quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word nooit blij van jouw foto's dus nee
De eerste cola is van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste cola is van mij
Gierige hollanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent over een uur toch nog wakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trustenik ga ook....
8 uur wekker weer
Zorg ik wel voor jaquote:
Neequote:
Hahaha uhuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trustenik ga ook....
8 uur wekker weer
Succes morgenquote:
Ze stressen gewoon nu al omdat je komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Zoetermeer is verzet naar maandag vanwege stress op kantoor nu ivm deadlines
Nee voor donderdag moeten er voucher met subsidie van tonnen de deur uit zijn. Dus even geen tijd voor de eerste kennismaking enzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze stressen gewoon nu al omdat je komt.
Hihi komen
Herkenbaar!quote:
Weet niet weet je, begin hem telkens meer te stressenquote:
quote:
Ja hallo voel me genegeerd!quote:
Erg begrijpelijk! Mis een iets te prive vraagje. Maar praat je er wel over met iemand?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet weet je, begin hem telkens meer te stressen
Misschien hadden ze gewoon helemaal niks tegen mij moeten zeggen vanmiddag over die testen maar mijn gemoedstoestand word er echt niet beter op
Ik ben geen prater, al helemaal niet over mijn gevoelens en gedachtesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Erg begrijpelijk! Mis een iets te prive vraagje. Maar praat je er wel over met iemand?
Om het 1 en ander op een rijtje te zetten?
No offence maar ik vond toen steven even belangrijker dan jouw kleine stijfjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo voel me genegeerd!
Kijk effe op je telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |