inderdaadquote:
Misschien is ie dat ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat HT aan het broeden zou zijn op een TT.
Broeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Soempie het volgende:
dan heeft ie nog evenquote:
En dat zonder moeite.quote:
Dat trekken doet wel pijn ja, kan me voorstellen dat wanneer het erg gekanteld is, er iets harder getrokken moet worden. Wisselt trouwens heel erg per persoon. De één heeft er nauwelijks last van, de ander valt flauw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
Dokter zei dat ie naar achteren lag en dat hij m daarom recht moest trekken met de kogeltang. Daarom dacht ik dat, maar misschien zou het idd anders ook wel pijnlijk zijn geweest.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun je het allerbeste, dus hoop dat dit alles je brengt waar je wilt.
Ik heb maar niet gekeken hoe dat ding eruitzietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat trekken doet wel pijn ja, kan me voorstellen dat wanneer het erg gekanteld is, er iets harder getrokken moet worden. Wisselt trouwens heel erg per persoon. De één heeft er nauwelijks last van, de ander valt flauw.
Die kogeltang is sowieso een rotding en de naam is zo misleidend. Brrr.
Heb je 'm verkocht?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
Heb die van mij/ Wiebelsoempie ook niet bekeken. Werd nog wel gevraagd of ik dat wilde. Euh, nee, bedankt.
Ik heb maar 1 stel meegemaakt dat niet wilde kijken, maar die durfden zelfs niet de navelstreng door te knippen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
Heb die van mij/ Wiebelsoempie ook niet bekeken. Werd nog wel gevraagd of ik dat wilde. Euh, nee, bedankt.
Jij niet alleen hoor, mijn god wat deed dat zeerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gekeken hoe dat ding eruitziet
Na de HSG was ik wel bijna flauwgevallen toen ik daarna het ziekenhuis uitliep, maar ik denk dat dat stress oid is geweest. Poeh wat was ik beroerd en slap toenEn krijtwit volgens mn vriend.
Wat moet je met zo'n ding thuis?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stel meegemaakt dat niet wilde kijken, maar die durfden zelfs niet de navelstreng door te knippen.
Wat ik wel gek vind is dat sommigen het mee naar huis nemen.
En was het niet het klustopic van Duderinnetje waar de vorige bewoners hem onder een boom in de achtertuin hadden begraven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn toch volkeren waar de placenta geofferd wordt of zo?
Of opgegeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Daar wordt ook getrokken. En dat spul inspuiten is ook erg pijnlijk, hč? Prikt of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
Na de HSG was ik wel bijna flauwgevallen toen ik daarna het ziekenhuis uitliep, maar ik denk dat dat stress oid is geweest. Poeh wat was ik beroerd en slap toenEn krijtwit volgens mn vriend.
Tom Cruise heeft dat ding toch opgegeten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik durf wel te kijken, maar ik vond het niet nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stel meegemaakt dat niet wilde kijken, maar die durfden zelfs niet de navelstreng door te knippen.
Wat ik wel gek vind is dat sommigen het mee naar huis nemen.
Het schijnt hip te zijn om m op te etenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk serieus dat ik Vriend nooit meer zou kunnen kussen of überhaupt aan zou kunnen kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het schijnt hip te zijn om m op te eten
Giel Beelen ook. Die heeft aan moederkoekhappen gedaan met behulp van een bekende chefkok.quote:
Huh? Koekje erbij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het schijnt hip te zijn om m op te eten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik Vriend nooit meer zou kunnen kussen of überhaupt aan zou kunnen kijken
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Mijn avondeten is op en ik ga vrolijk verder met banaanschuimpjes.
HT had niet door dat hij het topic volmaaktequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Soempie het volgende:
Gemiste kansquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HT had niet door dat hij het topic volmaakte
Ik kan me wel indenken hoe dat klinkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons liet de gynaecoloog bij Lior de baarmoederkoek vallen op de grond
Ik ben wel benieuwd naar het geluidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons liet de gynaecoloog bij Lior de baarmoederkoek vallen op de grondmźn wat een rommel
![]()
![]()
![]()
gelukkig een sterke maag, heb bij beide bevallingen gewoon gekeken, wel heel indrukwekkend
Ik denk niet dat ik verder was gekomen dan 'misselijk door schoolschuimpjes' of iets in die richtingquote:
Dan bevalt een stenen vloer vast beterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het geluid![]()
Je zal maar thuis bevallen en een houten vloer hebben
Doffe klap/splatsj. Vies ding is het. En zwaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het geluid![]()
Je zal maar thuis bevallen en een houten vloer hebben
En toen stapte de kraamhulp in de moederkoek en gleed de hele kamer door? Kan haar collega daarna alle voegen poetsen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan bevalt een stenen vloer vast beter
Let dan ook een beetje op waar je je zooi laatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En toen stapte de kraamhulp in de moederkoek en gleed de hele kamer door? Kan haar collega daarna alle voegen poetsen...
Kun je niet het geluid uit de filmopname rippen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, zoals je wel verwacht. Flatsj
Neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je niet het geluid uit de filmopname rippen?
Bungeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zouden vrouwen heel heel vroeger de navelstreng doorgebeten hebben? Of misschien met een steen doormidden slaan? Of gewoon wachten tot de boel eraf valt?
Geen probleem, vertoon maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neeintegraal filmpje of helemaal niks. Als je wil kunnen we bij de barbeque een beamer opzetten en projecteren tegen een witte muur
Als ze bij RTL gelijk hebben laten apen hem eerst zitten en bijten hem daarna door. Op een gegeven moment zijn we vast gereedschap gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Soempie het volgende:
Zouden vrouwen heel heel vroeger de navelstreng doorgebeten hebben? Of misschien met een steen doormidden slaan? Of gewoon wachten tot de boel eraf valt?
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
Geen probleem, vertoon maar.
ik mag toch wel doorgaan met eten tijdens de vertoning?
Mooi. Deal dus.quote:
Mijn pm-box loopt vol met afmeldingen ineensquote:
Klinkt wel logisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ze bij RTL gelijk hebben laten apen hem eerst zitten en bijten hem daarna door. Op een gegeven moment zijn we vast gereedschap gaan gebruiken.
Maar aan de kant van de placenta is die toch al wel doorgebeten? Lijkt me anders irritant rondlopen met zo'n ding achter je aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ze bij RTL gelijk hebben laten apen hem eerst zitten en bijten hem daarna door. Op een gegeven moment zijn we vast gereedschap gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn pm-box loopt vol met afmeldingen ineens![]()
Oh, dat betekent meer bier en dood beest voor ons
Soms.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die komt denk ik niet in deze sc.
Correct.quote:
Nier doneren of kaartje sturen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat wil ik ook doen, als ik weer in NL woon
Nier doneren. Al op heel jonge leeftijd met mijn vader over gehad, voordat ik wist dat dat in NL gewoon kon, aan een onbekende een nier afstaan.quote:
Ik ben bloed-, stamcel- en orgaandonor, dat vind ik voorlopig genoeg (al hebben ze van de laatste twee nog geen gebruikgemaaktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nier doneren. Al op heel jonge leeftijd met mijn vader over gehad, voordat ik wist dat dat in NL gewoon kon, aan een onbekende een nier afstaan.
Geen kinderwens ooit? Of daarna pas?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nier doneren. Al op heel jonge leeftijd met mijn vader over gehad, voordat ik wist dat dat in NL gewoon kon, aan een onbekende een nier afstaan.
Ik heb me nog steeds niet aangemeld voor de BBQ en twijfel nu nog heviger...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neeintegraal filmpje of helemaal niks. Als je wil kunnen we bij de barbeque een beamer opzetten en projecteren tegen een witte muur
Ja maar bloed wordt al zo veel gedaan. orgaan donor ben ik ook. Was trouwens altijd heel iebelig voor naalden, tot aan mijn ziekenhuis opname. Vanaf nu denk ik ook maar bloed donor worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben bloed-, stamcel- en orgaandonor, dat vind ik voorlopig genoeg (al hebben ze van de laatste twee nog geen gebruikgemaakt +) )
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me nog steeds niet aangemeld voor de BBQ en twijfel nu nog heviger...
En een horror film...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
er is dood beest, bier en verder genoeg lekkers, er komen leuke mensen en het wordt gezellig
Jawel, enorme kinderwens. Toen ik twee weken geleden hoorde van de massa bij mijn baarmoederhals werd ik helemaal panischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen kinderwens ooit? Of daarna pas?
Of het al veel gedaan wordt of niet, ze zullen blij met je zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar bloed wordt al zo veel gedaan. orgaan donor ben ik ook. Was trouwens altijd heel iebelig voor naalden, tot aan mijn ziekenhuis opname. Vanaf nu denk ik ook maar bloed donor worden.
er is hier één keer per trimester een blood drive. Gaat mijn delicate Europese bloed naar Amerikanen. oh well. Weet trouwens niet eens mijn bloed groepquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het al veel gedaan wordt of niet, ze zullen blij met je zijn. Stel dat er een overschot aan bloeddonors is, dan word je gewoon minder opgeroepen. Prima toch?
Ik had al zo'n idee, volgens mij mag je als vrouw niet doneren als je nog een kinderwens hebt, vandaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel, enorme kinderwens. Toen ik twee weken geleden hoorde van de massa bij mijn baarmoederhals werd ik helemaal panischLetterlijk daarn tegen mijn vriendin gezegd: ik was niet eens bang dat het iets was waar ik dood aan kon gaan. Ik was bang dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. En doodgaan maakt me weinig uit, geen kinderen kunnen krijgen wel
IUI is goed, kijk maar naar Diaan en mij. LB komt nog voor ik er weg ben meeposten in Z&G en daarmee uit.quote:Daarna nog lang met LB in mijn gedachten in bed gelegen, en me pas echt gerealiseerd hoeveel respect ik heb voor hoe zij met haar situatie omgaat. En enorm veel zitten duimen dat het goed komt met haar (en hopelijk later ook met mij)
Ah dat wist ik niet. maar was sowieso nog niet van plan serieus achter die donatie aan te gaan voor ik een stabielere omgeving hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee, volgens mij mag je als vrouw niet doneren als je nog een kinderwens hebt, vandaar.
[..]
quote:IUI is goed, kijk maar naar Diaan en mij. LB komt nog voor ik er weg ben meeposten in Z&G en daarmee uit.
Klopt, omdat een zwangerschap toch best veel van je vergt, ook bloeddruktechnisch gezien en je nieren hebben daar een groot aandeel in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had al zo'n idee, volgens mij mag je als vrouw niet doneren als je nog een kinderwens hebt, vandaar.
Haai Kwakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
o haiik ben er nog, maar ik heb het zo druk gehad dat ik niet zoveel heb bijgelezen... *terug in lurkstand
Vergeten na je opname?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik begrijp al waarom ik me zo beroerd voel al dagenperongeluk met mijn antidepressiva gestopt
yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt wel te kunnen (als ik de Niertje gezocht-topics mag geloven), maar het is niet aan te raden vanwege de reden die wyccie noemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. maar was sowieso nog niet van plan serieus achter die donatie aan te gaan voor ik een stabielere omgeving heb
Is op zich een goed tekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan ik me best goed voorstellen eigenlijk...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer per jaar een bloeedcontrole.![]()
Mijn bloedgroep is:Lieve bloedgroep, de mijne is roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, al heb ik van mezelf een bijzonder lage bloeddrukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen (als ik de Niertje gezocht-topics mag geloven), maar het is niet aan te raden vanwege de reden die wyccie noemt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer per jaar een bloeedcontrole.![]()
Mijn bloedgroep is:Ik 5 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ten minste, dat is de bedoeling. Ik ben niet altijd even goed met reageren op de oproepkaarten
.
En ik weet nu dat wyccie en ik dezelfde bloedgroep hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je gaat eerst door een psychische molen, er wordt gekeken of je stabiel bent, wat je motivatie is etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het schijnt wel te kunnen (als ik de Niertje gezocht-topics mag geloven), maar het is niet aan te raden vanwege de reden die wyccie noemt.
Ik wil ook liever 4 keer, maar de laatste 2 jaren toch wat uitgesteld vanwege tweemaal Zevenheuvelenloop en een halve marathon. Dat voelt toch wat egoļstisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik 5 keer. Ten minste, dat is de bedoeling. Ik ben niet altijd even goed met reageren op de oproepkaarten
.
En ik weet nu dat wyccie en ik dezelfde bloedgroep hebben
Ook met het uitstel doneer je aanzienlijk vaker dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil ook liever 4 keer, maar de laatste 2 jaren toch wat uitgesteld vanwege tweemaal Zevenheuvelenloop en een halve marathon. Dat voelt toch wat egoļstisch.
Wel doen. En Vogels met zwarte poten kun je niet eten is ook het lezen wel waard, als je het kunt waarderen. Een bundel verhalen, sommige echt bizar, aan andere is echt geen touw aan vast te knopen. Anders dan De Samaritaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef Soempie het volgende:
Dautzenberg heb ik bij Pauw en Witteman gezien. Wilde daarna het boek lezen, maar was het alweer vergeten.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook met het uitstel doneer je aanzienlijk vaker dan de gemiddelde Nederlander
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel doen. En Vogels met zwarte poten kun je niet eten is ook het lezen wel waard, als je het kunt waarderen. Een bundel verhalen, sommige echt bizar, aan andere is echt geen touw aan vast te knopen. Anders dan De Samaritaan.
[..]
Dat is waar.![]()
Jammer dat ik geen oproep had voor de 14e.
Oh, dat is ook wel een mooie. Lekker rond kerst, is er waarschijnlijk ook geen wachtrij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook niet. Heb ook geen kerstcadeautje gekregen dit jaar. Nu is dat maar een keer voorgekomen, maar ik heb die ijskrabber nog steeds
. Prima ding ook
Beter dan die Jezus-posts.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, meteen maar even een FB post over donatie gemaakt.
Ja tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel een mooie. Lekker rond kerst, is er waarschijnlijk ook geen wachtrij.
Misschien volgend jar een kalender, net zoals bij de Chinees.
[..]
Beter dan die Jezus-posts.
En beter dan 'thank the heroes that serve our country' postsquote:Confession: One day, before I die, I want to donate a kidney. And if no one close to me needs it, I want to do a "good Samaritan" donation, just because I can and someone needs it.
This is a bit extreme, I know, and I don't expect others to follow by example, but I sure hope all of y'all are at least registered donors. And if you aren't, become one today! In my opinion, the best way to serve your country.
http://donatelife.net/ (USA)
http://www.donorregister.nl/ (NL)
Like · Comment · 6 minutes ago near Galesburg ·
De laatste paar keer dat ik geweest ben heb ik nauwelijks hoeven wachten. Vlak voor sluitingstijd komen opdagen werkt wat dat betreft primaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel een mooie. Lekker rond kerst, is er waarschijnlijk ook geen wachtrij.
Misschien volgend jar een kalender, net zoals bij de Chinees.
[..]
Beter dan die Jezus-posts.
Virtueel geliked. Ik doe niet aan Facebook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En beter dan 'thank the heroes that serve our country' posts
Ik was er na 2 jaar helemaal klaar mee dus ik had een punt bereikt waar het me geen reet kon schelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB/B: hadden jullie ook dat je in de laatste dagen voor je je scriptie moest inleveren aan įlles ging twijfelen wat je hebt opgeschreven? Hoe zijn jullie daar mee omgegaan?
Kan me zo goed voorstellen dat je daar zo van schrokquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel, enorme kinderwens. Toen ik twee weken geleden hoorde van de massa bij mijn baarmoederhals werd ik helemaal panischLetterlijk daarn tegen mijn vriendin gezegd: ik was niet eens bang dat het iets was waar ik dood aan kon gaan. Ik was bang dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. En doodgaan maakt me weinig uit, geen kinderen kunnen krijgen wel
Daarna nog lang met LB in mijn gedachten in bed gelegen, en me pas echt gerealiseerd hoeveel respect ik heb voor hoe zij met haar situatie omgaat. En enorm veel zitten duimen dat het goed komt met haar (en hopelijk later ook met mij)
Ha, dat punt heb ik in veel minder tijd bereiktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was er na 2 jaar helemaal klaar mee dus ik had een punt bereikt waar het me geen reet kon schelen
Maar daar waren ook een aantal periodes van supergeconcentreerd editten aan voorafgegaan.
dan moet je weer aan al je vrienden uitleggen wie wyccie isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Virtueel geliked. Ik doe niet aan Facebook.
Ik had stamceldonor worden op mijn 101 in 1001, dat was één van mijn eerste behaalde doelen. Die lijst heb ik al meer dan een jaar niks mee gedaan.
4 2 dagen na de BBQ toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoiwanneer was d-day nou ook alweer?
17-07quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoiwanneer was d-day nou ook alweer?
Doe jij dan eens een niet-ranzig verhaaltje vertellen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ranzige verhalen hebben jullie soms zeg
Truequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
Dit bewijst maar weer eens dat niet-ranzige verhalen dodelijk zijn voor het topic.
Wat? Een jaar alweer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Een andere dan: vandaag is mijn 1-jarige jubileum op kantoor hier
Taart en champagne op kosten van jouw baasquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Een andere dan: vandaag is mijn 1-jarige jubileum op kantoor hier
Ja, dat gaat echt snel dan.quote:
Het valt echt mee, je voelt er weinig vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Verdoven, wrikken, klemmen.
En als je geluk hebt, ook snijden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)waalkade-mijden.html
Geen vuurwerk.![]()
Oh, de mijne waren niet volledig door, dus ze moesten inderdaad diep graven.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb ik ook, en dat was niet het probleem(wel pijnlijker bij het zetten van de spiraal ja
)
En ik doelde idd op de IUI met goed nieuws! Sorry voor de verwarring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Succes vandaag!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:02 schreef iamredleader het volgende:
En alweer op kantoor, vandaag voor de een-na-laatste keer in Utrecht. Laatste keer met het OV deze route. Nou ja, de trein volgende keer is gewoon een halte verder, maar wel de rit in Utrecht zelf
Vandaag en morgen dus de verhuizing echt voorbereiden, dozen pakken, kasten legen, afscheid nemen, heel maf
quote:Thanks for the advise. I changed it right away.
Dit boek bevalt me welquote:Waarschijnlijk heb je wel wat beters te doen dan dit voorwoord te lezen. Skip het daarom gerust en duik meteen in de praktische tips die je in de rest van dit boek vindt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef Etcetera het volgende:
afbeelding ]
Uitleg: een verandering aangevraagd voor de webshop, en ik krijg zowaar gelijk dat het niet klopt. Is meteen gefixed. Oh yeah
Hee, werk je op mijn afdeling of zoquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Het is rustig hier vandaag trouwensmet 3 mensen op onze afdeling
wel wat gezeur van klanten vanochtend
Wat zegt een eend die klaarkomt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Titel van een hoofdstuk in een boek dat ik nu open heb: "Je klanten zijn slimmer dan eenden - maar niet veel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zegt een eend die klaarkomt?Waarom nemen mannetjeseenden liever niet de intercity van Utrecht naar Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom nemen mannetjeseenden liever niet de intercity van Utrecht naar Rotterdam?Hoe klinkt een kip die met 20 kilometer per uur tegen een muur fladdert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Dan bied ik Sickipediaquote:
Die pagina had ik nou net niet nodig.quote:
I knowquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die pagina had ik nou net niet nodig.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zegt een eend die klaarkomt?En een kikker dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag met grote vertraging (zit ondertussen al halverwege m'n master) mijn bsc bul opgehaald. Voelt toch onverwachts lekker, eindelijk eens een diploma met een klein beetje waarde..![]()
Er wordt hier niets verhuisd, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, werk je op mijn afdeling of zohier wel druk eigenlijk, veel dozen ingepakt, kasten aan het uitruimen, een collega die al weg is had nog een oud kaartenbakje. Vond ik net 4 euro nogwat aan muntgeld
Gefeliciteeeeerd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Vandaag met grote vertraging (zit ondertussen al halverwege m'n master) mijn bsc bul opgehaald. Voelt toch onverwachts lekker, eindelijk eens een diploma met een klein beetje waarde..
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom nemen mannetjeseenden liever niet de intercity van Utrecht naar Rotterdam?Wat flauw, dat kan toch helemaal niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het nog best lang gevoelig gebleven, bloed kan ik me niet echt herinneren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog even de afdeling verstandskiezen, komt het meer voor dat het na 6 tot 8 weken nog steeds gevoelig is en af en toenog een klein beetje bloed?
Grapjes voor de hele familie zo te zien.quote:
quote:My daughter has reached that age where she is asking embarrassing questions about sex.
Just this morning she asked, "Is that the best you can do?"
quote:It's so awkward when you send a private text message to the wrong person.
The other day I wrote a message, "Hey babe, thinking of U makes my cock hard, can't wait to sex U up 2night" and sent it to my 10-year-old daughter.
Imagine how embarrassing it would have been if I'd sent that to the wrong person.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Grapjes voor de hele familie zo te zien.
[..]
[..]
Wil jij wel eens HEEL SNEL van die rails afgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Groetjes van spoor 5, trein komt zo
Zeker DHquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Er lag een vaderdag kaart in mijn brievenbus.
Ja maar het is hier zo leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil jij wel eens HEEL SNEL van die rails afgaan! Je hoort op het perron te wachten, ja?!?
Yep, van DW.quote:
Ja maar wel een spelfout daar inquote:
Daarinquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar wel een spelfout daar in
fair enoughquote:
Do tell?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar wel een spelfout daar in
advise moet advice wezenquote:
Hoi.quote:
Zelfs ik ben al uren opquote:
Tof, dan heb ik het automatisch goed getypt - wat er nu staat is een copy paste uit de reactiequote:
Ja daar ging ik ook van uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tof, dan heb ik het automatisch goed getypt - wat er nu staat is een copy paste uit de reactie
Ik ben ook al een paar uur op geweest hč?quote:
Oh, het was een tukkie. Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook al een paar uur op geweest hč?
Maar je kan toch wel zeggen iemand die dat maakt? Anders vind ik het raar klinkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die![]()
Is toch niet zo lastig? Bureau is enkelvoud dus de rest ook
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel zeggen iemand die dat maakt? Anders vind ik het raar klinken
Ja dat is waarquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kan datMaar in dit geval is het 'het bureau', en het is 'het bureau dat....' als je het over iemand hebt is het 'iemand die iets..'.
Geen probleemquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
Goed dat je post MaJo. Ik bedenk me nu dat ik je moeder nog moet mailen.
Dat zuigt behoorlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik klaar ben met scriptie ga ik lekker mijn computer upgraden en opnieuw installeren. In het normaal aardig stabiele Windows 7 heb ik nu in een week tijd twee keer een BSOD gehad
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Goeie score...4 van de 7 modellen die op komen dagen
Die voor vandaag die zat opeens in Dubai en die van morgen gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet door.
Waardeloos
Dat bestaat niet echt nee. Er zijn wat fora waar vaak de policy is dat er niet gepost mag worden wie er niet op komt dagen. Verder heb je de profielensites waar ze opzitten en daar zijn wel allerlei reviews te vinden. Daar kijken we altijd naar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie fotografen niet een soort van blacklist, waar ook die 'modellen' van op de hoogte zijn. Wat waardeloos.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
of ze hebben weer beltegoed nodig. Of wat dan ook.
Ja, lekker simpel, maar wel lullig voor jou. Ze weten toch ook wel dat je niet in de buurt woont?quote:Maar ze snappen gewoon niet dat er geld mee gemoeid is als je niet op komt dagen en afzeggen is simpel.
Voorzijde teen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
De bal aannemen met de kopse kant van je grote teen is geen goed idee
Ik hoop dat het meevalt, wel bloed en zo onder m'n nagel nu, maar ik hoop dat ie er wel op blijft zitten.quote:
Ik ken dat probleem, na wat jaren zaalvoetbal en menige trap in de grond...quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt, wel bloed en zo onder m'n nagel nu, maar ik hoop dat ie er wel op blijft zitten.
Zoals Etc zegt, dat boeit ze natuurlijk geen hol. Als ze geen zin hebben of ze kunnen ergens anders sneller en meer verdienen, dan verzinnen ze wel één of andere smoes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, lekker simpel, maar wel lullig voor jou. Ze weten toch ook wel dat je niet in de buurt woont?
Het is de SV, dus het is in elk geval niet het oermodelquote:
Niet veel, we hebben een rustig weekend. Lekker op ons gemak! Zaterdag heeft Twan nog wel een wedstrijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:10 schreef Soempie het volgende:
Diaan, ga je iets leuks doen het weekend?
"U hoort nog van ons". Gevleugelde uitspraak, kwam prachtig aan bod jaren geleden bij "ook dat nog".quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Etcetera het volgende:
Is er extern geen fuck-up qua communicatie, is het intern wel. 'Ja we hebben even wat uitgezet'. En de klachten bleven maar komen, niemand die wist waarom iets niet werkte
Ja, maar de rook is alleen op de tweede verdieping, en ik zit op de eerstequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef B.ertha het volgende:
Medewerker belt een klant:
Klant: Goedemiddag, met xxx.
MW: Uw apparaat toont een storing, zou u deze even kunnen resetten?
Klant: Heeft uw kastje iets met de brandweer te maken?
MW: Huh? Nee, hoezo?
Klant: Nou, er komt allemaal brandweer aan.
*aanzwellende sirenes op achtergrond*
Gast, ga naar buiten dan!
quote:Het Nederlands elftal was vanmorgen op bezoek bij een Oekraļens weeshuis. "Het is aangrijpend die trieste gezichtjes zonder hoop te zien" aldus de 6-jarige Igor.
HaJoquote:
Hij neemt het mee voor een lekker dagje ontspannen in de sauna. Dat zal het snoep goed doen!quote:
He kut, nu kan ik zelf geen stom antwoord meer gevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij neemt het mee voor een lekker dagje ontspannen in de sauna. Dat zal het snoep goed doen!
opeten tot ik er misselijk van ben natuurlijkquote:
Tuurlijk wel joh, kijken of je een nog tenenkrommender woordgrap er in kan verwerken dan ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
He kut, nu kan ik zelf geen stom antwoord meer geven
Ok, ik kijk het nog even aan, maar als ze zo lekker zoet blijven liggen krijgen ze vanmiddag iets lekkersquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, kijken of je een nog tenenkrommender woordgrap er in kan verwerken dan ik
En zo niet, zou ik ze maar even aan de tand voelen waarom ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, ik kijk het nog even aan, maar als ze zo lekker zoet blijven liggen krijgen ze vanmiddag iets lekkers
als ik nog een gaatje heb zal ik dat zeker even doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En zo niet, zou ik ze maar even aan de tand voelen waarom ...
Moet je daar wel een gaatje voor kunnen vrij makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En zo niet, zou ik ze maar even aan de tand voelen waarom ...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als ik nog een gaatje heb zal ik dat zeker even doen
quote:
niks mis meequote:
Jij bent met 45 uit de running vanwege opvreetstressquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Etcetera het volgende:
Is er extern geen fuck-up qua communicatie, is het intern wel. 'Ja we hebben even wat uitgezet'. En de klachten bleven maar komen, niemand die wist waarom iets niet werkte
Wedje op 37?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Jij bent met 45 uit de running vanwege opvreetstress
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent met 45 uit de running vanwege opvreetstress
quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar beiden zijn echt goed. Heb goede verhalen over de G700 gelezen, maar ook van mensen die zweren bij een Razerquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eddie, wat is tegenwoordig dé gamemuis? Nog steeds een Logitech of is Razer weer voorbijgestreefd?
tinuvielquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Iemand met verstand van Google Analtyitics hier? Echt veel verstand ook?
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat je voor deze auto 99 euro meer moet betalen wanneer je een andere auto inruilt?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
tinuviel
grammarnazi: anal-titties?
Primaquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Oeps
Ik zal haar eens pm'en, interessant probleem hier namelijk. Maar vandaag niet meer, want ik ben het een klein beetje moevolgende week op z'n vroegst
Wellen is volgens mij 'iets in water weken'.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
en is ontnieten hetzelfde als wellen?
Hoe is het met hem afgelopen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb wel ernstig last van opvreetstress op het moment.
Ik begin te lijken op de collega waarvan ik 5 jaar geleden dacht dat ik nooit zo wilde worden
Maar ik snap nu waarom hij toen zo deed
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
En zo ja, hoe zit het dan met zinloos geweld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Nietusquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Rozijnen wellen in rum, alvorens in de appeltaart te verwerkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Wellen is volgens mij 'iets in water weken'.
In relatie tot ontnieten zegt het me niks...
HALLO JUMBO!!!quote:Hallo btw!
Zinloos geweld. Er bestaat ook zinvol geweldquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
En zo ja, hoe zit het dan met zinloos geweld?
quote:
Hallo vermogensrendementsheffingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |