Mwah, we hebben de laatste 2 jaar al handenvol slechtere spelers gehad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Seizoenskaarten inleveren, collectief.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afschaffen dat voetbal, en al die spelers afschieten.. Moet je eens opletten wat er met 't begrotingstekort gebeurt..
Ik hoop dat je trollt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afschaffen dat voetbal, en al die spelers afschieten.. Moet je eens opletten wat er met 't begrotingstekort gebeurt..
Zoveel domheid in 1 postquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste: waarom is dat belachelijk? Jij vindt het zeker ook belachelijk dat er dure schilderijen zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom op, beetje absurd dat zo'n speler miljoenen verdient door een beetje tegen een balletje te trappen..
En dan die stadia nog..
Ja omdat er misschien miljoenen mensen naar kijken en miljoenen wordt in gepompt door bedrijven. Als dat geld niet naar voetballers/clubs/bonden gaat blijft het op de rekening van Coca-Cola/McDonalds wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom op, beetje absurd dat zo'n speler miljoenen verdient door een beetje tegen een balletje te trappen..
En dan die stadia nog..
Of het al dan niet absurd is dat iemand zo'n exorbitante hoeveelheid geld verdient is hier helemaal niet de vraag. Het blind roepen van iets compleet achterlijks als onderstaand raakt gewoon kant noch wal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan die stadia nog..
Kun je mij eens vertellen wat er met het begrotingstekort gebeurt en hoe deze veranderingen ontstaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet zo veel denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij heeft een goed punt. Verbieden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de bizarste post van vandaag
Vraag en aanbodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan die stadia nog..
Dan zou ik moeten praten met mensen, naar zou dat zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voor dat er nog geen internet en social media was. Hoe anders zou ons leven dan zijn
Dat kan ik je vertellen, dan lag je nu in bedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voor dat er nog geen internet en social media was. Hoe anders zou ons leven dan zijn
Zoals vroegâh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ken dat leven nog, het was best fijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dan zou ik moeten praten met mensen, naar zou dat zijn.
Ik lig nu ook in bedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat kan ik je vertellen, dan lag je nu in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |