Niet vragen naar de bekende weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
nou kom op merlijn .. heb je zin om morgen je schoenen onder te binden of niet?
*sigh*quote:
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
*sigh*
ik probeer je te bewegen tot wat lichaamsbewegingje weet wel, gezond doen, en je weet zelf ook dat als je thuiskomt je je meer voldaan voelt dan wanneer je met een kapsalon op de bank had gecrasht!
Ander account nog destijdsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
ff fobo gekeken hoor merlijn, maar nu begint er steeds meer te dagen
*insightquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?
welke naam dan??? misschien gaat er nog meer belletjes rinkelen!!??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?
[..]
Ander account nog destijds![]()
En de suske en wiske strip van de Veronicagids.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef vannelle het volgende:
Rustig weer.
Heb ik tijd om ff de Donald Duck te lezen?
Zo... link ook weer gelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
welke naam dan??? misschien gaat er nog meer belletjes rinkelen!!??
ik ook....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo... link ook weer gelegd.![]()
pfff... toen was ik nog een jonkie....
Volgens mij zwerven er ook nog wel foto's van die meet... met Gellar en mensen die spontaan het zwembad in doken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook....
lol... ik kwam net uit hongarije... laatste keer dat ik op vakantie ben geweest....
ik had toen net mijn tattoo... (tattoo1)
niet gezien zaterdag??quote:
ja!!! en ik mocht nog niet vanwege mijn tattoo volgen mij...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens mij zwerven er ook nog wel foto's van die meet... met Gellar en mensen die spontaan het zwembad in doken....
nee, was bij utrecht... 2jaarsmeet van fok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Campingmeet bij Nikky in de achtertuin?
Ik bedoelde eigenlijk voor dit jaar :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, was bij utrecht... 2jaarsmeet van fok!
weekend.. tentjes... drank... bbq...
Verkeerde datum, anders had ik het daadwerkelijk gedaan ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk voor dit jaar :p
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik.
Truste allemaal!
trustequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik.
Truste allemaal!
Ik kan 30 juni ook niet hoor :p mijn weekenden zitten alweer vol, tot na mijn verjaardag. Het weekend van 20 augustus is nog volledig vrij :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verkeerde datum, anders had ik het daadwerkelijk gedaan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |