quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like boobiesYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Spoiler die shit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)filmpie_v_d_dag.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like boobies
Niet echtquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef mi mang, ben je al een beetje zenuwachtig voor de 30e?
Dit was toch pas de 1ste keer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet echt
Heb me nog nooit zo goed gevoeld voor een gevecht dus als ik blessure vrij blijf komt het goed
TR gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)filmpie_v_d_dag.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like boobies
quote:
Dus dan kan je gewoon fokken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet op werk zijn. Snap je vast niet.
Nice. Zodra ik een auto heb geregeld ben ik erbijquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet echt
Heb me nog nooit zo goed gevoeld voor een gevecht dus als ik blessure vrij blijf komt het goed
Pep gewoon lekker met die zundapp er naar toe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Zodra ik een auto heb geregeld ben ik erbij
Boksen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet echt
Koop een 6 serie dikke spoilers bling bling alles met je ingame credits van Forza.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Zodra ik een auto heb geregeld ben ik erbij
Nee. Klappen krijgenquote:
Geen slecht idee trouwens, het is maar 30 kilometer. Als het lekker weer is rij je er binnen een uurtje heen met Vespaquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pep gewoon lekker met die zundapp er naar toe.
Roze Ford Ka met gouden velgen jonge!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Koop een 6 serie dikke spoilers bling bling alles met je ingame credits van Forza.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hossele op du hoekje van de straat.
Drugs, drank en bitches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Het is dat ik de 30ste naar de LSVB wissel ga om gratis mezelf vol te laten lopen, anders was ik zeker meegegaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen slecht idee trouwens, het is maar 30 kilometer. Als het lekker weer is rij je er binnen een uurtje heen met Vespa
Vespa, petje, bontjasje en dik doekoe los in je zak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen slecht idee trouwens, het is maar 30 kilometer. Als het lekker weer is rij je er binnen een uurtje heen met Vespa
Ik ben wel benieuwd, is de kans zeer aanwezig dat je de grond in geschopt wordt bij wijze van?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Is mijn eerste MMA gevecht maar ben nu 7-2 in grappling en jiu jitsu
En wat is dit dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Hij gaat all in met een 7 2 off suit, noob.quote:
Eerste ronde is in principe een must win daarna ligt het compleet aan de loting. Je kan altijd k.o gaan een goede klap of trap en je kan op je rug liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, is de kans zeer aanwezig dat je de grond in geschopt wordt bij wijze van?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij gaat all in met een 7 2 off suit, noob.
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagjequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vespa, petje, bontjasje en dik doekoe los in je zak.
Het is de P naar de I E met Rrrrr check je die dubbel T
[..]
[..]
Kijken ze mee op je GSM als je daar boven op de steiger staat ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet op werk zijn. Snap je vast niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijken ze mee op je GSM als je daar boven op de steiger staat ja?
[..]
Tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook al de hele tijd te lachen. Komt Stef ook ineens op Whatsapp met een foto dat er olifanten door zn straat lopenquote:
Wel zo'n helm met pluche bekleding en oortjes van de bestelbeerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagje
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagje
[..]
Die moet ik echt een keer hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel zo'n helm met pluche bekleding en oortjes van de bestelbeer
Misschien heeft 'ie wel een hele grote zolderkamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wordt lastig rijden he, als je die wilt.
Ik zie het nou pas man. Wat de neuk is dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit ook al de hele tijd te lachen. Komt Stef ook ineens op Whatsapp met een foto dat er olifanten door zn straat lopen
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel een hele grote zolderkamer
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shitquote:
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.
In minecraft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.
Gay.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shit
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheuren
Wist wel wat jui jitsu was, en hoe je nou zegt 7-2 had ik het ook wel moeten begrijpen iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shit
quote:
Coma.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wist wel wat jui jitsu was, en hoe je nou zegt 7-2 had ik het ook wel moeten begrijpen idd
En je tegenstander dan? Of weet je daar nog helemaal niks van?
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Kutstudent het volgende:
En ik zal maar niet over Amsterdam beginnen.
[ afbeelding ]
Politie erbij, allesquote:
Nee, gewoon over de dakpannen naar de andere kant rijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheuren
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opeten![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel lekker gegeten!
Ah man, tegen die tijd laseren ze mijn cholesterol wel weg joh![]()
Dat is dezeeeequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MC Roosdaal komt hard!
Er zit bij mij in de straat een kapper die Je Weet Zelluf heetquote:
Mooie tijden. Niet vergeten je schnitzel te frituren in ossenwitquote:
E3 strand bij eindhoven in de buurt. Eerste tegenstander is een kickboxer dus als ik hem op de grond krijg zou ik moeten winnen aangezien hij pas net begonnen is.quote:
E3 ja? Kan je daar ook demo's spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
E3 strand bij eindhoven in de buurt. Eerste tegenstander is een kickboxer dus als ik hem op de grond krijg zou ik moeten winnen aangezien hij pas net begonnen is.
quote:
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdquote:
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdZou mooier zijn als hij wat langer was.
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerels
Is het een..... *ba dum tssh* MARIO-kartbaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, gewoon over de dakpannen naar de andere kant rijden.
Absoluut. Ga anders lekker softballenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerels
Als je later groot bent ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter gewoon dit beest wat ik over een jaar of 6 ga kopen.
Softbal?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Ga anders lekker softballen
Wat moet jij hosselen? Je hebt Marloes toch alquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselen
Bazensport voor stoere hard meppende ouwe knarren jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Ga anders lekker softballen
Wanneer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselen
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat moet jij hosselen? Je hebt Marloes toch al
Je heb zeker je kilo speed nog niet op hequote:
Uit je smoel zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmorgen 4 eieren met veel knoflookpoeier op. Nu ruften als een kalf.
Nee, als ik er tijd en geld voor heb. En aannemende dat dat over een jaar of 2 is, moet ik dan ook nog wachten tot ik zware motor mag rijden met die treurige regelgeving.quote:
Misschien heeft mammie nog wat geld overquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, als ik er tijd en geld voor heb. En aannemende dat dat over een jaar of 2 is, moet ik dan ook nog wachten tot ik zware motor mag rijden met die treurige regelgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |