden mee ben en het lijkt er sterk op dat er meer tussen ons aan het groeien is. Ik mag wat dat betreft dan weer niet klagen![]()
ik weet precies hoe ik jou smekend om meer suf moet neuken. Dat je uitgeput op bed ligt en je nog een keer moet. Dat je niet meer kan staan op je beentjes en de kracht uit je armen is gelopen waar door je niet eens meer op je handjes kan leunen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch eens kijken of dateding een cam heeft hangen in zijn slaapkamer
Mijn halve klas speelde bij PKC.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bestaat die ja
Wij hebben Groen Geel
En ik heb bij Tim Bakker en Gerald van Dijk in de klas gezeten, die schijnen nu groot te zijn, net zoals een ex scharrel van mij, Kim Cocu
Er is maar 1 Ajaxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn halve klas speelde bij PKC.
PKC is zeg maar het Ajax van de korfbal
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet precies hoe ik jou smekend om meer suf moet neuken. Dat je uitgeput op bed ligt en je nog een keer moet. Dat je niet meer kan staan op je beentjes en de kracht uit je armen is gelopen waar door je niet eens meer op je handjes kan leunen.
Misschien komt het dan toch ooit nog een keer goed met mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
BENZIN VOOR DE TWEEDE KEER DIT JAAR AAN DE HOSSEL
Sowieso!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH ben ik gefaald. Op een gegeven moment werd ik ziek en had ik het heel druk en toen heb ik het verslonst.
Toevallig ben ik er al een paar dagen over aan het denken om maandag opnieuw te beginnen en het dan wel vol te houden!Zozo, goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het goed, maar ben ik door omstandigheden wel heel erg druk, hopelijk wordt dat binnenkort weer iets minder. Heb een lief meisje leren kennen waar ik inmiddels goede vrienden mee ben en het lijkt er sterk op dat er meer tussen ons aan het groeien is. Ik mag wat dat betreft dan weer niet klagen
Waar heb je haar leren kennen? En hoe pak je dit soort dingen nu aan?Je hebt nog een topgrap gemist daarnet twi. Zonde wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
BENZIN VOOR DE TWEEDE KEER DIT JAAR AAN DE HOSSELEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |