quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hossele op du hoekje van de straat.
Drugs, drank en bitches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Het is dat ik de 30ste naar de LSVB wissel ga om gratis mezelf vol te laten lopen, anders was ik zeker meegegaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen slecht idee trouwens, het is maar 30 kilometer. Als het lekker weer is rij je er binnen een uurtje heen met Vespa
Vespa, petje, bontjasje en dik doekoe los in je zak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen slecht idee trouwens, het is maar 30 kilometer. Als het lekker weer is rij je er binnen een uurtje heen met Vespa
Ik ben wel benieuwd, is de kans zeer aanwezig dat je de grond in geschopt wordt bij wijze van?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Is mijn eerste MMA gevecht maar ben nu 7-2 in grappling en jiu jitsu
En wat is dit dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MMA
Hij gaat all in met een 7 2 off suit, noob.quote:
Eerste ronde is in principe een must win daarna ligt het compleet aan de loting. Je kan altijd k.o gaan een goede klap of trap en je kan op je rug liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, is de kans zeer aanwezig dat je de grond in geschopt wordt bij wijze van?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij gaat all in met een 7 2 off suit, noob.
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagjequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vespa, petje, bontjasje en dik doekoe los in je zak.
Het is de P naar de I E met Rrrrr check je die dubbel T
[..]
[..]
Kijken ze mee op je GSM als je daar boven op de steiger staat ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet op werk zijn. Snap je vast niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijken ze mee op je GSM als je daar boven op de steiger staat ja?
[..]
Tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook al de hele tijd te lachen. Komt Stef ook ineens op Whatsapp met een foto dat er olifanten door zn straat lopenquote:
Wel zo'n helm met pluche bekleding en oortjes van de bestelbeerquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagje
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Vespa nog nooit gezien, die leent zich niet echt voor petje en bontkraagje
[..]
Die moet ik echt een keer hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel zo'n helm met pluche bekleding en oortjes van de bestelbeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |