Misschien heeft 'ie wel een hele grote zolderkamerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wordt lastig rijden he, als je die wilt.
Ik zie het nou pas man. Wat de neuk is dit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit ook al de hele tijd te lachen. Komt Stef ook ineens op Whatsapp met een foto dat er olifanten door zn straat lopen
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel een hele grote zolderkamer
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shitquote:
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.
In minecraft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge, er ligt hier een halve kartbaan.
Gay.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shit
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheuren
Wist wel wat jui jitsu was, en hoe je nou zegt 7-2 had ik het ook wel moeten begrijpen iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shit
quote:
Coma.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wist wel wat jui jitsu was, en hoe je nou zegt 7-2 had ik het ook wel moeten begrijpen idd
En je tegenstander dan? Of weet je daar nog helemaal niks van?
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Kutstudent het volgende:
En ik zal maar niet over Amsterdam beginnen.
[ afbeelding ]
Politie erbij, allesquote:
Nee, gewoon over de dakpannen naar de andere kant rijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een halve? Dan moet je op de helft uitstappen, je kart omdraaien en terugscheuren
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opeten![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel lekker gegeten!
Ah man, tegen die tijd laseren ze mijn cholesterol wel weg joh![]()
Dat is dezeeeequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MC Roosdaal komt hard!
Er zit bij mij in de straat een kapper die Je Weet Zelluf heetquote:
Mooie tijden. Niet vergeten je schnitzel te frituren in ossenwitquote:
E3 strand bij eindhoven in de buurt. Eerste tegenstander is een kickboxer dus als ik hem op de grond krijg zou ik moeten winnen aangezien hij pas net begonnen is.quote:
E3 ja? Kan je daar ook demo's spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
E3 strand bij eindhoven in de buurt. Eerste tegenstander is een kickboxer dus als ik hem op de grond krijg zou ik moeten winnen aangezien hij pas net begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |