SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
maanden afgekickt van chinashopping, best wel trots op![]()
maar de drang om weer vollop spulletjes te kopen rijst wéér de pan uit![]()
eens kijken welke zomerspulletjes we eens kunnen buitmaken![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Bobbert de lapo hunter... Maar nu wel een nieuwe tt![]()
Pfff bij fastcardtech komen er nog een zooi verzendkosten bij... net even gevraagd maar ik verwacht $30,- ongeveer..(kost een ander toestel naar uk)
Morgen maar even taobao (agents) inlezen..
Maar het ding moet en zal er nu ook komen...... er zijn binnen 50 dagen een miljoen van verkocht...![]()
![]()
Hoezo dat nou weer? Ik zeg toch niet DICHT ofzo? Of LAPO?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Bobbert de lapo hunter... Maar nu wel een nieuwe tt![]()
Ik doe gewoon een normale post...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jaja, was vast louter toeval... maar Gucci...Stond hier al in bestelling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)Ufo-Rtf-p-46172.html
Wil m eigk best graag bestellen, maar geen geld![]()
Ben benieuwd of 'ie er al bijna is ook echt.
Not bad, not bad at all!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar het ding moet en zal er nu ook komen...... er zijn binnen 50 dagen een miljoen van verkocht...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat??? Ik reageer gewoon op iemand..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, was vast louter toeval... maar Gucci...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zou ik ook wel willen hebben, maar ik durf voor zoveel geld echt niks te bestellen zonder wat mooie reviews te hebben gelezen :xquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)Ufo-Rtf-p-46172.html
Wil m eigk best graag bestellen, maar geen geld![]()
![]()
Dit ook!! Ik ga t pas bestellen als er goede reviews etc van zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Xetran het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen hebben, maar ik durf voor zoveel geld echt niks te bestellen zonder wat mooie reviews te hebben gelezen :xOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Er staan wel filmpjes/reviews op youtube hier en daar..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit ook!! Ik ga t pas bestellen als er goede reviews etc van zijn
En kende je deze al..?
Btw wel toevallig dat nou net jij de hoek om komt lopen op het einde van het topic...![]()
![]()
Daar had diegene dan ook bijster veel aan... maar niet heus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat??? Ik reageer gewoon op iemand..Ging nergens over het feit dat de tracking het deed of dat het al tijden geleden was dat het spulletje op de post was gedaan, dus hoe jij Nederland erbij haalt weet ik niet. Maar als je tracking het niet doet, dan:
1. Heb je niet lang genoeg gewacht, tracking is traag en update zich pas enkele dagen later (3-5 dgn)
2. Is je trackingcode mogelijk niet eens een echte trackingscode, maar gewoon een pakket-/ordercode
3. Is het trackingssysteem gewoon kudt en onbetrouwbaar en moet je gewoon rekening houden met 2 á 3 weken. Alles wat sneller komt, is mooi meegenomen, duurt het langer, toch eens navragen en aandringen
4. Andere sites gebruiken?
› www.17track.net/IndexEn.html en http://www.17track.net/SingleEn.html
› http://www.packagetrackr.com
› http://www.faranow.comHier meer:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Xetran het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen hebben, maar ik durf voor zoveel geld echt niks te bestellen zonder wat mooie reviews te hebben gelezen :x
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 James is on top of the action!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja maar niet echt veel/duidelijke.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er staan wel filmpjes/reviews op youtube hier en daar..Met mijn ochtendhumeur smijt ik er meteen een kussen tegen aanquote:En kende je deze al..?..quote:Btw wel toevallig dat nou net jij de hoek om komt lopen op het einde van het topic...
Oh sorry hoor dan had ik de vraag misschien verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar had diegene dan ook bijster veel aan... maar niet heus.Ging nergens over het feit dat de tracking het deed of dat het al tijden geleden was dat het spulletje op de post was gedaan, dus hoe jij Nederland erbij haalt weet ik niet. Maar als je tracking het niet doet, dan:
1. Heb je niet lang genoeg gewacht, tracking is traag en update zich pas enkele dagen later (3-5 dgn)
2. Is je trackingcode mogelijk niet eens een echte trackingscode, maar gewoon een pakket-/ordercode
3. Is het trackingssysteem gewoon kudt en onbetrouwbaar en moet je gewoon rekening houden met 2 á 3 weken. Alles wat sneller komt, is mooi meegenomen, duurt het langer, toch eens navragen en aandringen
4. Andere sites gebruiken?
› www.17track.net/IndexEn.html en http://www.17track.net/SingleEn.html
› http://www.packagetrackr.com
› http://www.faranow.com
[..]
Hier meer:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 James is on top of the action!
En dat van nederland was maar een tip... Waarom opeens al die haat
Geen haat bobbert... hooguit een dolletje...![]()
Maak ik het goed met deze search..? (en dan vooral het eerste filmpje...)
![]()
Ja maar shiz meent het volgens mij welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen haat bobbert... hooguit een dolletje...![]()
Maak ik het goed met deze search..? (en dan vooral het eerste filmpje...)
Probeer deze search isKLIK
owh hij spuit water? Ik dacht dat je de quadcopter bedoelde
Tuurlijk meen ik dat.
Dat je laatst drie topics in een rij opende was zeker ook toeval? Er zijn al meer dan genoeg mensen die de internetheld proberen uit te hangen... In de afgelopen anderhalve maand heb je vijf topics geopend. In het afgelopen half jaar heb ik twee keer een nieuw deel geopend, het gaat namelijk echt niet om het topics openen hier (tenzij je een gegronde reden hebt om bijvoorbeeld de OP van een revisie te voorzien). Kun je doen alsof het je daar totaal niet om gaat, maar 't ligt er nogal bovenop.
Maar goed... als we het nu gewoon een beetje getemperd enthousiast weer over Chinazooi kunnen hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Sorry Ome Shiz.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk meen ik dat.
Dat je laatst drie topics in een rij opende was zeker ook toeval? Er zijn al meer dan genoeg mensen die de internetheld proberen uit te hangen... In de afgelopen anderhalve maand heb je vijf topics geopend. In het afgelopen half jaar heb ik twee keer een nieuw deel geopend, het gaat namelijk echt niet om het topics openen hier (tenzij je een gegronde reden hebt om bijvoorbeeld de OP van een revisie te voorzien). Kun je doen alsof het je daar totaal niet om gaat, maar 't ligt er nogal bovenop.
Maar goed... als we het nu gewoon een beetje getemperd enthousiast weer over Chinazooi kunnen hebben.
No problemo bobbert.
Heb je laatste tijd nog videoreviews gemaakt over weinig beduidende chinagadgets?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
met die waterheli mini vuurtjes doven!
Maar wat als je crasht en t water eruit loopt (in je copter dus)
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef shiznuts het volgende:
No problemo bobbert.
Heb je laatste tijd nog videoreviews gemaakt over weinig beduidende chinagadgets?! Nee, maar ik verwacht binnenkort 2 dingetjes voor de iPad, smartcover en achterkantje
Daar komt wel een unboxing van
Iemand die hier wel eens een cover besteld heeft voor de iPad (2)?
Ben op zoek naar een beschermhoes, maar ben even aan het kijken welke goed is.![]()
![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand die hier wel eens een cover besteld heeft voor de iPad (2)?
Ben op zoek naar een beschermhoes, maar ben even aan het kijken welke goed is.Nja een cover.. Zo plastic achterkant hoesje
Die kan je icm een smartcover doen en dan bedekt ie alles
Bij de action hadden ze laatst van die sleeves, weet niet of dat is wat je zoekt tho.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben op zoek naar deze:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hahaha jaNja een cover.. Zo plastic achterkant hoesje
Die kan je icm een smartcover doen en dan bedekt ie alles
Bij de action hadden ze laatst van die sleeves, weet niet of dat is wat je zoekt tho.
Zodat hij werkt met deze:
Heb jij er toevallig nog een linkje van?![]()
![]()
Ik weet niet of ik m in die kleur heb zien liggen, ik heb een doorzichtige besteld (krijg m wss volgende week) Maar moet je ook de link van de smartcover? En wil je perse die kleur van t achterkantje?
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3cc6b5076d
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3f18e3f61b
deze misschien?
Ik weet niet wat voor materiaal jij zoekten of ie per se in die kleur moet..
Hij moet wel hard zijn, geen sili.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik weet niet of ik m in die kleur heb zien liggen, ik heb een doorzichtige besteld (krijg m wss volgende week) Maar moet je ook de link van de smartcover? En wil je perse die kleur van t achterkantje?
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3cc6b5076d
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3f18e3f61b
deze misschien?
Ik weet niet wat voor materiaal jij zoekten of ie per se in die kleur moet..
En het liefst een blauwe (van de foto), anders een witte.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: