abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:41:36 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113113027

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:55:29 #2
202664 Syphixx
pi_113113694
maanden afgekickt van chinashopping, best wel trots op :7
maar de drang om weer vollop spulletjes te kopen rijst wéér de pan uit ;(

eens kijken welke zomerspulletjes we eens kunnen buitmaken :D
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:09:46 #3
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113114417
http://www.banggood.com/W(...)Ufo-Rtf-p-46172.html

Wil m eigk best graag bestellen, maar geen geld :( ;(
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:15:58 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113114781
Bobbert de lapo hunter... Maar nu wel een nieuwe tt ^O^

Pfff bij fastcardtech komen er nog een zooi verzendkosten bij... net even gevraagd maar ik verwacht $30,- ongeveer.. }:| (kost een ander toestel naar uk)
Morgen maar even taobao (agents) inlezen..

Maar het ding moet en zal er nu ook komen...... er zijn binnen 50 dagen een miljoen van verkocht... :D
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:19:14 #5
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113114992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Bobbert de lapo hunter... Maar nu wel een nieuwe tt ^O^
Hoezo dat nou weer? Ik zeg toch niet DICHT ofzo? Of LAPO?
Ik doe gewoon een normale post...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:22:01 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113115160
Jaja, was vast louter toeval... maar Gucci...
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:

Stond hier al in bestelling. :6 Ben benieuwd of 'ie er al bijna is ook echt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]

Maar het ding moet en zal er nu ook komen...... er zijn binnen 50 dagen een miljoen van verkocht... :D
Not bad, not bad at all! :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:25:23 #7
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113115361
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, was vast louter toeval... maar Gucci...
Wat??? Ik reageer gewoon op iemand..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:25:42 #8
358119 Xetran
pi_113115379
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:

zou ik ook wel willen hebben, maar ik durf voor zoveel geld echt niks te bestellen zonder wat mooie reviews te hebben gelezen :x
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:26:16 #9
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113115413
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Xetran het volgende:

[..]

zou ik ook wel willen hebben, maar ik durf voor zoveel geld echt niks te bestellen zonder wat mooie reviews te hebben gelezen :x
Dit ook!! Ik ga t pas bestellen als er goede reviews etc van zijn
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:30:19 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113115665
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Dit ook!! Ik ga t pas bestellen als er goede reviews etc van zijn
Er staan wel filmpjes/reviews op youtube hier en daar..
En kende je deze al..?

Btw wel toevallig dat nou net jij de hoek om komt lopen op het einde van het topic... 8-)
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBonprixDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:32:38 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113115798
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Wat??? Ik reageer gewoon op iemand..
Daar had diegene dan ook bijster veel aan... maar niet heus. :{ Ging nergens over het feit dat de tracking het deed of dat het al tijden geleden was dat het spulletje op de post was gedaan, dus hoe jij Nederland erbij haalt weet ik niet. Maar als je tracking het niet doet, dan:
1. Heb je niet lang genoeg gewacht, tracking is traag en update zich pas enkele dagen later (3-5 dgn)
2. Is je trackingcode mogelijk niet eens een echte trackingscode, maar gewoon een pakket-/ordercode
3. Is het trackingssysteem gewoon kudt en onbetrouwbaar en moet je gewoon rekening houden met 2 á 3 weken. Alles wat sneller komt, is mooi meegenomen, duurt het langer, toch eens navragen en aandringen

4. Andere sites gebruiken?
www.17track.net/IndexEn.html en http://www.17track.net/SingleEn.html
http://www.packagetrackr.com
http://www.faranow.com
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hier meer:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 James is on top of the action!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:33:01 #12
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113115818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Er staan wel filmpjes/reviews op youtube hier en daar..
Ja maar niet echt veel/duidelijke.
quote:
En kende je deze al..?
Met mijn ochtendhumeur smijt ik er meteen een kussen tegen aan :')
quote:
Btw wel toevallig dat nou net jij de hoek om komt lopen op het einde van het topic... 8-)
.. :{
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:35:03 #13
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113115932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Daar had diegene dan ook bijster veel aan... maar niet heus. :{ Ging nergens over het feit dat de tracking het deed of dat het al tijden geleden was dat het spulletje op de post was gedaan, dus hoe jij Nederland erbij haalt weet ik niet. Maar als je tracking het niet doet, dan:
1. Heb je niet lang genoeg gewacht, tracking is traag en update zich pas enkele dagen later (3-5 dgn)
2. Is je trackingcode mogelijk niet eens een echte trackingscode, maar gewoon een pakket-/ordercode
3. Is het trackingssysteem gewoon kudt en onbetrouwbaar en moet je gewoon rekening houden met 2 á 3 weken. Alles wat sneller komt, is mooi meegenomen, duurt het langer, toch eens navragen en aandringen

4. Andere sites gebruiken?
www.17track.net/IndexEn.html en http://www.17track.net/SingleEn.html
http://www.packagetrackr.com
http://www.faranow.com

[..]

Hier meer:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 James is on top of the action!
Oh sorry hoor dan had ik de vraag misschien verkeerd begrepen.
En dat van nederland was maar een tip... Waarom opeens al die haat :{
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:43:27 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113116484
Geen haat bobbert... hooguit een dolletje... ;)

Maak ik het goed met deze search..? (en dan vooral het eerste filmpje... O+ )
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:45:33 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113116645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Zolderkamer het volgende:

Ja maar shiz meent het volgens mij wel ;(

Probeer deze search is :P KLIK

owh hij spuit water? Ik dacht dat je de quadcopter bedoelde :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:47:17 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113116750
Tuurlijk meen ik dat. :+

Dat je laatst drie topics in een rij opende was zeker ook toeval? Er zijn al meer dan genoeg mensen die de internetheld proberen uit te hangen... In de afgelopen anderhalve maand heb je vijf topics geopend. In het afgelopen half jaar heb ik twee keer een nieuw deel geopend, het gaat namelijk echt niet om het topics openen hier (tenzij je een gegronde reden hebt om bijvoorbeeld de OP van een revisie te voorzien). Kun je doen alsof het je daar totaal niet om gaat, maar 't ligt er nogal bovenop. :P

Maar goed... als we het nu gewoon een beetje getemperd enthousiast weer over Chinazooi kunnen hebben.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:48:42 #17
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113116854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk meen ik dat. :+

Dat je laatst drie topics in een rij opende was zeker ook toeval? Er zijn al meer dan genoeg mensen die de internetheld proberen uit te hangen... In de afgelopen anderhalve maand heb je vijf topics geopend. In het afgelopen half jaar heb ik twee keer een nieuw deel geopend, het gaat namelijk echt niet om het topics openen hier (tenzij je een gegronde reden hebt om bijvoorbeeld de OP van een revisie te voorzien). Kun je doen alsof het je daar totaal niet om gaat, maar 't ligt er nogal bovenop. :P

Maar goed... als we het nu gewoon een beetje getemperd enthousiast weer over Chinazooi kunnen hebben.
Sorry Ome Shiz. ;(
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:50:46 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113116999
No problemo bobbert. :P
Heb je laatste tijd nog videoreviews gemaakt over weinig beduidende chinagadgets?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:51:24 #19
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113117076
:o met die waterheli mini vuurtjes doven! :D

Maar wat als je crasht en t water eruit loopt (in je copter dus ;( )
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:52:05 #20
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113117133
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef shiznuts het volgende:
No problemo bobbert. :P
Heb je laatste tijd nog videoreviews gemaakt over weinig beduidende chinagadgets?
:( ! Nee, maar ik verwacht binnenkort 2 dingetjes voor de iPad, smartcover en achterkantje :P
Daar komt wel een unboxing van :D
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:53:55 #21
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_113117258
Iemand die hier wel eens een cover besteld heeft voor de iPad (2)?
Ben op zoek naar een beschermhoes, maar ben even aan het kijken welke goed is. :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:55:34 #22
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113117368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand die hier wel eens een cover besteld heeft voor de iPad (2)?
Ben op zoek naar een beschermhoes, maar ben even aan het kijken welke goed is. :)
Hahaha ja :) Nja een cover.. Zo plastic achterkant hoesje :)
Die kan je icm een smartcover doen en dan bedekt ie alles :)

Bij de action hadden ze laatst van die sleeves, weet niet of dat is wat je zoekt tho.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:58:28 #23
314372 Goddelijker
pi_113117580
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hahaha ja :) Nja een cover.. Zo plastic achterkant hoesje :)
Die kan je icm een smartcover doen en dan bedekt ie alles :)

Bij de action hadden ze laatst van die sleeves, weet niet of dat is wat je zoekt tho.
Ik ben op zoek naar deze:

Zodat hij werkt met deze:

Heb jij er toevallig nog een linkje van? :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:59:20 #24
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113117656
Ik weet niet of ik m in die kleur heb zien liggen, ik heb een doorzichtige besteld (krijg m wss volgende week :)) Maar moet je ook de link van de smartcover? En wil je perse die kleur van t achterkantje?

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3cc6b5076d

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3f18e3f61b

deze misschien?

Ik weet niet wat voor materiaal jij zoekt :P en of ie per se in die kleur moet..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:04:45 #25
314372 Goddelijker
pi_113118021
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik weet niet of ik m in die kleur heb zien liggen, ik heb een doorzichtige besteld (krijg m wss volgende week :)) Maar moet je ook de link van de smartcover? En wil je perse die kleur van t achterkantje?

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3cc6b5076d

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3f18e3f61b

deze misschien?

Ik weet niet wat voor materiaal jij zoekt :P en of ie per se in die kleur moet..
Hij moet wel hard zijn, geen sili.
En het liefst een blauwe (van de foto), anders een witte. O-)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:05:13 #26
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_113118058
Heeft iemand ervaring met ronde magneetjes, van die muntjes?
Ik ben speakers aan het bouwen en wil de grille niet met dopjes vastzetten maar met ingebouwde magneten. Nu moet ik dus weten hoe sterk deze magneetjes zijn van 10mm bij 3mm.

Ze moeten dus sterk genoeg zijn om door een paar mm plamuur/afwerking te werken. 3 weken wachten (terwijl ik ze deze week nodig heb :') ) om te zien dat het kut is heb ik niet zo'n zin in :P

Dus zijn het van die slappe magneetbord dingetjes die we in Nederland hebben of is dit echt stevig?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:07:05 #27
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113118248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hij moet wel hard zijn, geen sili.
En het liefst een blauwe (van de foto), anders een witte. O-)
Het risico als je 2 dezelfde kleuren zoekt, dat je niet weet of het precies dezelfde kleur is ;)
Daarom had ik voor een doorzichtige gekozen icm zwarte smartcover.
Want als ik zwarte case had zal je net zien dat ie andere kleur zwart is dan mijn smartcover ;)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:08:07 #28
314372 Goddelijker
pi_113118326
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Het risico als je 2 dezelfde kleuren zoekt, dat je niet weet of het precies dezelfde kleur is ;)
Daarom had ik voor een doorzichtige gekozen icm zwarte smartcover.
Want als ik zwarte case had zal je net zien dat ie andere kleur zwart is dan mijn smartcover ;)
Ja, precies.
Daarom neem ik maar een witte.
TPU is toch niet keihard plastic? Dat plastic dat nog wel redelijk buigzaam is...
Naja, bestel hem gewoon voor die 3 euro _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:09:45 #29
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113118447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, precies.
Daarom neem ik maar een witte.
TPU is toch niet keihard plastic? Dat plastic dat nog wel redelijk buigzaam is...
Naja, bestel hem gewoon voor die 3 euro _O-
SPOILER
TPU is soort van rubber, maar dan hard! :D Dus eigenlijk plastic maar dan zacht? :')

Tpu zit wel strak om je iPad :) ik heb het op mijn iPhone en het zit er echt strak omheen!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:11:27 #30
314372 Goddelijker
pi_113118572
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

SPOILER
TPU is soort van rubber, maar dan hard! :D Dus eigenlijk plastic maar dan zacht? :')

Tpu zit wel strak om je iPad :) ik heb het op mijn iPhone en het zit er echt strak omheen!
Het is een witte TPU geworden, merci :)
Ja, ik heb er hier ergens ook een hoesje voor m'n telefoon voor liggen.
Vodafone aanbiedingenSpeel mee met Lucky Day en win!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:14:43 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113118808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben speakers aan het bouwen en wil de grille niet met dopjes vastzetten maar met ingebouwde magneten. Nu moet ik dus weten hoe sterk deze magneetjes zijn van 10mm bij 3mm.

Ze moeten dus sterk genoeg zijn om door een paar mm plamuur/afwerking te werken. 3 weken wachten (terwijl ik ze deze week nodig heb :') ) om te zien dat het kut is heb ik niet zo'n zin in :P

[ afbeelding ]

Dus zijn het van die slappe magneetbord dingetjes die we in Nederland hebben of is dit echt stevig?
Geen idee... Maar zijn dit soort dingen (n)iets..? die kleven wel..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:16:03 #32
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113118901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Geen idee... Maar zijn dit soort dingen (n)iets..? die kleven wel..
Nope, blijft niet zo goed zitten als gewoon magneetjes (deze magneetjes zijn echt slap)

Hoewel, je kan kiezen in hoeveel kilo ie kan tillen, je hebt ze ook die 6KG kunnen tillen :) Ga naar de gamma, daar had ik die van mij gekocht
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:19:49 #33
314372 Goddelijker
pi_113119199
Rare Earth Magnets zijn die sterke magneetjes :Y
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:20:07 #34
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113119217
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Nope, blijft niet zo goed zitten als gewoon magneetjes (deze magneetjes zijn echt slap)

Hoewel, je kan kiezen in hoeveel kilo ie kan tillen, je hebt ze ook die 6KG kunnen tillen :) Ga naar de gamma, daar had ik die van mij gekocht
Had de link even als voorbeeld, wist zo snel geen goede china search..
Maar ik heb ze op de luiken van mn boot en je moet echt een rukje geven voor ze open gaan... Wist nooit dat er verschillende sterktes waren..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:21:20 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113119306
Hoe is het ooit gelopen met die 'throwies', iemand daar nog echt wat mee gedaan? :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:25:40 #36
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113119583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Had de link even als voorbeeld, wist zo snel geen goede china search..
Maar ik heb ze op de luiken van mn boot en je moet echt een rukje geven voor ze open gaan... Wist nooit dat er verschillende sterktes waren..
http://www.metaaldetector(...)acht-van-160-kg.html
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:25:54 #37
202664 Syphixx
pi_113119598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Hoe is het ooit gelopen met die 'throwies', iemand daar nog echt wat mee gedaan? :P
:D voorbereiding voor de donkere dagen die binnen enkele maanden terug aankomen ? :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:34:54 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_113120120
quote:
Had het over sterkte van keukendeurmagneetjes bob... niet over wrakvissen.. :')
Al is het wel een leuke hobby :Y

Maar nu weer op China tour...
Ooit..... koop ik nog eens een Chinese metaal detector.. ik heb al een Fisher f2

Omhoog dollar....... Vlieg maar als een helicopter!

[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 19-06-2012 23:53:50 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:12:06 #39
251700 Nicap_tm
pi_113125887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Ik denk dat je plan wel gaat slagen met deze magneetjes. Ik heb een paar weken geleden net van die magneetjes binnen gekregen van DX. Als ik een stapeltje in mijn handen heb en 1 magneetje op tafel leg sleep ik hem alle kanten op. De tafel is 4cm dik, dus die paar mm plamuur is geen probleem. Ik had een soortgelijk plan voor latjes om een radiator weg te werken. Met de magneetjes erin kan ik dan zo de latjes eventueel weer weghalen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:27:43 #40
310701 Iemand91
pi_113128095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Zolderkamer het volgende:

Je brengt me op ideeën. Hoeveel met water gevulde ballonnen wegen zo'n 1-1.5-(max. 2) KG? })
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef bobbernaut het volgende:
:o met die waterheli mini vuurtjes doven! :D
Lukt niet.
quote:
Maar wat als je crasht en t water eruit loopt (in je copter dus ;( )
Valt wel mee denk ik. Ik gok als je crash dat die copter eerder in 328 stukken ligt en dat tankje met water nog heel is. Hooguit is het eruit gelopen.

En die magneten, ik geloof dat ik ze ooit wel eens heb gezien op DX ofzo, dat zouden erg goede zijn, heel erg sterk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Dit inderdaad. Iemand?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Syphixx het volgende:

[..]

:D voorbereiding voor de donkere dagen die binnen enkele maanden terug aankomen ? :P
Hou je mond. 't is nog niet eens zomer geweest potdikkie :( }:| :r
Bunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish Games
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:35:33 #41
52631 PeeJie_
pi_113131537
Weet een van jullie of het kan, of heeft er misschien iemand ervaring met het bestellen van zelf ontworpen (voetbal)shirts uit China? Wij willen dat misschien met het voetbalteam gaan doen en hadden een tijd terug een keeper die het e.e.a. zou regelen uit China, omdat hij hier nog wel eens heen ging. Nu is hij naar China gegaan en nooit meer teruggekomen :+ , maar kan dat misschien ergens online? Nu zijn er in Nederland ook wel wat aanbieders, maar als het een tientje scheelt per persoon, ben je al gauw ¤ 200,- goedkoper uit :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:50 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113131775
Na onvangst van de lucky bag toch eens contact gezocht met DX, hieronder de tickets :P:
quote:
Dear Support,

I did buy bag of $57.09 (Lucky bag)

List price Discount You save
$126.87 55% $69.78

So items in the bag should be around 126 dollar, this is what i got in the bag, and what i can find on your/other site as same item:

The items in bag are:
1x laser (10 dollar?)
2x R4 card (15 dollar)
1x angry bird figures (15 dollar)
1x key finder (8 dollar)

Total 48 dollar, thats even less then the 57 dollar i did pay!

How are you going to solve this, is this a mistake? then i put that with my youtube video so you dont get bad reputaion () :') :')

Hope to hear from you soon,

RobertNL
Response 1:
quote:
Dear customer,

Yes,it is your lucky!I even do not know what is inside,it is just a lucky.
Thanks for your understanding!

CSE medewerker x
Mijn response:
quote:
Dear CSE medewerker,

i got the bag, its not lucky!

i pay 57 dollar
i get items for 48 dollar.

Please give a solution or look at the forum here:
http://club.dx.com/forums/Forums.dx/threadid.1190196?page=2

Greetings,

RobertNL
Response:
quote:
Dear customer,

The items in bag are:
1x laser (10 dollar?)
2x R4 card (15 dollar)
1x angry bird figures (15 dollar)
1x key finder (8 dollar)

Would you please give us the pictures of above items?
Thanks for your efforts in advance!

xxxx
Mijn response:
quote:
Dear xxxx

Pictures are attached.

also video here:
Greetings,

Robert
Response:
quote:
Dear customer,

Then thanks for your pictures,we don't know how you know the price of each item. We can promise you that these items are worthing the price,just the discount would be different.
If possible, would you please give a hand to offer us sku numbers of the 5 items? We may try to check the DX price for you to compare.

xxxx
Mijn response:
quote:
Dear xxxxx,

Here are the sku:

R4: Sku 8119234
R4: Sku 2024826
Angry bird: Sku 3265965
Keyfinder: sku 3293046
laser: sku 10107544

Thanks
Response:
quote:
Dear customer,

Sorry for the inconvenience caused to you,but would you please confirm the laser suit to sku 10107544 ?
I cannot check the sku 10107544.

xxxx
Mijn response:
quote:
Hello i checked sku 10107544 under that sku there was a sticker with 2007544
Response:
quote:
Dear customer,

All the items I checked for you now is expensive,I will give you an example.2007544 is 22.44 USD,the lowest one is 11.44USD on DX.
So you really have a good lucky.But as a rule,I cannot tell you all the unit price.
Really need your understanding!
Have a nice day!

xxxxx
Mijn response:
quote:
But when you buy you say the bag gives 55% discount! (its in the description!)
This is not 55% discount, its more like 20% discount!

Sku 2024826 can be found on another webshop for $4 (exact same item), so i can not understand that it is 11.44 as minimum.

Please understand me, if you buy a bag with 55% discount you want items that are around 126 dollars ($115-$130) instead of total of 80 dollars.

You sold the bag for 57.09 dollar
Discount: 55%
Normal price: 126.87 dollar

So when you get items worth near 80 dollars you are very very disapointed.
I made a nice video for you on youtube (free advertising) but this way is anti advertising for Dealextreme, and i dont want that :(

Greetings,

Robert
Response:
quote:
Dear customer,

Calm down!I made a nice video for you on youtube (free advertising) ,thanks for your action in the past,but here we are dx deals,a group purchase web of dx,we will improve our product quality in the near future.Really need your understanding!

xxxx
Mijn response:
quote:
Sorry to hear that you can not do anything for me.

Please note video: allready chanced the description. And will make more video's of the next bags. If they are bad lots of people will see them.

When you sell a bag with 126 dollars of content you can not send 80 dollar of goods (even if i payed 57 dollar).

Due to the bad understanding from your side i will be thinking about claiming this bag with paypal to see what they do about it.
(I will give you ONE more chance). I am really sorry to do so, but this service is not what i expected from (offers) dealextreme.

Again im sorry that you can/will not help me, please take my last chance before i will take other actions.

Greetings,

Robert
Ja ik weet simpel engels, maarja heb je wel eens geprobeerd om moeilijkere woorden te gebruiken :')
Tevens mijn slijmen/dreigen :')
Had de eerste ticket beter iets ruimer op kunnen zetten (sku's vermelden, filmpje nog niet etc) maarja achteraf gepraat :P

Duurste Sku dus 22 dollar, goedkoopste 12 dollar er van uitgaande dat de rest rond de 20 dollar zit (wat zeker niet zo is) is de totale waarde nog steeds maximaal 80-90 dollar ipv 126 dollar zoals beloofd....
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:50:02 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113131996
Krijg de mijne net binnen...
- Green Pig King beanbag character
- Key finding system
- Interchangable lens sport sunglasses
- Compact tube flashlight
- 4GB Creditcard USB-stick

Zal dat geld vast niet waard zijn, maar gelukkig zijn het geen hoesjes of console-accessoires waar ik pas helemaal niks aan zou kunnen hebben. :P

@ RNL, wat een gedoetje. ;( Ze stellen zich ook echt dom op, wtf.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:56:00 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113132199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef shiznuts het volgende:
- Key finding system

Zal dat geld vast niet waard zijn, maar gelukkig zijn het geen hoesjes of console-accessoires waar ik pas helemaal niks aan zou kunnen hebben. :P

Gewoon een ticket maken, niet geschoten is altijd mis.

Hoe meer mensen dit doen hoe meer ze er van leren (hopelijk).

Update nieuwe response:
quote:
Very sorry for you and really need your understanding,but the item is worthing the price,could these item be used ?Or just useless,we do not force you to buy the bag,but now you are angry about the bag,we just said it is a lucky bag,not a sepecific item bag.If you do not satify it at last,I will apply a partial refund for you,but the process time is long,please kindly wait.
Mijn response:
quote:
Dear xxxx

I can live with "useless" stuff, but i can not live with the less discount you gave.

IF the items are worth 70 dollar (witch i think is a very high estimate!) then i got 25% discount.
You offer between 55-60% discount (at selling add).

So: 55% (prommised discount) - 25(given discount) = 30%

So a reimbursement to my paypal of ATLEAST 30%, seems very legitimated to me.

Greetings,

Robert

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 20-06-2012 10:34:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:13:27 #45
373565 davedavy
pi_113135023
Mijn neushaar-trimmer is aangekomen :D
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:32:29 #46
97351 UncleSam
pi_113135761
8% korting bij BIC:
8%summer
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:33:53 #47
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_113135814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef davedavy het volgende:
Mijn neushaar-trimmer is aangekomen :D
:') En werkt ie? :P

En Iemand91, is het misschien een slim idee om een schuimrubberen ring om je hexa te doen?
Of alleen om je rotoren?
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:35:38 #48
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113135885
@RobertNL respect voor t volhouden, ik was 6 mailtjes eerder al omgevallen denk ik.. _O_
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:51:46 #49
353748 Eastertide
pi_113136542
Hmm ik zat nog te kijken naar onderstaande bag... Maar na bovenstaande reacties skip ik de bags wel.. Dus maar de Syma Helicopter van BangGood.com besteld :)
http://deals.dx.com/team.php?id=1787
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:53:32 #50
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113136617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef shiznuts het volgende:
- Key finding system

ook $57 dollar bag? (voor de administratie ergens anders ;) )
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
Boek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')