De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:41 schreef vannelle het volgende:
Rustig, iedereen slaapt nog of is aan het wakker worden.
*lepeltje aangeeft sorry!*quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO koffie pakt, suiker en melk er in kwakt
shit .. geen lepeltje
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
jij hebt dit topic openstaan en er gaat een alarm elke keer als er een nieuwe post geplaatst wordt ??quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
Ik doe mijn best en soms lukt het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.
Neem een voorbeeld aan mij, heb vanmorgen al een stukje garage opgeruimd.quote:
Werkze!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*Gaat werken!* tot vanmiddag allemaal!
Vanaf 07.00 mag je lawaai maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:50 schreef DJMO het volgende:
zijn ze gek geworden bij gemeentewerken? om half acht al onkruid voor je deur gaan weghalen met zo'n elketrisch geval ?? #rotopmetdieherrie
Leuk hè die stress van een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:00 schreef Ehhe het volgende:
Ik zit al in de bus naar mn werk. De scholierenbus. Allemaal examenstress hier ghehe
Hup, terug naar bed jij!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
je werd wakker door schuldgevoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
Luister maar naar de wijze raad van vannelle.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat hoeft zij helemaal niet te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |