Hij heeft chemisch zaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar screw kan alleen mooie kindjes krijgen want mooie man.
Ik zoek wel weer een ander SC. Wie weet maak ik dan weer kans met mijn theorie.quote:
Arme man.quote:
ja we hebben toch echt een tranen trekker nodig voor het verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las "arm kratje". Mijn associaties met jou zijn sterk.
De wachttijd was 3 a 4 maanden en dat is nu 3 1/2 maand geleden. Kan dus elk moment bericht krijgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn, hoop dat t beetje opschiet die wachtlijst!
Arm? We gaan goud geld verdienen met dat mismaakte kutkotertje!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zoek wel weer een ander SC. Wie weet maak ik dan weer kans met mijn theorie.
[..]
Arme man.
Ik moet jou echt eens aan de Samuel Adams hijsen. Of Christoffel. Je gaat het lekker vinden.quote:
Tja, en vele met jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De waarheid is, ik weet eigenlijk nu nog steeds niet waarom het steeds uit gegaan is. Wel dat het iets met mij te maken heeft, maar daar heb ik natuurlijk niet zoveel aan.
Ik moet idd gewoon de goeie treffen maar die tref ik niet helaas. Maar ik wacht rustig af
Ik heb die ondergepiste octopus voor je bewaard. Wil je die nog?quote:
Hipsters.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is al een praatgroep opgestart. Maar die is underground.
Ik weet niet wat ik hier van vind. De wandelingen en knuffels en samen naar de sterren staren en fantaseren over de toekomst is heerlijk. Maar weten dat er meerdere mannen komen en gaan en hun pap in je achterlaten....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Muts, kaneel begint a;. Daar gaat mijn verdeel en heers theorie.
[..]
Jij bent degene waar ik romantische strandwandelingen mee kan maken en knuffelen enzo
Ik zou je nooit durven misbruiken
Kan ik dan niet als een of andere black widow jou vermoorden na de daad? Uiteraard op een hele lieve tranentrekkende manier!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja we hebben toch echt een tranen trekker nodig voor het verhaal.
wat moet dat moet
dat schiet al op!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De wachttijd was 3 a 4 maanden en dat is nu 3 1/2 maand geleden. Kan dus elk moment bericht krijgen!
Hoe heet die ene voor in mijn haar ook alweer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet jou echt eens aan de Samuel Adams hijsen. Of Christoffel. Je gaat het lekker vinden.
Ik sta ook op een wachtlijst maar geen idee hoe lang het nog gaat durenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De wachttijd was 3 a 4 maanden en dat is nu 3 1/2 maand geleden. Kan dus elk moment bericht krijgen!
Okay zielige man dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arm? We gaan goud geld verdienen met dat mismaakte kutkotertje!!
Ik ben preuts, en ik heb veel pandapunten, dat zegt toch al genoeg over hoeveel pap ik krijg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die ondergepiste octopus voor je bewaard. Wil je die nog?
[..]
Hipsters.
[..]
Ik weet niet wat ik hier van vind. De wandelingen en knuffels en samen naar de sterren staren en fantaseren over de toekomst is heerlijk. Maar weten dat er meerdere mannen komen en gaan en hun pap in je achterlaten....
Ja een heel slim plan hebben we zo opgezet hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okay zielige man dan!
Wel handig zo een kotertje dat geld in het laatje brengt in plaats van geld kost.
[..]
Ik ben preuts, en ik heb veel pandapunten, dat zegt toch al genoeg over hoeveel pap ik krijg.
Dus vindt het maar positief.
Ik zal altijd mezelf blijven, hoe dan ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, en vele met jou
Maar al weet je de reden wel, en als vinden zij dat het aan jou ligt, wil niet zeggen dat jij dan zou moeten veranderen, je bent wie je bent en op ieder potje...
nee tuurlijk niet! Ik ga me zelf niet uit het verhaal schrijven. Ik blijf gewoo leven hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik dan niet als een of andere black widow jou vermoorden na de daad? Uiteraard op een hele lieve tranentrekkende manier!
Maar wel bruut en bloederig
ben jij n potje...?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal altijd mezelf blijven, hoe dan ook
Alleen over dat verhaaltje van dat potje en dekseltje heb ik zo m'n twijfels
Castreren dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet! Ik ga me zelf niet uit het verhaal schrijven. Ik blijf gewoo leven hoor!
en jij een dekseltje toch!!!quote:
ik ben heul niet de dekselquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij een dekseltje toch!!!
Als dat geeeee neuken word, als dat geen neuken word! DAAAR MOET EEN PIEMOL IN DAAR MOET EEN PIEMOL IN!!!
lalalalala
nee dat kan ook niet, velletje achter je beugel, dat kan wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Castreren dan?
Tijdens het deepthroaten schiet mijn kaak op slot en HOPPA weg zaakie?
Ik ook, maar ik wilde positief overkomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal altijd mezelf blijven, hoe dan ook
Alleen over dat verhaaltje van dat potje en dekseltje heb ik zo m'n twijfels
dan blijf je voor altijd alleen!quote:
Heb geen beugel!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat kan ook niet, velletje achter je beugel, dat kan wel?
Met pump per ongeluk op z'n zaakie gaan staan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb geen beugel!
Pff lastig hoor om tot een overeenkomst te komen
ja ik dacht, dit doen we wel even. Maar dat valt wel tegen man!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb geen beugel!
Pff lastig hoor om tot een overeenkomst te komen
Sounds like a planquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik dacht, dit doen we wel even. Maar dat valt wel tegen man!
Wie weet eens onder het genot van een drankje bespreken? Betaal ik de lunch. Want op een nuchtere maag kunnen we niet denken!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben preuts, en ik heb veel pandapunten, dat zegt toch al genoeg over hoeveel pap ik krijg.
Dus vindt het maar positief.
Inb4 twi die zegt dat ik een deksel ben die een potje zoekt.quote:
Mijn pumpsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met pump per ongeluk op z'n zaakie gaan staan..
zo dat ging opeens snel haha. Nou wanneer en waar?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 twi die zegt dat ik een deksel ben die een potje zoekt.
quote:
Nja, zo ongeveer. Het was meer een aankondiging dat ik even een tijd niet/minder zou posten, ik volg het nog steeds een klein beetje en heel af en toe ben ik er even.quote:
29 februari 2013 in het cafeetje in de dorpsstraat van Schubbekutteveen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo dat ging opeens snel haha. Nou wanneer en waar?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan neem ik alles terug. En wil je knuffelen.
Twi is er heul nie..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan neem ik alles terug. En wil je knuffelen.
[..]
Inb4 twi die zegt dat ik een deksel ben die een potje zoekt.
Die lurkt vast wel!quote:
Mikkeller 1000 IBU ultramatequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe heet die ene voor in mijn haar ook alweer?
je hebt t ook opgegeven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Potje dekseltje verhaal is maar onzin.
kan niet man! Dan zit ik in de hutte kutte vreugde, familie uitjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
29 februari 2013 in het cafeetje in de dorpsstraat van Schubbekutteveen?
Die is ook opvallend afwezig jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twitje zal wel zijn pener laten dansen dan voor een zeker ex-modje.
Verdomme!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet man! Dan zit ik in de hutte kutte vreugde, familie uitje
Ook??? Maar om je vraag te beantwoorden al lang geleden.quote:
die aflevering van geer en goorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet man! Dan zit ik in de hutte kutte vreugde, familie uitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |