Doegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Fijn met jullie getypt te hebben! doeidoei
Je mag bij mij slapenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kak, alweer op een maandag. Ik mag niet doordeweeks, want geen trein terug.
Radiohead in Amsterdam is in het weekendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is de enige band waarvan ik een heel album goed vond, ik heb het er wel voor over.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan je situatie en zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een halve vakantie met je ouders.
Ik doe het.
Dan kan ik net zo goed de nachttrein naar eindhoven pakken en bij VH pitten, maar ik hou het in gedachte.quote:
Zijn er nog kaarten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radiohead in Amsterdam is in het weekend
Tupac was ook matigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Net zoals met onze grote vriend Tupac.
Rap van nu is zo matig vergeleken met zijn muziek.
Nee, stijf uitverkocht natuurlijk. Maar als je marktplaats even in de gaten houdt en klaar staat om vlak voor het concert nog een kaartje te scoren kun je denk ik best.quote:
Waarom slaapt ze niet gewoon bij jou dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik woon 20 kilometer verderop.
Ik ga je zometeen schoolen met recente rap die baasch is en veel beter dan die gare gangstermeuk die tupac maaktequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Rap van nu is dus dubbel zo matig.
Ga je die draaien waar de sample in zit die WTF! - Da Bop ook gebruikt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga je zometeen schoolen met recente rap die baasch is en veel beter dan die gare gangstermeuk die tupac maakte
Waren ze anders door of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
Godver wat een naarstreek voor die arme Oekraïners.
Nee, met 1-1 komen ze op vier punten met doelsaldo -1 terwijl Frankrijk op 4+1 staat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, met 1-1 komen ze op vier punten met doelsaldo -1 terwijl Frankrijk op 4+1 staat.
edit: tochhh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |