quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
Zoals de TT al doet vermoeden is TS niet zo goed met d's en t's
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
Net de laatste ticket weggeven aan een vriend
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef MCH het volgende:
Ik ga mijn kaartjes verkopen denk ik, wel met winst natuurlijk
Het blijft toch echt een kwestie van vraag en aanbod. Natuurlijk kan je het voor de normale verkoopprijs verkopen, maar waarom zou je? Er zijn ook mensen die 240 euro betalen bij zwarthandelaren. Zie het als een investering. Je bent dat geld wel een half jaar kwijt geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?
Hap hap hapquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?
Deze week nog 1x een hardcopy ticket verkocht voor 210. Hij was in een uur verkocht, dus dat ging best snel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:13 schreef darktower het volgende:
De meeste mensen vragen nog veel te veel geld op marktplaats. Ze zien niet dat er PER DAG iets van 30-40 kaarten bijkomen en denken nog 200-250 EUR per kaart te kunnen vragen. Ik zoek nog 5 kaarten (er willen steeds meer mensen mee, haha), maar bied nu al niet meer dan kostprijs. En ik vermoed dat binnen een paar weken kaarten ver onder kostprijs worden aangeboden...
Vrienden willen niet of hebben reeds kaarten. Iemand interesse in de buurt van Eindhoven? ¤185,00 per stuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:14 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb er nog 2, maar ik kijk eerst in mijn vriendenkring rond. Ik heb meerdere redenen om niet te gaan. Wel bras dat ik na een jaar of 8 op rij niet kan gaan. Jammer maar helaas.....
Klacht: te dure kaartjes verkopen op fokquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef ietd het volgende:
ik heb 2 kaartjes voor Lowlands te koop voor 225 euro per stuk.
Kaartje gewonnen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op FOK mogen alleen kaartjes verkocht worden tegen kostprijs..
speaking of which:
Kaartje te koop voor Lowlands, á 185
Nee hoor, al extra sinds februari voor een gevalletje 'maybe'. Maar gaat niet door.quote:
Maak ik nog kans?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, al extra sinds februari voor een gevalletje 'maybe'. Maar gaat niet door.
Gewonnen kaartjes zou ik voor de nieuwe prijs aanbieden.
Fo'Sho'quote:
O ja, plaats is ook handig. Rotterdam dus.quote:
Er is nog tijd zat om em aangetekend op te sturen... Maar moet je aandurven....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef UberN00b het volgende:
Iemand nog een kaartje over in de omgeving van Enschede?? (A)
Joh, laat je niet gek maken. Je kunt 'm nog makkelijk voor 185 kwijt op MP of twitter of Facebook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, de tijd begint te dringen. Dus mijn kaartje mag weg voor 150 piek! Het is hardcopy. Ik woon in Rotterdam.
Volgens mij kan je hem nog goed voor 200 kwijt op marktplaats. Ik heb die van mij vorige maand voor 210 verkocht en die was binnen een uur verkocht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, de tijd begint te dringen. Dus mijn kaartje mag weg voor 150 piek! Het is hardcopy. Ik woon in Rotterdam.
Niemand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:43 schreef nicknicknickname het volgende:
Iemand nog 2 hardcopy kaartjes voor 380 euro?
Alleen 's avonds af te halen in Amstelveen..
Het ticket is nog steeds beschikbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef WheeleE het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik mijn hardcopy LL12-kaartje van de hand doen. Lowlands met een rolstoel is best te doen, maar niet als je er ook nog een rug-/schouderblessure bij krijgt.![]()
Op te halen in Den Haag tegen contante kostprijs (= ¤188,- )
Adreskaartje is eventueel ter inzage beschikbaar voor controle.
Het gaat slechts om 1 kaartje he? Zoek er namelijk 2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het ticket is nog steeds beschikbaar
Ja, ik heb er maar 1. Maar, dan ben je al wel op de helft hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:51 schreef peppi_kokki het volgende:
[..]
Het gaat slechts om 1 kaartje he? Zoek er namelijk 2
Als je nou die van mij erbij koopt, heb je er twee!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef peppi_kokki het volgende:
da's waarik zoek nog even verder en laat je weten of die van jou nog van pas komt
Nu lijken twee vrienden te willen, dus kan daar denk 1 kaartje aan kwijt. Maar die zoeken nu nog een ander kaartje voor erbij. Tenminste als ze morgen kunnen regelen dat ze kunnen. Even afwachten, maar dan word het zoeken naar een extra kaartje erbij ipv 1 te verkopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef TechXP het volgende:
Hier ook nog een kaartje te koop. Gewoon normale prijs. Hardcopy ticket, dus geen e-ticket.
Ophalen in Zeist. Of eventueel op station Utrecht/Amsterdam mogelijk in overleg.
Bij de poort gaan staan, bordje in je handen, et voila. Vorig jaar vrijdagmiddag binnengekomen voor honderd euro. Voor die tijd Marktplaats in de gaten houden (250 voor 2 is dan best te doen). Je moet niet verwachten dat je er donderdag al bent, want pas daarna dalen de prijzen flink.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:26 schreef zalkc het volgende:
Ik ga dit jaar maar eens proberen om onder de prijs binnen te komen. Heb momenteel de ideale situatie, tijd zat en sowieso een slaapplaats. Al regel ik op vrijdag de kaarten is het mij allang best, desnoods zondag pas.
Toch maar eens breken met de traditie om het niet via marktplaats te krijgen, na jaren woekerprijzen vragen wil ik ze nu ook naaien![]()
Mijn doelstelling is nu voor max 250 2 kaarten te krijgen
Het is me zaterdag gelukt!! Ik ga naar lowlands !!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Bij de poort gaan staan, bordje in je handen, et voila. Vorig jaar vrijdagmiddag binnengekomen voor honderd euro. Voor die tijd Marktplaats in de gaten houden (250 voor 2 is dan best te doen). Je moet niet verwachten dat je er donderdag al bent, want pas daarna dalen de prijzen flink.
Mijn doelstelling is dit jaar gratis, dus ben ik bezig met kaartjes proberen te winnen. Net als heel veel andere mensen, helaas.
"Iedereen"? Met zoveel bezoekers zijn er altijd wel mensen die zich bedenken, niet kunnen/willen of om een andere reden van een kaartje af willen. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:42 schreef ComplexConjugate het volgende:
Waarom dumpt iedereen zijn kaarten
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
"Iedereen"? Met zoveel bezoekers zijn er altijd wel mensen die zich bedenken, niet kunnen/willen of om een andere reden van een kaartje af willen. Niks mis mee toch?
Dat had ik vorig jaar, toen had ik er helemaal geen zin inquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk![]()
Niet naar LL's willen
Tja, ik had graag gewild, maar moest noodgedwongen afhaken. Ik ben dan eigenlijk wel blij dat het uitverkocht is en ik er geen verlies op hoef te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk![]()
Niet naar LL's willen
Ja.... dat is heel jammerquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:33 schreef Reljem het volgende:
Wegens ziekte (moet verdomme 2 week aan de antibiotica)![]()
heb ik nog een kaartje over voor de liefhebber. Stuur me maar ff een PM bij interesse.
Kan wel janken.
Moet je op facebook kijken, daar waren/zijn er nog veel meerquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
Overigens bied het goede hoop voor mensen die nog wel willen gaan dat er zoveel kaartjes worden aangeboden.
Vind je 100 euro te weinig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef Parallellogram het volgende:
Nou ik krijg mijn kaartje dus voor geen meter kwijt, dan maar in mijn eentje naar Lowlands![]()
Anders is het ook zonde.
Oké vooruit 100 euro dan maar. Ik wil er toch wel graag vanafquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef Dikketroela het volgende:
Aii nee 100 is echt de max. Het is overigens voor een vriendin van me.
Ik geef 105.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Oké vooruit 100 euro dan maar. Ik wil er toch wel graag vanaf
Friekin nog geen kaartje?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef willemwaus het volgende:
100?Toen de allereerste verkoop startte en mensen achter het net viste kocht men kaartjes voor 250 ofzo
[..]
Friekin nog geen kaartje?
Ik heb hem al voor meer verkocht hoor! 100 euro was wel erg weinig inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef willemwaus het volgende:
100?Toen de allereerste verkoop startte en mensen achter het net viste kocht men kaartjes voor 250 ofzo
[..]
Friekin nog geen kaartje?
twitter:DennisVisser twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 19:44:33Nog steeds 1 kaartje voor #Lowlands te koop! Afhaalprijs ¤ 185,-!! #LL12 reageer retweet
Ha, dat moet het kaartje zijn van mijn quizmaatje, waarmee ik dus niet de Lowlandsquiz ga winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef Hk86 het volgende:
twitter:DennisVisser twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 19:44:33Nog steeds 1 kaartje voor #Lowlands te koop! Afhaalprijs ¤ 185,-!! #LL12 reageer retweet
Tegen kostprijs gaat je echt niet lukken. Marktplaats staat nu al vol met hardcopy voor 130 en minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:48 schreef Reintji het volgende:
Wegens afzeggen oppas
Hardcopy kaartje in Groningen tegen kostprijs (¤170,-)
Bieden staat vrij natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Tegen kostprijs gaat je echt niet lukken. Marktplaats staat nu al vol met hardcopy voor 130 en minder.
Ah, interessant! Echter, hoe zou ik het kaartje van Gronningen naar Amsterdam krijgen? Of wellicht kan er worden afgesproken op station Lelystad?quote:
Denk dat de kaartjes wel steeds goedkoper worden gezien het aanbod. Ik verwacht dat ze vrijdag gratis worden weggegevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Ik ook voor een vriendin. Of voor 75 euro.
Aangetekend verzenden is een optie. Weet niet hoe en wanneer je wil vertrekken en wat je bod is natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ah, interessant! Echter, hoe zou ik het kaartje van Gronningen naar Amsterdam krijgen? Of wellicht kan er worden afgesproken op station Lelystad?
Vriendin heeft al besloten dat het toch geen verstandig idee is financieel gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aangetekend verzenden is een optie. Weet niet hoe en wanneer je wil vertrekken en wat je bod is natuurlijk
Zou je het voor 75 doen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aangetekend verzenden is een optie. Weet niet hoe en wanneer je wil vertrekken en wat je bod is natuurlijk
Dan koop je die toch. Altijd fijn zo'n e-ticket waarvan je pas echt weet of die geldig is als die gescanned wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Dikketroela het volgende:
Zag op marktplaats een aantal voor 100
welke tag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Al op twitter geprobeerd? Had na een tijdje beet
http://twitter.com/#!/search?q=%23LL12quote:
Prijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef Faazz het volgende:
Iemand nog een kaartje voor lowlands? 9 uur morgenochtend op Utrecht Centraal af te halen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |